onko nuo vanhemman mallin etuvaloumpiot kuinka vaikea avata?
mietin jos purkaisi ja tuon mustan osan teippauttaisi jossain kromiseksi/jollain muulla värillä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E65 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ok, no sitte ei tosiaan oo järkvää kun tuolla erotuksella jo suoraa ostaa faceliftin (ei nyt ihan, mutta...)
Onko noihin alkupään "ei facelift" seiskoihin saatavilla jotain aftermarket valoja?
katsellut juurikin alkupään seiskoja ja ainoa mikä silmiin pistää niin keula, tarkemmin valot ovat "vanhan" näköiset. Eli esimerkiksi onko sellaisia joissa vilkku umpion sivulla tai vaikka valkoinen nykyisessa paikassa mutta tuo valojen sisällä oleva musta olisi esim krominen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joni88 View Posttänks!
tuolta kun avasin pdf- tiedoston niin siinä oli kuvia myös sisältä. Kuinka hyvin pitää paikkansa nuo kuvat?
Leave a comment:
-
-
Ei paljoa järkeä mielestäni. Puskuri ainakin vaihtoon, lokarit mahdollisesti, ehkä konepelti? Puhutaan useamman tonnin projektista pelkästään osissa.
Leave a comment:
-
-
Minkäslainen operaatio olisi vaihtaa facelift mallin valot ei faceliftiin? tarkoitan siis etuvaloja...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTuonne nuo numerot:
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
tuolta kun avasin pdf- tiedoston niin siinä oli kuvia myös sisältä. Kuinka hyvin pitää paikkansa nuo kuvat?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joni88 View Postolis kova seiskakuume ja pari yksilö kiinnostaa..
mistä nään/voiko joku katsoa minkälainen sisusta ja varustelista löytys?
7 viimestä numeroa olis siis DL85900
vaalea nahkasisusta mutta onko kojelauta yms muut listat minkälaisia?
Leave a comment:
-
-
olis kova seiskakuume ja pari yksilö kiinnostaa..
mistä nään/voiko joku katsoa minkälainen sisusta ja varustelista löytys?
7 viimestä numeroa olis siis DL85900
vaalea nahkasisusta mutta onko kojelauta yms muut listat minkälaisia?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by joni88 View PostItsellä meni tänään "auto"(alfa romeo) pajalle juuri samanmoisen oireen johdosta. Vikana siis iskarin ylätukikumit ja laakerit. Vaihtoon molemmilta puoliltat (myyjän piikkiin onneksi)Originally posted by TheRipper View PostNosta etupää ylös ja käännä renkaasta pyöriä ja kuulostele sitten kuuluuko kolinaa...voi olla helpompi niin selvittää onko jossain väljää vai tuleeko esim tehostimesta...
Saavat katsella tuossa luottopajalla samalla kun auto on nosturilla jo valmiiksi. Ajattelin vaan että jos näissä on joku "perusvika" joka aiheuttaa ton äänen.
Auto toiminnon pois päältä pomppinen näyttäisi ainakin toistaiseksi kadonneen, sen tuulettimien napin hypistelyn jälkeen, kiitos siitä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMistähän tuo "paukkuminen" tuolla ohjauksessa kuuluu, heti kun autossa on vauhtia +10km/h pauke loppuu, ja jos esim sihtaa autoa parkkiruutuun niin taas kuuluu:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMistähän tuo "paukkuminen" tuolla ohjauksessa kuuluu, heti kun autossa on vauhtia +10km/h pauke loppuu, ja jos esim sihtaa autoa parkkiruutuun niin taas kuuluu:think
Leave a comment:
-
-
Auto napissa palaa kyllä valo. Ei mullakaan ole siis puhallinnopuden säätöjä i-drivessä, vaan ainoastaan siellä puhallusohjelmien valikossa auto asento, ja sitä painamalla siis puhallinnopeuden kohdalle näyttöön tulee auto teksti. Tänään nyt kun räpläsin sitä puhaltimen nappia ohjeiden mukaisesti, niin ainakaan kotimatkalla ei puhallinnopeus tippunut pois autoasennolta.
Nooh, katsellaan
Mistähän tuo "paukkuminen" tuolla ohjauksessa kuuluu, heti kun autossa on vauhtia +10km/h pauke loppuu, ja jos esim sihtaa autoa parkkiruutuun niin taas kuuluu:think
Originally posted by TheRipper View PostOkei...
Täytyy oikein tarkistaa mutta minusta omassani ei edes tuolla iDrivessa ole puhallusnopeuden valitsemista vain suuntauksen...
Syttyykö muuten se valo siihen auto-nappiin?
Voihan tuo olla että on erilainen systeemi kokonaisuudessaan tuo kuin tämä omani:
Leave a comment:
-
-
Sehän se itsellekkin ekana tuli mieleen ja siksi purin kopan ja kuuntelin ääniä. Tuntuisi tulevan enempi imusarjan takapäästä. Sekin että käy tasaiseen ja nyt käynnistyy lämpimänä että kylmänä hyvin ja ei ongelmia kaasun kanssa.
Nooh.. seuraillaan muuttuuko mikään.
Leave a comment:
-
Leave a comment: