E83 GPS/Navi
Takapaksissa oleva navikeskus päässyt kastumaan eikä lähde enään päälle. Jostain syystä sinne on päässyt vettä pesun yhteydessä. Pari kertaa laite on herännyt itsestään eloon mutta nyt ei enään herää. Ilman virtaa kun yrittää ottaa DVD:n ulos, punainen virtavalo välähtää keskuksessa, mutta kun virrat laittaa päälle se ei sano mitään. Onko tuttua kellekkään?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E83 X3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by hujulka View PostEli abs anturin kehä on vetonivelessä kiinni? Lähteekö vetonivel helposti irti ottamalla perän laipasta irti ja vetämällä koko akselin sisäänpäin vai tätyykö käyttää väkivaltaa ja odotella viikko uusia osia? Luulisi että vikakoodi uusiutuisi vasta kun on vähän pyörinyt jos vika kehässä, nyt tulee heti ennen kuin auto ehtii liikkua.
Leave a comment:
-
-
Eli abs anturin kehä on vetonivelessä kiinni? Lähteekö vetonivel helposti irti ottamalla perän laipasta irti ja vetämällä koko akselin sisäänpäin vai tätyykö käyttää väkivaltaa ja odotella viikko uusia osia? Luulisi että vikakoodi uusiutuisi vasta kun on vähän pyörinyt jos vika kehässä, nyt tulee heti ennen kuin auto ehtii liikkua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hujulka View PostMittaristo loistaa vikavaloa kuin joulukuusi. Seuraavat vikakoodit ei häviä nollaamalla 5E3E ja 5E40. Ilmeisesti oikean takarenkaan abs anturissa jotain vikaa. Mitäs luulette selviänkö anturin vaihdolla vai johtuuko jostain muusta? Lähteekö anturi helposti irti? Mistä anturi kannattaa ostaa?
Leave a comment:
-
-
Varmaan se anturikehä pullistunut. Niitä kehiä saa irrallaan vaikkapa ebaysta mutta kun vetää vanhan pois paikaltaan niin ei paljon naurata kun uusi on väljä kaulalle. Se uuden vetarin taktiikkakin alkaa saada ymmärrystä kun huomaa kuinka munilleen tuo on suunniteltu.
Leave a comment:
-
-
Mittaristo loistaa vikavaloa kuin joulukuusi. Seuraavat vikakoodit ei häviä nollaamalla 5E3E ja 5E40. Ilmeisesti oikean takarenkaan abs anturissa jotain vikaa. Mitäs luulette selviänkö anturin vaihdolla vai johtuuko jostain muusta? Lähteekö anturi helposti irti? Mistä anturi kannattaa ostaa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by kt10734 View PostKäy ajamassa auto jossain liikkeessä? Itse pidin jopa 150hv manuualivaihteista versiota suht pirteänä, mutta päädyin kuitekin 3.0DA:han eikä ole kaduttanut. Tuo 3-litran kone on pomminvarma. Lisäksi kytkimen ja kansoismassavauhtipyörän vaihto ei ole ilmaista, joten turha pelätä automaattilaatikon ongelmia sen enempää. Itsellä auto on ollut tällä hetkellä välin 170-250tkm (80tkm) ja siihen väliin on pitänyt vaihtaa pakon edessä vain kaikki termarit, muuten huoltoa vain eli on kyllä ollut todella toimiva peli. Suosittelen tätä automallia kyllä lämpimästi oman kokemuksen perustella!
Lähinnä tuo 2.0d kalliin kuuloinen jakopää saa jotenkin mielen kääntymään enemmän kolmilitraiseen vaikka ei siinäkään näköjään jakoketjuosasto idioottivarma ole. Kai se sitten on tingittävä väristä, jos 3.0da:n haluaa kun niitä ei valkoisena ole juurikaan edes Saksassa.
Leave a comment:
-
-
3.litran pannu ja vaihteistoksi tomaatti niin on hyvä paketti
Meidän talouden suosituin auto, aina ottaa tuon jos vaan on pihassa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Masatus View PostJaa se alkais X3:sen hankinta poltteleen aika kovasti, ikävä kyllä valkoisia e83:sia 3.0d/daana on kovin vähän tarjolla saksassakaan. Niin että minkähänlainen vehje tuo 177hp 2.0d/da ois. Tuollakin taitaa jokseenkin ehtiä suomen rajoituksilla, mutta parin kelkan kärryä tulee vedettyä että oisko se isoveli siihen kuitenkin parempi. Ja näkyy vielä suurin osa nuista valkoisista m-sporteista olevan manuaaleja niin käräyttääköhän tuommoisella yhdistelmällä kytkin kovinkin nopeasti lumipolanteessa kärryn kanssa....:think
Leave a comment:
-
-
Jaa se alkais X3:sen hankinta poltteleen aika kovasti, ikävä kyllä valkoisia e83:sia 3.0d/daana on kovin vähän tarjolla saksassakaan. Niin että minkähänlainen vehje tuo 177hp 2.0d/da ois. Tuollakin taitaa jokseenkin ehtiä suomen rajoituksilla, mutta parin kelkan kärryä tulee vedettyä että oisko se isoveli siihen kuitenkin parempi. Ja näkyy vielä suurin osa nuista valkoisista m-sporteista olevan manuaaleja niin käräyttääköhän tuommoisella yhdistelmällä kytkin kovinkin nopeasti lumipolanteessa kärryn kanssa....:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostOngelmana tuossa on se,ettei ole varmuutta että häiriön aiheuttaa aina sama valo. Eli pitäisi koodata "ulos" koko valojen valvonta peräpäästä tai ihan kokonaan. Joten näillä mennään toistaiseksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTästä herjasta pääset kun lukaisee koodit ja koodaa ko. valolta tarkistukset pois.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostNo niin. Tänään hain rengas/vannepaketin rengasliikkeestä. Ja kun lämäytin takaluukun kiinni,niin taas tuo ongelma korjaantui. Eli häly-valo on pois. Korjaantui kuten arvelinkin. Katsotaan nyt miten pitkään tällä kertaa...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostTaas herjaa palanutta polttimoa emännän X3:ssa. Kaikki toimii. Eikä ole ensimmäinen eikä ihan toinenkaan kerta. Viimeeksikin korjaantui,kun kerran pamautin takaluukun kiinni. Nyt vaan odotellaan mitä pamauttamalla tällä kertaa korjaantuu.Ei jaksa enempää kiinnostaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: