Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14451
    • Oulu

    Originally posted by Ramzez View Post
    Itse suosin Boscheja, koska ovat nuo pitkäikäiset versiot ja hinta kuitenkin NGK:ta paljon halvempi. Tietysti nuo NGK:n tavalliset tulpat ovat ne edullisimmat, mutta käyttöikä niissä 40 tkm, kun platinoilla pääsee 100 tkm. Boschin tulpille tulee hintaa joku 10€/kpl ja saa mm. KL:stä. NGK:ta olen nähnyt myytävän Suomessa 15€ kappalehintaan. Saksasta voi saada Boschien hinnalla.
    Joo, BKR6EK:t on ollu nii halpoja englannista tilata, etten oo noita platinoita nähny järkeväksi käyttää.
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA (2.8l) '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • Ramzez
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2009
      • 6104
      • Jyväskylä

      Originally posted by zener View Post
      Joo, BKR6EK:t on ollu nii halpoja englannista tilata, etten oo noita platinoita nähny järkeväksi käyttää.
      Mistä olet tilannut? Kattelin, että Car Partsilta saisi NGK:n platinoita 11€ kappalehintaan ja noita normitulppia viidellä eurolla.

      Comment

      • zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14451
        • Oulu

        Originally posted by Ramzez View Post
        Mistä olet tilannut? Kattelin, että Car Partsilta saisi NGK:n platinoita 11€ kappalehintaan ja noita normitulppia viidellä eurolla.
        Tuolta: http://www.ebay.co.uk/itm/BKR6EK-NGK...item35b4f9a631

        Esim. 8kpl vähän reilu 25€ kuluineen.
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA (2.8l) '91 klick

        Instagram


        "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

        Comment

        • Powr
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2008
          • 1589
          • Kankaanpää

          Originally posted by zener View Post
          Tuolta: http://www.ebay.co.uk/itm/BKR6EK-NGK...item35b4f9a631

          Esim. 8kpl vähän reilu 25€ kuluineen.
          Äske lähti tilaus sisään
          "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

          Comment

          • Rudenorth
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2005
            • 2415
            • Iisalmi

            Eikö kellään ole tietoa noista Championin EON tulpista?

            Edit. löysin taulukon ja sen mukaan käyvät.
            Last edited by Rudenorth; 26-03-2012, 21:02.
            MB W204 C320 CDI
            Kawasaki Ninja ZX-7R

            Comment

            • McBeast
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2007
              • 2998
              • Tallinn

              Originally posted by Rudenorth View Post
              Eikö kellään ole tietoa noista Championin EON tulpista?

              Edit. löysin taulukon ja sen mukaan käyvät.
              Hessumobiili myy "halvalla" NGK BKR6EQUP tulppaa. 11,55e / kpl
              Ex: BMW 530d X-Drive F11, BMW 335i E93, BMW 325i E92, BMW 740iL E38, BMW 330Ci E46, BMW 740iA E38

              Comment

              • Muurahainen
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 9194
                • Nurmijärvi

                Originally posted by Muurahainen View Post
                No sanoi kerran beeb ja oli sillä hyvä eli ei toiminut.

                Pitää tutkia lisää.
                Ei paljoa joutunut tutkimaan.

                Vaihdoin kieltä ja hep puhelin toimii.

                Comment

                • Powr
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2008
                  • 1589
                  • Kankaanpää

                  Noniin!

                  Eli ongelmahan oli se kun 740i jätti välille ja kaikki tehot katos, eikä ottanu kierroksia yli 2000.

                  Tuli tehtyä vähä isompi remppa ja vaihdettii kaikkee mahdollista ja mahdotonta. Mm. se imusarjan pääty ja tiivisteitä.

                  En kerinny käyttään kuin 5min, koska yks venttiilikopan mutteri on pohjapanssarin päällä ja sylki öljyä koneen päälle.

                  Nytte sain kierrokset jo 4500 ennen kuin huomasin öljyvuodon.

                  Oliskohan mahdollista että se vaan polttaa nytte niitä öljyjä pois imusarjasta että sen takia ei nappaa vielä kierroksia kunnolla?
                  "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

                  Comment

                  • Muurahainen
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 9194
                    • Nurmijärvi

                    Originally posted by Powr View Post
                    Noniin!

                    Eli ongelmahan oli se kun 740i jätti välille ja kaikki tehot katos, eikä ottanu kierroksia yli 2000.

                    Tuli tehtyä vähä isompi remppa ja vaihdettii kaikkee mahdollista ja mahdotonta. Mm. se imusarjan pääty ja tiivisteitä.

                    En kerinny käyttään kuin 5min, koska yks venttiilikopan mutteri on pohjapanssarin päällä ja sylki öljyä koneen päälle.

                    Nytte sain kierrokset jo 4500 ennen kuin huomasin öljyvuodon.

                    Oliskohan mahdollista että se vaan polttaa nytte niitä öljyjä pois imusarjasta että sen takia ei nappaa vielä kierroksia kunnolla?
                    Mitenkäs katti voi? Riittääkö bensaa tai tarkemmin sen painetta?

                    Comment

                    • Powr
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2008
                      • 1589
                      • Kankaanpää

                      Originally posted by Muurahainen View Post
                      Mitenkäs katti voi? Riittääkö bensaa tai tarkemmin sen painetta?
                      Katista ei mitään hajua.
                      Bensaa riittää, mutta paineista ei tietoa.

                      Tohon imusarjan takakanteen se vika liittyi koska imusarjasta tuli toista desiä öljyä kun sen pöydälle kippasin.
                      "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

                      Comment

                      • juho-85
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2003
                        • 753
                        • Pirkkala

                        Originally posted by Powr View Post
                        Katista ei mitään hajua.
                        Bensaa riittää, mutta paineista ei tietoa.

                        Tohon imusarjan takakanteen se vika liittyi koska imusarjasta tuli toista desiä öljyä kun sen pöydälle kippasin.
                        Toi on kyllä muutenkin aika yleistä näissä että imusarjoissa on paljon öljyä.

                        Luulen että jossain saattaisi vielä joku vika olla päällänsä.
                        F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
                        Tilattu i4 M50

                        Exät:
                        e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84

                        Comment

                        • Powr
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2008
                          • 1589
                          • Kankaanpää

                          Originally posted by juho-85 View Post
                          Toi on kyllä muutenkin aika yleistä näissä että imusarjoissa on paljon öljyä.

                          Luulen että jossain saattaisi vielä joku vika olla päällänsä.
                          Sitä oli siis niin paljon että jopa venttiilien päälle oli eksynyt hieman.

                          Eikai sitä sinne ihan niin paljoa kuulu
                          "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

                          Comment

                          • juho-85
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2003
                            • 753
                            • Pirkkala

                            Originally posted by Powr View Post
                            Sitä oli siis niin paljon että jopa venttiilien päälle oli eksynyt hieman.

                            Eikai sitä sinne ihan niin paljoa kuulu
                            No ei kait sit niin paljon mutta kyllä ne yleensä aikas öljyssä on. Mut toivotaan että tuli tolla kuntoon.
                            F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
                            Tilattu i4 M50

                            Exät:
                            e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84

                            Comment

                            • Powr
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2008
                              • 1589
                              • Kankaanpää

                              Originally posted by juho-85 View Post
                              No ei kait sit niin paljon mutta kyllä ne yleensä aikas öljyssä on. Mut toivotaan että tuli tolla kuntoon.
                              Toivotaan... Huomenna sen näkee ku saan sen kunnolla lämpöseks
                              "My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."

                              Comment

                              • Muurahainen
                                BTCF Member
                                • Dec 2006
                                • 9194
                                • Nurmijärvi

                                Originally posted by Powr View Post
                                Katista ei mitään hajua.
                                Bensaa riittää, mutta paineista ei tietoa.

                                Tohon imusarjan takakanteen se vika liittyi koska imusarjasta tuli toista desiä öljyä kun sen pöydälle kippasin.
                                Jos katti on kovin tukossa voi sekin rajoittaa kierroksia aika paljolti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎