Sachs:n iskarit ovat ainakin kestäneet hyvin noita pieniä madalluksia. Itsellä H&R -35/15 ja molemmissä päissä Sachs:n iskarit. Ei ole kyllä valittamista alustan suhteen.
Mulla on tossa seiskassa nuo autobahn jarrut edessä, nii mistähän siihen sais palat+levyt hommattua? Jostain kuulin jotta ei menis samat normaalien kanssa.
Autobahn jarrut?? Ikinä kuullutkaan moisista, tai voihan joku olla upgreidannu 740i tai 750i jarrut sinne, mutta eiköhän ne vakio jarrutkin ole autobaanaa silmälläpitäen tehty
Jarrut 730i luulis löytyvän jopa motonetistä, mutta onhan noita muitakin paikkoja mistä hommata maalima väärällään.
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex | Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä RikunAutofix.fi
Autobahn jarrut?? Ikinä kuullutkaan moisista, tai voihan joku olla upgreidannu 740i tai 750i jarrut sinne, mutta eiköhän ne vakio jarrutkin ole autobaanaa silmälläpitäen tehty
Jarrut 730i luulis löytyvän jopa motonetistä, mutta onhan noita muitakin paikkoja mistä hommata maalima väärällään.
Ne on sellaiset nelimäntäiset tosi isot.
Ei siis ole vakio 730i sopivia.
Ei näytä bmwfans antavan mihinkään pikkukoneiseen kuin tuon nelimäntäisen satulan, tuo satula näyttää kattavan mallit 725tds-735i.
740i ja 750i on sitten lisäksi molemmille omansa.
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex | Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä RikunAutofix.fi
Mulla on tossa seiskassa nuo autobahn jarrut edessä, nii mistähän siihen sais palat+levyt hommattua? Jostain kuulin jotta ei menis samat normaalien kanssa.
Autobahn jarrut?? Ikinä kuullutkaan moisista, tai voihan joku olla upgreidannu 740i tai 750i jarrut sinne, mutta eiköhän ne vakio jarrutkin ole autobaanaa silmälläpitäen tehty
Jarrut 730i luulis löytyvän jopa motonetistä, mutta onhan noita muitakin paikkoja mistä hommata maalima väärällään.
Siis... ymmärtääkseni 1/90-> sai E32-koriin saksassa tehokkaammat jarrut (nelimäntäiset satulat ja isommat etujarrulevyt), mutta E38:n tällaista jarru-upgradea ei ole koskaan ollut.
Tässä vielä nuo E32:n jarruvaihtoehdot
Noista on joskus puhuttu Autobahn -jarruina, mutt atosiaan vain E32:ssa.
E38:n laittoivat alusta alkaen jarruja jotka kestää pidempiaikaisetkin jarrutukset
Siis... ymmärtääkseni 1/90-> sai E32-koriin saksassa tehokkaammat jarrut (nelimäntäiset satulat ja isommat etujarrulevyt), mutta E38:n tällaista jarru-upgradea ei ole koskaan ollut.
Tässä vielä nuo E32:n jarruvaihtoehdot
Noista on joskus puhuttu Autobahn -jarruina, mutt atosiaan vain E32:ssa.
E38:n laittoivat alusta alkaen jarruja jotka kestää pidempiaikaisetkin jarrutukset
Siis kyllä e38:ssa on hyvinkin monessa näitä 4 mäntäisiä bremboja, levykoko on kyllä aika pieni mutta tuo on kevyt paketti.
Alkupään pikkukoneisissa ja sitten esim just 730d ja vastaavissa uudemmissa näkee aika usein.
Löytyy levyt+palat ylimääräsenä.
Siis kyllä e38:ssa on hyvinkin monessa näitä 4 mäntäisiä bremboja, levykoko on kyllä aika pieni mutta tuo on kevyt paketti.
Alkupään pikkukoneisissa ja sitten esim just 730d ja vastaavissa uudemmissa näkee aika usein.
Löytyy levyt+palat ylimääräsenä.
on joo noita nelimäntäisiä, mutta mun mielestä kyse on ihan normisetupista, eikä mistään erityisestä autobahn-paketista kuten tuossa E32:n kohdalla on ollut saksanmyyntimalleissa :think
on joo noita nelimäntäisiä, mutta mun mielestä kyse on ihan normisetupista, eikä mistään erityisestä autobahn-paketista kuten tuossa E32:n kohdalla on ollut saksanmyyntimalleissa :think
Nojoo nimi on varmaan jäänyt leijumaan e32 ajoilta mutta todennäköisesti näitä 4 mäntäsiä tarkoitetaan jos puhutaan kyseisistä.
Nyt on pantu autoon pientä nippeliä kiinni esim uudet OEM pyyhkijän sulat, OEM xenonpolttimot, OEM sumuvaloumpiot haljenneiden tilalle, weban kakeen uutta patteria ja uusi akku, josta päästäänkin itse asiaan.
Pitääkö e38:ssa uusi aakku "koodata", kun tuli laitettua isompaa Ah:ta oleva kuin edellinen?
Comment