Originally posted by Morkai
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by _charger-; 27-02-2012, 21:12.1966 Dodge Monaco
1995 Dodge Ram 2500 4x4 "U.S 12 VALVE"
EX:1994 BMW 750 IA e38
EX:1994 BMW 740 IA e38
-
-
Originally posted by Morkai View PostOnko siinä sun autossa joku lisävarusteajonesto, vai miksi sitä ajonestoa yrität löytää? Se ei ole ollut vakiovaruste 94:ssa autossa, tuskin edes lisävarusteena saanut.
Eli syypää herätteen puuttumiseen luulis olevan se jälkiasennus systeemi, jos se nyt ylipäänsä puuttuu.
Comment
-
-
business rds radio poiiiiis ja uusi tilalle
Hey! asennan normi 1 din dvd soittimen kiinni ja etsin oikeaa adapteria jotta saan myös ratin napit toimimaan? oiskos tuossa?
:think eli mulla ei oo autossa mitään bokseja takaluukussa tms. ihan perus rds business radio kasetti soitin..._________________________
...se on luonteen heikkoutta!!!
Comment
-
-
Originally posted by dirtydog View PostHey! asennan normi 1 din dvd soittimen kiinni ja etsin oikeaa adapteria jotta saan myös ratin napit toimimaan? oiskos tuossa?
:think eli mulla ei oo autossa mitään bokseja takaluukussa tms. ihan perus rds business radio kasetti soitin...
Tuo piuha vain kajareille, mankan virroille, herätteille yms.. ei käsittääkseni mankan ohjaamiseen..
Comment
-
-
Originally posted by e30tampio View PostKyllähän tuolla varmaan mankkarin liiteltyä saat mutta väitän ettei onnistu mankan ohjaaminen ratista tuolla piuhalla tai oikeen paljo muillakaan piuhoilla paitti ehkä jos löydät mankkarin joka tukee nimenomaan autosi "rattiohjausta"... onko tuleva radiosi sellaista sorttia ?
Tuo piuha vain kajareille, mankan virroille, herätteille yms.. ei käsittääkseni mankan ohjaamiseen..
Eli kyllä tuon pitäisi onnistua mutta tosiaan soitin ja auto kohtaisia nuo sovittimet.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostEsim. Pioneerin mankkoihin kyllä saa sovitinta väliin millä ratin napit saa toimimaan.
Eli kyllä tuon pitäisi onnistua mutta tosiaan soitin ja auto kohtaisia nuo sovittimet.
1 din sovite-levyt soittimia varten tuntuu olevan myös kiven alla 7 varten???
ja juuh pääsen siis asennuksen yhteydessä eroon tuosta mid:stä!? eikös niin..._________________________
Comment
-
-
Originally posted by dirtydog View Postallrait, kiitos infoista, dvd-soitin siis vielä hakusessa ja ostan siis sellaisen johon saan tuon oikeanlaisen adapterin rattisäätöjä varten.
1 din sovite-levyt soittimia varten tuntuu olevan myös kiven alla 7 varten???
ja juuh pääsen siis asennuksen yhteydessä eroon tuosta mid:stä!? eikös niin...F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
taas tuli ylireakoitua / "pelästyttyä"! startin solkku oli rikki, taas seiska ajossa! huh! pääsee selvittelee sitä laatikon vikatilaa, jarruvalokytkin tilauksessa, katotaa häviääkö valo sen jälkeen..1966 Dodge Monaco
1995 Dodge Ram 2500 4x4 "U.S 12 VALVE"
EX:1994 BMW 750 IA e38
EX:1994 BMW 740 IA e38
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postöö siis häh?.. orkkis soitin on vakio 1-din kokoinen.. miksi MID:stä pitää eroon päästä?
ja juuh siis tuo mid on tuo power painikkeen sisältämä radion näyttöhässäkkä? :think_________________________
Comment
-
-
Originally posted by dirtydog View Posteli onko tuo kasettipesä siis normi 1 din kokoinen? mid on yhtäpikselimössöö ja mitä sillä tekee jos uuden dvd:n laittaa tilalle? halu siis päästä siitäkin eroon dvd soittimen asennuksen ohella jos sitä ei siis "tarvi" mihinkään... uusi olen bmw alalla joten kärsimystä kaikille
ja juuh siis tuo mid on tuo power painikkeen sisältämä radion näyttöhässäkkä? :think
Tuosta midistähän näkee kulutuksia yms. kivoja infoja.
Älä revi sitä pois sillä siihen ei varmaan ole saatavilla 1din sovitinta.
Korjaa itse tai korjauta nuo pikselit niin voisi olla jotain hyötyäkin.
Comment
-
-
Originally posted by dirtydog View Posteli onko tuo kasettipesä siis normi 1 din kokoinen? mid on yhtäpikselimössöö ja mitä sillä tekee jos uuden dvd:n laittaa tilalle? halu siis päästä siitäkin eroon dvd soittimen asennuksen ohella jos sitä ei siis "tarvi" mihinkään... uusi olen bmw alalla joten kärsimystä kaikille
ja juuh siis tuo mid on tuo power painikkeen sisältämä radion näyttöhässäkkä? :think
mid sangen hieno varuste jos vaan korjautat pixelit...
Comment
-
-
Originally posted by _charger- View Posttaas tuli ylireakoitua / "pelästyttyä"! startin solkku oli rikki, taas seiska ajossa! huh! pääsee selvittelee sitä laatikon vikatilaa, jarruvalokytkin tilauksessa, katotaa häviääkö valo sen jälkeen..F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostUusi soitin tulee sen kasettipesän tilalle.
Tuosta midistähän näkee kulutuksia yms. kivoja infoja.
Älä revi sitä pois sillä siihen ei varmaan ole saatavilla 1din sovitinta.
Korjaa itse tai korjauta nuo pikselit niin voisi olla jotain hyötyäkin.
jaajaa, millä keinolla mä nään tosta midistä infoja???
miten midin korjaan? eli mistä osat siis? ohjeen olen jo nähnyt tuolla youtubes ja e38.orgis :think
kokeilen siis itse korjausta, sama ois edessä tuossa mittaristossakin...
ja tuo kasettipesä on siis 1 din kokoinen jees!!!_________________________
Comment
-
Comment