Muutamaa pisteosaa kaipailis tuo allekirjoituksen diktaattori. Onko oikean puolen "electrochrome" -peili osanumerolla 51168247132 vai onko tuo vaan ihan normaali sinertävä peili? Akku myös osanumerolla 84116927534 Motorolan kapulaan etsinnässä. Mistähän löytyis kyseiset osat halvimmalla?
Sitten vielä loppuun visainen kysymys, millähän ilveellä saisi autosta bluetoothin kautta musiikit kuuluviin? Onko Dension Gateway 500S ainoa vaihtoehto näihin MOST-vehkeisiin? Melko suolaisen hintainen systeemi...
yritin itse "korjata",mutta en saanut air bagia pois vaikka oli ohjeet?! Haluaako joku poistaa air bagin ja lopun voin hoitaa itse tai sitten koko kunnostus/putsaus jollekin osaavalle korvausta vastaan!
Missä kohtaa etupuskurissa on vapaa paikka lohkolämmittimen pistokkeelle ? Jos moottorin tyypillä on jotain väliä niin se on M54B30. Säteilylämmittimen paikka lienee pakosarjan alla, auton oikealla puolella.
Kovasti on rattia heiluteltu. Omassa vieläkin alkuperäinen ja mittarissa 342tkm. Käytin ratin pois muissa asioissa, eikä mitään älytöntä kulumaa kyllä näkynyt kontakteissa.
Ebaystä ostin jo aikasemmin varalle toisen, kun pari kertaa DSC valo jäänyt palamaan, mutta eipä ole taas aikoihin oireillut, joten vielä vaihtamatta.
Ne kontaktit on kieltämättä erittäin ohuet, että varmasti jossain vaiheessa kuluu.
Olen katsellut Ebay:stä,mutta ei oikein löydy? Onkohan mulla jotenkin erinlainen kun mulla on ratin lämmitys ja aktiivinen vakionopeussäädin?! 61316970833
Kannataakohan käytetyä ostaa???
Eli ratin asentotunnistin jälleen rikki. n.70tkm välein!! jo kolmas kerta!Tuttu kertoi, että ne kontaktin"laahaimet" kuluvat ja niiden vaihdolla/putsauksella korjaantuu?! Mistähän ratin asentotunnistin tai ne laahaimet?
Kovasti on rattia heiluteltu. Omassa vieläkin alkuperäinen ja mittarissa 342tkm. Käytin ratin pois muissa asioissa, eikä mitään älytöntä kulumaa kyllä näkynyt kontakteissa.
Ebaystä ostin jo aikasemmin varalle toisen, kun pari kertaa DSC valo jäänyt palamaan, mutta eipä ole taas aikoihin oireillut, joten vielä vaihtamatta.
Ne kontaktit on kieltämättä erittäin ohuet, että varmasti jossain vaiheessa kuluu.
Eli ratin asentotunnistin jälleen rikki. n.70tkm välein!! jo kolmas kerta!Tuttu kertoi, että ne kontaktin"laahaimet" kuluvat ja niiden vaihdolla/putsauksella korjaantuu?! Mistähän ratin asentotunnistin tai ne laahaimet?
Onko ollut kellään vastaavaa. Elikkä oikean etuoven kaiuttimet lakkaa välillä toimimasta ja välillä taas soi. Oven johtosarjaa heiluttelin mutta ei vaikutusta. Voisiko olla joku yksikkö bugi? E65 735i 2003
Leave a comment: