Onko 96 vuoden 740IL:ssä vanos moottori jos M62B44 ? ainakaan bmwfans ei anna osia vanokselle tuleeko tämä 98 -> moottori uudistus. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Qeequ View PostKiitos tiedosta. onko näitten M62:sten jakopäissä sitte niitä ketju/laahain ongelmia? vai onko se enempi siihen vanosmalliin suuntautuva vika?F01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
-
-
Originally posted by Qeequ View PostKiitos tiedosta. onko näitten M62:sten jakopäissä sitte niitä ketju/laahain ongelmia? vai onko se enempi siihen vanosmalliin suuntautuva vika?€34 M5 pelastetaan museoinnilta
Comment
-
-
Hammaspyörät näyttää kaikki hyviltä, joten tilaukseen lähti laahaimet ja uusi ketju + iso kasa tiivisteitä yms. roipetta. Nokka-akselin lukitustyökaluja ei ole ja ajatus oli vaihtaa laahaimet + ketju jakoon koskematta.
Eli merkkaan hammaspyörät ja vanhan ketjun, jonka jälkeen nostan ketjun pois, merkkaan uuteen ketjuun merkit vanhasta ketjusta ja nostan uuden ketjun kohdistaen merkit paikalleen + kasaus? :think
Comment
-
-
Se on melkeen varmempi tehdä hammaspyörien väli kerrallaan, vaihtaa uuden pätkän ketjua vanhan tilalle, varsinkin kampuran pyörässä sekoaa todella helposti kun se pääsee hyppäämään niin helposti.
Mutta onnistuu kyllä kun käyttää aikaa ja järkeä- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Rudenorth View PostAlkanut seiska ravistamaan n.80km/h vauhdissa. Ravistaa sekä ajaessa että jarruttaessa. Ilmeisesti reaktiotankojen vaihto edessä?F01 740D -10
EXät:
E70 x35d -09 / E65 730D -05 / #e65 735 -02 / e34 520i -89 / #e28 520i -86 /#e32 730 -92 Pussikyykky / #e36 325 cabriolet -93 / e39 540ia Touring -99 / e36 316coupe -94/ #e39 523i -96/ #e46 330D Touring -04/ #e34 520i -95 / #e32 730iA -91 bmvip / #e38 740iA -00 / #e39 525 tds NATOuring -97 / #e36 328i Touring -95 # e34 525i Touring -92
Comment
-
-
Vein auton huoltoon näytille heittelehtivän tyhjäkäynnin takia (600-650rpm).
Itelle oli pari päivää aikasemmin selvinny että rail-paine heittelehtii 290-370 välillä, amplitudi ~1 sekuntti. Ei varmaan normaalia?
Toivottu arvo ~325. Paineet käy aina alhaalla kun tyhjäkäynti niiaa. Korkeapainepumpussa vikaa?
Suuttimien korjausarvoja ei mistään päästy katsomaan ja sanoin huollolle, että ottaa ne ylös jotta itsekin saan tietää.
Kerroin niille paineiden heittelystä.
Tänään otin yhteyttä korjaamoon, että mitä kuuluu.
Kertoivat, että #2 suutin pitää vaihtaa kun ei korjausarvo oo toleransseissa.
Kysyin paljo arvo on ja mitkä on valmistajan toleranssit. Ei osannut vastata ja sanoi palaavansa asiaan.
Onko toleranssi -4,0 - +5,0?
Kaikki 8 suutinta on ~100tkm ajettuja.
Oli kovasti huollon kaveri sitä mieltä, että tyhjäkäynnin heittely johtuu yhdestä huonosta suuttimesta.
Voiko oikeesti olla näin?
Ilmeisesti painepuolta ei oltu vielä selvitelty.
Ei tekis mieli maksaa suutinremppaa ja todeta, että vika on jossain muualla.exät:
740dA -00
Z3 roadster 2.8 -99
325 sedan -95
Comment
-
-
Olisi tarvetta tilata seiskaan repsikan puolelle takaylätukivarsi, eli se "bumerangi". Mutkia matkaan toi kuitenkin se, että Car Partsin sivuilla kyseisen osan lisätiedoissa lukee, ettei sovellu xenon valolliseen autoon, joka minun autoni siis on. Mitä nyt tuota tukivartta on seiskan alla tullut tiirailtua, niin sen kylkeenhän on kytketty sellainen tanko, joka ilmeisesti liittyy valojen automaattisäätöön, mutta millälailla tuo konsepti muuttaa tukivarren rakennetta? Nimittäin kun vuosi takaperin vaihdoin kuskin puolelle samaisen tukivarren, ainakin siinä tukivarressa oli tukivarren puolivälissä reikä. Eikös se valojen säätötanko pultata samaiseen reikään siellä repsikan puolella?
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostOlisi tarvetta tilata seiskaan repsikan puolelle takaylätukivarsi, eli se "bumerangi". Mutkia matkaan toi kuitenkin se, että Car Partsin sivuilla kyseisen osan lisätiedoissa lukee, ettei sovellu xenon valolliseen autoon, joka minun autoni siis on. Mitä nyt tuota tukivartta on seiskan alla tullut tiirailtua, niin sen kylkeenhän on kytketty sellainen tanko, joka ilmeisesti liittyy valojen automaattisäätöön, mutta millälailla tuo konsepti muuttaa tukivarren rakennetta? Nimittäin kun vuosi takaperin vaihdoin kuskin puolelle samaisen tukivarren, ainakin siinä tukivarressa oli tukivarren puolivälissä reikä. Eikös se valojen säätötanko pultata samaiseen reikään siellä repsikan puolella?
Comment
-
-
Originally posted by McBeast View PostJep. sellainen pieni reikä siinä melko keskikohdassa oli, kun tilasin takapäähän ylemmät ja alemmat tukivarret aikoinaan. :think
Comment
-
Comment