Originally posted by PappaST
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 800-sarja e31 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Tulipa mieleeni antaa vinkkiä muillekkin kasin omistajille:
Jos kasipätkän peräpään korkeutta mielii hienosäätää niin
väyrysmersun (w210)etupään jousikumit istuvat kolmiykkösen takajousiin ja jousikuppeihin heti kuin isä äitiin.
Mersuihinhan saa eri korkuisia jousikumeja, joilla korkeutta voipi muutamia kymmeniä millejä säädellä.
EdittiäLast edited by PappaST; 10-11-2015, 16:56.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostTuossa yläpuolella olevassa linkissä on sisältö väärin. Osoittaa poistettuun _06-draftiversioon, vaikka teksti onkin oikein.
Itse latasin juuri äsken osoitteesta:
Vai on Googlekin löytänyt mut.
Leave a comment:
-
-
Mikäs oiskaan korjauksena, kun kylmillä keleillä lakkaa IHKA:n vihreet valot palamasta? IHKA:sta on kolvailtu isot vastukset uusiksi ja samoin GM-boksiin vaihdeltu konkat.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by algernon View PostNiin vinkkinä muillekkin, jättäkää tuo www pois
Itse latasin juuri äsken osoitteesta:
Vai on Googlekin löytänyt mut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Hantte View PostLopullinen versio kuvien kera. Noin 40 MB ladattavaa. Lukekaa ja naurakaa.
http://www.lehmussaari.com/Eurotour_2015.pdf
EDIT. Taisi löytyäkkin googlella oikea linkki. Jotain lataa pirusti...Last edited by MouTine; 21-10-2015, 06:59.
Leave a comment:
-
-
Kardaania mäkin olen epäillyt, mutta pahkeinen on mennyt piiloon pakarin ja lämpösuojien taakse. Eikä ole ihan helppo pihalla irroittaa painonsa ja auton mataluuden vuoksi, joten korjaamo kutsuu. Ja kun kyse on käyttöautosta, joka ei voi seistä pihalla päiväkausia samaan aikaan kun minä kuskaan julkimolla kardaania korjattavaksi, niin mukavuudesta joutuu maksamaan.
Käytiin pajalla jo alustava neuvottelu aiheesta ja sovittiin, että kun hermot menee ja kukkaro kestää, niin korjataan (ja katsotaan, minkä namupalan saan sijaisautoksi tällä kertaa (Z3 oli ihan kiva).
Leave a comment:
-
-
Minulla täristeli kans tuo oma ja vika löytyi kardaanista.
Oulun raskone laittoi uuden ristinivelen ja painotti kardaaniin nii johan tutinat
lakkas.
Leave a comment:
-
-
Kardaani aiheutti minulla Kasissa tärinää. Ota se irti ja vie Kometille Espooseen, niin laittaa edulliseen hintaan kuntoon.
Leave a comment:
-
-
Moi,
850 automaattinen on värissyt kiihdyttäessä nopeuden ollessa noin 50 - 70 km/h koko sen ajan kun auto on ollut minulla. Ihan sama, kiihdyttääkö ykkösellä, kakkosella, kolmosella vai D:llä. Hyvin varovainen kiihdytys ei paljoa värise, kuten ei "lämä tiskissäkään", mutta normaali rampilta lähteminen alkaa harmittamaan sen parin sekunnin vibran takia.
Vielä ei ole purettu pakoputkistoa pois, jotta pääsisi kardaaniin käsiksi, mutta kaiketi se on jossain vaiheessa edessä. :think
Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa automaattisten kanssa?
(Ja mikä nivel oli se huonoin? VAi kannattaako vaihtaa kaikki? Vai oliko vika jossain muualla?)
Leave a comment:
-
-
Kasissa minulla on pari kertaa polttanut sulaketta ja pyyhkijät eivät ole siksi toimineet. Tuolloin siitä menee kyllä muutakin pois toiminnasta, muistaakseni ikkunannostimet ainakin edessä? Sulake muistaakseni suurennettu jo edeltävän omistajan toimesta 15 Ampeeriin.
Csi:ssä koneisto toiminut ongelmitta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PappaST View PostOnko kasissa jotain tyyppivikaa pyyhkijöille mitä talvella kannattaisi tsekkailla?? vivusto? moottori vaan kaput?
Leave a comment:
-
-
Lasinpyyhkijät lopettivat toiminnan sopivasti juuri ennen ajokauden loppua
Lasinpyyhkijät ovatkin olleet tämän kesän kovin laiskan oloiset, eivät mielestäni pyyhkineet nopeaa "täysillä" asennossakaan.
Eilen pyyhkijät lähtivät liikkeelle ERITTÄIN hitaasti ja jäivätkin välille..enää ne eivät sitten liikukkaan mihinkään.
En ole vielä tsekannu sulakettakaan (missä se muuten on), mutta en oikein usko että itse vika varsinaisesti sulakkeessa on, vaikka nythän sekin saattoi palaa. Onko kasissa jotain tyyppivikaa pyyhkijöille mitä talvella kannattaisi tsekkailla?? vivusto? moottori vaan kaput?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Laku View PostOriginally Posted by Sakkeri
http://www.schmiedmann.fi/fi/bmw-e31...6-14-6-768-653
Kallis on.
Boschin numero tuotteelle on 0580314069
Laku:
Onhan se. GP:ssäkin karvan yli 300€ eli Pielmeierilta saa alle 300 euron.
Männä maanantaina (yllättävän nopeasti) se "leikkasi" lopullisesti kiinni ja piti sitten aamutuimaan nilkuttaa pajalle pillittämään huonoa tuuria.
Uuudet Boschin pumput parisataa kappale ja samalla vaivalla/avauksella vaihdettiin molemmat uusiin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: