Jouduin tänään siirtämään autoa tallissa ja meinasi pienen ketutuksen aiheuttaa.
Käynnistys, Ei mitään outoa mutta 5-10sec päästä vilkkuu keltainen moottorinkuva mittaristossa ja punainen "auto" keskinäytössä + engine fault!
Ehkä hivenen tuntui ettei käy ihan kaikilla..
Nämä paloi n. 10-15sec ja kaikki katosi. Myös moottori kävi tasaisesti ilman sivuääniä/tärinöitä.
Torquella antoi vikakoodit 6 ja 7 sylinterien missfirelle.
Noitten syyksi epäilen vuotavaa venakopan tiivistettä. Eli öljyä väärässä paikassa. Tulipahan nopeutettua tiivisteen vaihtoa
Mutta siis asiaan: Pitääkö noitten tiivisteitten vaihdossa huomioida jotain kun nuo valvetroniccijutut on kopassa?
Mitä muuta kannattaisi samalla huoltaa kun koppa auki?
Tiivisteet näytti olevan 115€ marmorilla (-alet).
Käynnistys, Ei mitään outoa mutta 5-10sec päästä vilkkuu keltainen moottorinkuva mittaristossa ja punainen "auto" keskinäytössä + engine fault!
Ehkä hivenen tuntui ettei käy ihan kaikilla..
Nämä paloi n. 10-15sec ja kaikki katosi. Myös moottori kävi tasaisesti ilman sivuääniä/tärinöitä.
Torquella antoi vikakoodit 6 ja 7 sylinterien missfirelle.
Noitten syyksi epäilen vuotavaa venakopan tiivistettä. Eli öljyä väärässä paikassa. Tulipahan nopeutettua tiivisteen vaihtoa
Mutta siis asiaan: Pitääkö noitten tiivisteitten vaihdossa huomioida jotain kun nuo valvetroniccijutut on kopassa?
Mitä muuta kannattaisi samalla huoltaa kun koppa auki?
Tiivisteet näytti olevan 115€ marmorilla (-alet).
Comment