aaapuuva! ei ketään pääsin tänään herttoniemeen 16-18 aikana( 18 pitää lähtee talosta pois, hälyt menee päälle) inpan kanssa ja mikä sopii 94 750:seen? sais vähä jeesii toho ajonestoon, heivaan eka siit pois ton viron ajoneston mut sit tarviis kattoo vikakoodit auton omasta ajon estosta...? korvausta vastaan tietty!
kokemusta tällaisista tuotteista! itellä 728 1996 ja aattelin tuollasen hankkia... jommankumman tai jonkin paremman... tänks jo etukäteen kommenteista!
_________________________
...se on luonteen heikkoutta!!!
kokemusta tällaisista tuotteista! itellä 728 1996 ja aattelin tuollasen hankkia... jommankumman tai jonkin paremman... tänks jo etukäteen kommenteista!
Kumpikaan noista ei ole kovin häävi tuon ikäisen E38:n kanssa. BMWscannerilla tosin voi muuttaa kilometrejä ja tarkistella eri bokseista. Eli jos on ruuvattu auto, niin voi palauttaa takaisin puuttuvat kilometrit. Carsoft on ihan ok purkki vanhempiin autoihin, mutta E38:ssa sillä ei saa tehtyä kuin ihan perusjutut.
Jos yhtään kiinnostaa enempi auton sielunelämä ja haluaa esim. tutkia vikaa, eikä vaan nollata vikavaloa, niin kannattaa hankkia INPA-kaapeli. Pelkkien airbag-valojen nollaamiseen tms. noi e-villenkin purkit käy.
Kumpikaan noista ei ole kovin häävi tuon ikäisen E38:n kanssa. BMWscannerilla tosin voi muuttaa kilometrejä ja tarkistella eri bokseista. Eli jos on ruuvattu auto, niin voi palauttaa takaisin puuttuvat kilometrit. Carsoft on ihan ok purkki vanhempiin autoihin, mutta E38:ssa sillä ei saa tehtyä kuin ihan perusjutut.
Jos yhtään kiinnostaa enempi auton sielunelämä ja haluaa esim. tutkia vikaa, eikä vaan nollata vikavaloa, niin kannattaa hankkia INPA-kaapeli. Pelkkien airbag-valojen nollaamiseen tms. noi e-villenkin purkit käy.
kokemusta tällaisista tuotteista! itellä 728 1996 ja aattelin tuollasen hankkia... jommankumman tai jonkin paremman... tänks jo etukäteen kommenteista!
Juu ja suosittelen sitten samantien ostamaan INPAn, niin ei tartte arvailla ja ihmetellä.
nyt on taas tutkittu... eilen mitattii startin heräte, ei tullut, tänään irroitin vielä startin ja piuhat irroitettuna tuli heräte! starttia kokeiltiin vielä ruuvipenkissä akulla, moottori pyörii mutta solenoidi ei toimi! eli täytyypä metästää solkku tai koko startti.
ajonestosta sen verran että tosta näköjään poistettu koko lukkosylinterin ympäriltä kehä enkä kyllä nähnyt sitä ajonesto boxiakaan! jos sen kerta pitäis olla aika lähellä siinä ohjauspylväässä... myöskin nyt huomasin että hälynkaiuttimesta tolee todella vaimeaa hälytysääntä kun virrat on päällä! en taas tänään kerennyt purkamaan tota hälyä. Mongoose merkkinen on...
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Siis tuliko startin herätteeseen virtaa ollenkaan ekalla mittauksella?
Itellä meinaan meni e39:stä ews-boksi rikki silleen et ei antanu herätettä ollenkaan aina välillä. Tuon näköinen tupakkiaskin kokoinen boksi siis kyseessä ja e39:ssä se oli siinä ratin vasemmalla puolella, aurinkolasikotelon alla, todennäköisesti on e38:ssa samassa kohtaa. Jotenki kyllä epäilen silti tota jälkiasennushälyä. Mutta jos kerta startinkin testasit eikä toiminu, niin olis sit siinäkin vikaa..?
ekalla kertaa ei tullut herätettä. mutta tänään tuli, tosin startti oli poistettu ja mittasin suoraan 50 piuhasta. kokeilin myös penkissä suoraan startin solenoidia, niin se ei toiminut. ihmetyttää ku ei oo sitä avaimen tunnistus rinkulaa ees.. yritän huomennä metsästää solenoidin siihen niin sitten taas tutkitaan lisää...
ekalla kertaa ei tullut herätettä. mutta tänään tuli, tosin startti oli poistettu ja mittasin suoraan 50 piuhasta. kokeilin myös penkissä suoraan startin solenoidia, niin se ei toiminut. ihmetyttää ku ei oo sitä avaimen tunnistus rinkulaa ees.. yritän huomennä metsästää solenoidin siihen niin sitten taas tutkitaan lisää...
Onko siinä sun autossa joku lisävarusteajonesto, vai miksi sitä ajonestoa yrität löytää? Se ei ole ollut vakiovaruste 94:ssa autossa, tuskin edes lisävarusteena saanut.
Kumpikaan noista ei ole kovin häävi tuon ikäisen E38:n kanssa. BMWscannerilla tosin voi muuttaa kilometrejä ja tarkistella eri bokseista. Eli jos on ruuvattu auto, niin voi palauttaa takaisin puuttuvat kilometrit. Carsoft on ihan ok purkki vanhempiin autoihin, mutta E38:ssa sillä ei saa tehtyä kuin ihan perusjutut.
Jos yhtään kiinnostaa enempi auton sielunelämä ja haluaa esim. tutkia vikaa, eikä vaan nollata vikavaloa, niin kannattaa hankkia INPA-kaapeli. Pelkkien airbag-valojen nollaamiseen tms. noi e-villenkin purkit käy.
Comment