E38 kysymyksiä ja vastauksia Vol. II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No onhan siellä moni muukin alkuperäinen osa TRW:n tekemä, miksi siis nostamaan haloota jos sai orggista. Kyllähän Lemförderkin tekee joitain osiaan alihankintana varmasti.
-
-
Originally posted by Ramzez View PostKieltämättä kuulostaa aika erikoiselta. En tosin tiedä, harrastaako Lemförder jonkinlaista alihankintaa. Eihän alkuperäiset varaosatkaan ole Bemarin valmistamia, vaan alihankkijoiden, mutta tietyillä laatustandardeilla.
Joo, voihan se olla että taustalla on jotain alihankintakuvioita, mutta voisihan sitä tuotteita myydä oikeilla nimillä. Laitoin ko puljuun kysymystä menemään miksi näin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 174000 View PostTilasin carpart24:sta nuo takaylätukivarret osa 17 (http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...el_suspension/). Lemförderiä tilasin, mutta tukivarteen on raaputettu TRW, mutta Lemförderin pussissa osat olivat. Kustaanko tässä nyt tilaajaa linssiin vai onko normaalia?:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 174000 View PostTilasin carpart24:sta nuo takaylätukivarret osa 17 (http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...el_suspension/). Lemförderiä tilasin, mutta tukivarteen on raaputettu TRW, mutta Lemförderin pussissa osat olivat. Kustaanko tässä nyt tilaajaa linssiin vai onko normaalia?:think
katso mitä lukee vanhassa :think
Leave a comment:
-
-
Tilasin carpart24:sta nuo takaylätukivarret osa 17 (http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...el_suspension/). Lemförderiä tilasin, mutta tukivarteen on raaputettu TRW, mutta Lemförderin pussissa osat olivat. Kustaanko tässä nyt tilaajaa linssiin vai onko normaalia?:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tyramies View Postja jos termari paskana kun kymmenen miinusasteessa ajettaessa rupee lämmöt tippumaan, vaikuttaako moottoriin mitenkään? tietenkin sisälle tulee kylmempi kun ei niin lämmintä puhalla mutta ei jaksais muuten rupee vaihtelee kun vähän viisari liikahtaa kun ulkona kylmäpahvia ritilän eteen?
sitte ku lämmöt nousee ni ei jää yhtään jäähdytys varaa syyläriin kun se on kokonaan kuumana, tulee suuri keittämiavaara.
Jotkuu diisselit sit eri asia kun eivät muuten vaan lämpene ja termostaatti toimii.
Leave a comment:
-
-
ja jos termari paskana kun kymmenen miinusasteessa ajettaessa rupee lämmöt tippumaan, vaikuttaako moottoriin mitenkään? tietenkin sisälle tulee kylmempi kun ei niin lämmintä puhalla mutta ei jaksais muuten rupee vaihtelee kun vähän viisari liikahtaa kun ulkona kylmäpahvia ritilän eteen?
Leave a comment:
-
-
Eikö tuon puhaltimen pitäisi toimia ainoastaan max nopeudella jos etuvastus rikki?
Leave a comment:
-
-
Juu ei tuossa D-N vaihossa mitään ole, sen takia siinä ei ole edes lukitusta välissä.
D-R tai D-P ni sit voi jotain tapahtuakin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Supa View PostMitäs vaarallista siinä on, muutakun että kännissä ajoit kerran hallintalaitteisiin koskit
Sitä saa vempata ihan vapaasti N-D välillä miten haluaa ajossa.Tyttö vaan pelästy niin saatanasti ku alamäessä anto kaasua nii yhtäkkii kone vaan rupes huutaan... no joo mutta siis mitä käy jos esim satkun vauheissa heittää N:lle ja sitten takas D? Ei kai se paskaks mene? Kuinka se kytkin vaihteisto periaate toimii?
Leave a comment:
-
-
Mitäs vaarallista siinä on, muutakun että kännissä ajoit kerran hallintalaitteisiin koskit
Sitä saa vempata ihan vapaasti N-D välillä miten haluaa ajossa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tyramies View Postnjoo tossa lauantaina tultiin keskustasta ämmä ratissa ja itte tuutissa hieman niin huomattiinpa alamäessä että vaihe oli siirtyny D --> N ittestään, tai sitten meikä kännissä huitassu vahingossa, tämä kuinka vaarallista?
Leave a comment:
-
-
njoo tossa lauantaina tultiin keskustasta ämmä ratissa ja itte tuutissa hieman niin huomattiinpa alamäessä että vaihe oli siirtyny D --> N ittestään, tai sitten meikä kännissä huitassu vahingossa, tämä kuinka vaarallista?
Leave a comment:
-
Leave a comment: