kyllä ne todennäköisesti oikeat iskarit ovat.
Niissä on vain tuollainen ominaisuus. Epäilen, että siellä putken sisällä on jousi, joka on vanhoissa iskareissa kuoleentunut. Nyt ei vaan muistu mieleen miten taiteilin ne paikalleen, mutta josko yön aikana palautuisi mieleen. Mitä, jos vedät varren ulos ja kiristää klemmarin sinne juureen. Jotain teippiä tms alle, jottei tule naarmuja.
Pitänee koittaa tätä vaikka hullulle kuullostaa, että pitää kikkailla tuolla tavoin:think
kyllä ne todennäköisesti oikeat iskarit ovat.
Niissä on vain tuollainen ominaisuus. Epäilen, että siellä putken sisällä on jousi, joka on vanhoissa iskareissa kuoleentunut. Nyt ei vaan muistu mieleen miten taiteilin ne paikalleen, mutta josko yön aikana palautuisi mieleen. Mitä, jos vedät varren ulos ja kiristää klemmarin sinne juureen. Jotain teippiä tms alle, jottei tule naarmuja.
Se sinun vanha iskari saattaa vain olla niin loppu ettei mene enään siihen lepoasentoonsa itsekseen vaan on koko mitaltaan ulkona..
Uudesta siis pitää vetää vartta ulospäin tai mahdollisesti painaa jousi todella littuun. En kyllä ole varma saako orginaali jousta edes niin littuun että onnistuu sillä.
Vitutuksessa tuli pituuseroksi arvioitua liikaa, noin 40-50mm oikea ero. Jousi on puristettu kyllä niin lyttyyn että enempää ei pysty jos haluaa vielä puristimet saavan välistä pois kun paketti on nipussa. Vartta koitettu vrtää ulos väkivalloin, mutta varsi palautuu takaisin. Taitaa nämä uudet olla madallusiskarit siispä? Tuli tilattua autodocilta, ja pitivät kyllä olla ihan Bmw E38 740:een sopivat ja alkuperäisiä vastaavat. Trucktec merkkiset.
Etuiskareiden vaihto menossa. Tuli hommattua uudet iskarit ja tarkoitus olisi käyttää vanhaa jousta. Purkuvaiheessa huomasin että uuden iskarin mäntä/tanko miksi tätä kutsuisi, niin on noin 100mm lyhyempi kuin vanhassa loppuunkulutetussa iskarissa. Vanhan jousen asennus uuteen iskariin ei siis onnistu mitenkään. Uusi iskari on alkuperäinen.
Se sinun vanha iskari saattaa vain olla niin loppu ettei mene enään siihen lepoasentoonsa itsekseen vaan on koko mitaltaan ulkona..
Uudesta siis pitää vetää vartta ulospäin tai mahdollisesti painaa jousi todella littuun. En kyllä ole varma saako orginaali jousta edes niin littuun että onnistuu sillä.
Etuiskareiden vaihto menossa. Tuli hommattua uudet iskarit ja tarkoitus olisi käyttää vanhaa jousta. Purkuvaiheessa huomasin että uuden iskarin mäntä/tanko miksi tätä kutsuisi, niin on noin 100mm lyhyempi kuin vanhassa loppuunkulutetussa iskarissa. Vanhan jousen asennus uuteen iskariin ei siis onnistu mitenkään. Uusi iskari on alkuperäinen.
Pystyy teettämään, itse olen jyrsittänyt. Ei ole homma eikä mikään, jos sattuu olemaan osaava lukkoseppä. Näitä ei tosin nykyisin välttämättä ihan joka puljusta löydy.
Oletan että siru ja kaukosäätö on ehjät, jolloin ostat vaan uuden rungon, ja siirrät sisukset. Jos tarviit lisäavaimen niin sitten taitaa marmori olla se paikka.
Joo, napit ja sirut kyllä toimii, mutta rautaosa on kulunut. Pitääpä kysäistä vielä mitä mieltä suutari on
Oletan että siru ja kaukosäätö on ehjät, jolloin ostat vaan uuden rungon, ja siirrät sisukset. Jos tarviit lisäavaimen niin sitten taitaa marmori olla se paikka.
Mikäköhän 01 seiskassa vikana kun abs, luistonesto ja jarrujen merkkivalo palaa jatkuvasti. Testeri antaa koodin takaoikeasta abs anturista ja se vaihdettu. Kaikista antureista myös tulee nopeustieto. Vikakoodia kun yrittää nollata niin se tulee sekunnissa takasin vaikkei autolla aja. Abs yksikkö?
Leave a comment: