Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Olisi tarkoitus vaihtaa H&R:n -35mm madallusjouset tuohon sigun seiskaan, yksilössä siis EDC ja DynamicDrive, osaako joku sanoa mitä huomioitavaa tässä operaatiossa on? Tarviiko jotain opettaa uudestaan tms.?
Mites tämä? Eikö kellään tietoa, mutua löytyy kyllä itseltäänkin
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Toiseksi, miten hemmetissä ne sulat vaihdetaan naarmuttamatta konepeltiä?
Edellinen omistaja oli jo saanut maalit puhki nostaessaan sulkia ylös, kun eivät mahdu konepellin välistä...ja minä laitoin paikkamaalia jo pintaan. Mitä hyvänsä olen tehnyt viiksestä niin en ole saanut sulkia ylös jäämään...painaa sitten virrat päällä tai pois tai miten hyvänsä...
Edellinen omistaja oli jo saanut maalit puhki nostaessaan sulkia ylös, kun eivät mahdu konepellin välistä...ja minä laitoin paikkamaalia jo pintaan. Mitä hyvänsä olen tehnyt viiksestä niin en ole saanut sulkia ylös jäämään...painaa sitten virrat päällä tai pois tai miten hyvänsä...
Mulla nousee sulat sen verran ylemmäs kun painaa käynnissä ollessa tihkuautomaatin päälle, sillon mahtuu juuri ja juuri nostamaan sulan pystyyn, toki jos akselin boorit on parikin pykälää alempana sinulla niin ei nouse silloinkaan :/
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Pyyhkijät päälle, ja virrat pois kun ovat sopivassa kohtaa
Ajotietokoneen kauttahan saa sulat ns. työasentoon...:think
Mulla nousee sulat sen verran ylemmäs kun painaa käynnissä ollessa tihkuautomaatin päälle, sillon mahtuu juuri ja juuri nostamaan sulan pystyyn, toki jos akselin boorit on parikin pykälää alempana sinulla niin ei nouse silloinkaan :/
Idriven kautta juu. En nyt muista ulkoa valikkopolkua, mutta ei se hankala ollut, kun sen vaan kerran hoksaa. Nostaa juurikin sulat yläasentoon ilman, että tarttee virtoja oikeassa kohdassa pätkiä.
Idriven kautta juu. En nyt muista ulkoa valikkopolkua, mutta ei se hankala ollut, kun sen vaan kerran hoksaa. Nostaa juurikin sulat yläasentoon ilman, että tarttee virtoja oikeassa kohdassa pätkiä.
Sen jälkeen onkin helppo vaihdella sulat.
Riippuu varmaan vuosimallista, ei ole ainakaan omaan silmään vielä sattunut.
Muistelisin että ohjekirjassa mainitaan avaimen nyppääminen pois kesken kierron, saatan toki muistaa väärin.
edit: ja muistinkin
Selecting wiper fold-out position
Important for changing wiper blades, when
folding away from windshield to prevent
blades from sticking when ice forms, etc.
1. Switch off the engine and remove the
remote control unit from the ignition
lock
2. Press the wiper lever up and maintain
pressure for about 3 seconds until the
wipers are roughly vertical – this is the
fold-out position.
After folding the wipers back against the
windshield you will need to reactivate the
wiper system:
1. Insert the remote control unit to activate
the radio mode in the ignition lock
2. Apply brief upward pressure to the
wiper lever. The wipers return to their
retracted position and are ready for
normal operation.
To prevent damage to the wipers,
always fold them back against the
windshield before switching on either the
radio mode or the ignition.<
Mitä mitä OEM-mies ? Ensin tilaat tarvike PDC-anturin ja nyt pyyhkijät. Kohta jo laitat Toprania niihin seiskoihisi .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mitä mitä OEM-mies ? Ensin tilaat tarvike PDC-anturin ja nyt pyyhkijät. Kohta jo laitat Toprania niihin seiskoihisi .
Bemarin pyyhinmekanismit on kautta linjan ihan paskat. Ehkä ne sitten toimii uutena mutta vähänkää väljänä ei pätkääkään. Aina tökkii jossainkohtaa lasia.
Firman opelissaki toimii paremmin
Ihan Boschin tmv. rungottomia olisin kokeillut mutta jos ei oo sopivia niin ei sitten
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Comment