Originally posted by Ramzez
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		E38 kysymyksiä ja vastauksia
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Tuolta: http://www.ebay.co.uk/itm/BKR6EK-NGK...item35b4f9a631Originally posted by Ramzez View PostMistä olet tilannut? Kattelin, että Car Partsilta saisi NGK:n platinoita 11€ kappalehintaan ja noita normitulppia viidellä eurolla.
Esim. 8kpl vähän reilu 25€ kuluineen.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Äske lähti tilaus sisäänOriginally posted by zener View Post
							
						"My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Hessumobiili myy "halvalla" NGK BKR6EQUP tulppaa. 11,55e / kplOriginally posted by Rudenorth View PostEikö kellään ole tietoa noista Championin EON tulpista?
Edit. löysin taulukon ja sen mukaan käyvät.
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Noniin!
Eli ongelmahan oli se kun 740i jätti välille ja kaikki tehot katos, eikä ottanu kierroksia yli 2000.
Tuli tehtyä vähä isompi remppa ja vaihdettii kaikkee mahdollista ja mahdotonta. Mm. se imusarjan pääty ja tiivisteitä.
En kerinny käyttään kuin 5min, koska yks venttiilikopan mutteri on pohjapanssarin päällä ja sylki öljyä koneen päälle.
Nytte sain kierrokset jo 4500 ennen kuin huomasin öljyvuodon.
Oliskohan mahdollista että se vaan polttaa nytte niitä öljyjä pois imusarjasta että sen takia ei nappaa vielä kierroksia kunnolla?"My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Mitenkäs katti voi? Riittääkö bensaa tai tarkemmin sen painetta?Originally posted by Powr View PostNoniin!
Eli ongelmahan oli se kun 740i jätti välille ja kaikki tehot katos, eikä ottanu kierroksia yli 2000.
Tuli tehtyä vähä isompi remppa ja vaihdettii kaikkee mahdollista ja mahdotonta. Mm. se imusarjan pääty ja tiivisteitä.
En kerinny käyttään kuin 5min, koska yks venttiilikopan mutteri on pohjapanssarin päällä ja sylki öljyä koneen päälle.
Nytte sain kierrokset jo 4500 ennen kuin huomasin öljyvuodon.
Oliskohan mahdollista että se vaan polttaa nytte niitä öljyjä pois imusarjasta että sen takia ei nappaa vielä kierroksia kunnolla?
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Katista ei mitään hajua.Originally posted by Muurahainen View PostMitenkäs katti voi? Riittääkö bensaa tai tarkemmin sen painetta?
Bensaa riittää, mutta paineista ei tietoa.
Tohon imusarjan takakanteen se vika liittyi koska imusarjasta tuli toista desiä öljyä kun sen pöydälle kippasin."My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Toi on kyllä muutenkin aika yleistä näissä että imusarjoissa on paljon öljyä.Originally posted by Powr View PostKatista ei mitään hajua.
Bensaa riittää, mutta paineista ei tietoa.
Tohon imusarjan takakanteen se vika liittyi koska imusarjasta tuli toista desiä öljyä kun sen pöydälle kippasin.
Luulen että jossain saattaisi vielä joku vika olla päällänsä.F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Sitä oli siis niin paljon että jopa venttiilien päälle oli eksynyt hieman.Originally posted by juho-85 View PostToi on kyllä muutenkin aika yleistä näissä että imusarjoissa on paljon öljyä.
Luulen että jossain saattaisi vielä joku vika olla päällänsä.
Eikai sitä sinne ihan niin paljoa kuulu
							
						"My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
No ei kait sit niin paljon mutta kyllä ne yleensä aikas öljyssä on. Mut toivotaan että tuli tolla kuntoon.Originally posted by Powr View PostSitä oli siis niin paljon että jopa venttiilien päälle oli eksynyt hieman.
Eikai sitä sinne ihan niin paljoa kuulu
F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Jos katti on kovin tukossa voi sekin rajoittaa kierroksia aika paljolti.Originally posted by Powr View PostKatista ei mitään hajua.
Bensaa riittää, mutta paineista ei tietoa.
Tohon imusarjan takakanteen se vika liittyi koska imusarjasta tuli toista desiä öljyä kun sen pöydälle kippasin.
Comment
 
Comment