Originally posted by korhu123
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by korhu123 View Posttartteeks siel jalkatilassa ottaa mitää listoja/paneeleja pois , siin kaasupolkimen oikeel puolella on se seinä paneeli ni sehä lähtee yhel ruuvil auki, mutta sieltä ihan edestä
Sieltä kautta vedettynä ei tarvitse mattoa pahemmin nostaa.
Comment
-
-
Originally posted by korhu123 View Posteli siis ton polkimien yläpuolla olevan suojan taakse se piuha mikä on miljoonalla ruuvilla kiinni, lähteeköhä käsijarrupolkimen viereinen muovipaneeli vipu hässäkkä irti mite oikeeoppisesti, ainaki tos vivus on yks kiinnike ni mites loput kiinnikkeistä
Mustasta ratinaluslevystä neljä(?) ruuvia auki/irti ja polkimien takana olevat muovinupit kääntää 90 astetta auki. Paneelin ruuvit näkyvät selvästi, yhtä lukuunottamatta, joka on syvennyksessä keskellä rattiputken alapuolella aika lähellä viiksiä. Koko levy lähtee yhtenä palana, ratin päällä oleva musta muoviosa jää paikalleen (on klipseillä alaosassa kiinni, irtoaa vetämällä alaosasta.
Kickpaneeli, kahvan ruuvi pois, (olikohan jonkun korkin alla vielä yksi ruuvi vai muistanko e39?) Tämä paneeli lähtee myös pois takapenkkiä kohti vetämällä.
Rca piuhoja varten ei tartte muuta avata, mattoa ei tarvi nostella kun menevät kynnyslistojen alla.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Uudet jarrut joka nurkkaan sis levyt, palat, anturit, liukutapit, Apparinpuolen etusatulaan mäntä ja tiivisteet.
Nyt sitten kaikki kasassa jarrut ilmattu ja kuskinpuolen etujarru jumittaa niin ettei kädellä saa pyöritettyä kun jarrua on painanut..
Eli voiko siinä olla mikään muu kuin mäntä joka jumittaa sillain ettei palaudu paikalleensa?
Jokainen satula kävi irti ja tarkistin päällisin puolin.
Sen takia kyselen että lähenkö huomenna ostamaan uutta mäntää tuonne eteen
EDIT:
Niin ja aiemmin ajosta tuo Apparinpuolen etujarru jumittui niin et levy kävi helvetin kuumana..Last edited by Dre-; 12-03-2016, 00:05.Vikakoodin luku ja livedata Päijät-Hämeessä!
///
Ex.
E34 525i (M50B25) Sterlingsilber
E34 530i (M60B30) Diamantschwartz
E32 730i (M60B30) Diamantschwartz
E38 740i (M62B44) Biarritzblau
E39 530D (M57D30) Individual 490
F10 520D (B47D20) Jatoba
E30 316i (M20B25) Schwartz
F30 330e (B48B20) Melbourne Red
Comment
-
-
Originally posted by Dre- View PostUudet jarrut joka nurkkaan sis levyt, palat, anturit, liukutapit, Apparinpuolen etusatulaan mäntä ja tiivisteet.
Nyt sitten kaikki kasassa jarrut ilmattu ja kuskinpuolen etujarru jumittaa niin ettei kädellä saa pyöritettyä kun jarrua on painanut..
Eli voiko siinä olla mikään muu kuin mäntä joka jumittaa sillain ettei palaudu paikalleensa?
Jokainen satula kävi irti ja tarkistin päällisin puolin.
Sen takia kyselen että lähenkö huomenna ostamaan uutta mäntää tuonne eteen
EDIT:
Niin ja aiemmin ajosta tuo Apparinpuolen etujarru jumittui niin et levy kävi helvetin kuumana..e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEiköhän se satula ole huollon tarpeessa, tosin jumittelun voi myös aiheuttaa jarruletku, joka on sisältä turvonnut.
Motonet ei taida myydä satuloille mut sieltä nyt ainakin uus mäntä ja tiivisteet tuonneVikakoodin luku ja livedata Päijät-Hämeessä!
///
Ex.
E34 525i (M50B25) Sterlingsilber
E34 530i (M60B30) Diamantschwartz
E32 730i (M60B30) Diamantschwartz
E38 740i (M62B44) Biarritzblau
E39 530D (M57D30) Individual 490
F10 520D (B47D20) Jatoba
E30 316i (M20B25) Schwartz
F30 330e (B48B20) Melbourne Red
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOnko toi siinä kepin juuressa?:think
Ei oo moisen ongelman kans tullu painittua koskaan. Tuossa ois tommonen mahdollinen tulokas.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
mites toi moottorin vänkärin puolla oleva sulake boxin cover hässäkkän alusen saa puhistettua, on sellaset mönjät siellä et ois varmaa hyvä putsata. okse vaa et ne 4 kuusiokoloruuvia pois ja sit pääsee putsaa, oon räjäytys kuvaa kattonu mut ei siitä oikee ota selkoo et mite paljo pitäs purkaaE28 518i -87
Comment
-
Comment