E83 X3 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tällä hetkellä kesärenkaina pyörii loppuun ajetut 235/50-18 ja vaihtoehto kokoina on:
1. akseli:
235/50-18
235/45-19
2. akseli
255/45-18
255/40-19
Ajatuksena olisikin, jos löytyisi 235/55-18 renkaat jotka heittää alle, niin eihän tuossa muuta kuin että nopeusmittari heittää vähän enemmän. Matalampia kumeja en kyllä halua SD:n alustan kovuuden takia, nyttenkin hakkuuttaa selkärankaan aika pahasti .
Mitkä ihmeen asetukset täältä foorumilta pitää kääntää päälle jos haluaa mailiin ilmotuksia vastauksista
Leave a comment:
-
Onkos muilla ollut lievää öljyvuotoa jakolaatikon ja vaihteiston saumasta. Oma epäilys ja selvittely viittaa siihen, että vuotaa vaihteistoöljyä takastefasta. Ilmeisesti ei ole mikään paha homma vaihtaa ?
Leave a comment:
-
Jakolaatikko tahmaa. Johtuu pilaantuneesta öljystä. Korjaantuu todennäköisesti kun vaihdat jakolaatikon öljyjä huuhtelutyylillä eli entisen pois, uudet sisään, ajoa siten että öljyt lämpenee ja uusi vaihto. pari kolme kertaa ainakin joutunet öljyt vaihtamaan ( siinä vaiheessa kun öljy alkaa olla hyvää niin pois otettu ei ole enää ihan mustaa ja seassa ei ole enää juurikaan metallin näköisiä hippusia eikä muita roskia.) Ainakin viimeisellä kerralla öljynvaihto pitää myös koodata autolle.
Sinne menee öljyä 0,65-0,7l ja 1l maksaa 30-40€. Kahdella uudella litralla todennäköisesti saat kolme vaihtoa kun laitat niihin pesuvaihtoihin vaikka sen verran vähempi sitä öljyä, että viimeisellä täytöllä saat sen täyteen.
Leave a comment:
-
Paukkuu hiljaisella vauhdilla
Terve,
Osaako joku sanoa, mistä voisi johtua pauke kävelyvauhdissa ajaessa ja nopeasti oikealle tai vasemmalle kääntyessä? Tekee siis joskus. Takaa kuulostaisi tulevan, joko vaihteisto tai kardaani? Bmw x3 -06 4x4, kytkin ja vauhtipyörä vaihdettu. Välillä paukahtaa myös vaihdetta vaihtaessa ykköseltä kakkoselle. Millainen homma?
Leave a comment:
-
Kerkesin jo kehuskella tuosta 3.0si koneen venttiilin nostajan nakutuksesta, miten se loppuu reilulla motarikaahailulla pidemmäksi aikaa...nyt ei lähde.
Joka kerta käynnistyksen jälken naputtaa jonkun kilometrin. Viimeisessä huollossa on laitettu Mobilin 1 öljyt koneeseen, jonka jälkeen vika/ominaisuus alkoi toistumaan. Kenelläkään kokemusta/tietoa voisiko olla öljystä johtuvaa, vai jo jotain vakavampaa tulossa.
Leave a comment:
-
kuljettajan istuin
Voiko tavanomaisen mekaanisesti säädettävän nahkajakkaran tilalle vaihtaa jotain parempaa mikä menisi heittämällä paikoilleen ?
Sähkösäätöinen olisi hyvä,mutta taitaa olla hankalaa vai onko johtosarja valmiina jossain verhoilun kätköissä?
Leave a comment:
-
Ts. 150 kW on GM:n laatikolla ja 160 kW on ZF:n...Originally posted by Clavurion View PostAlkupään versiot 3/2005 asti M57N-koneella ja GM:n laatikolla. Siitä eteenpäin M57N2 ja ZF:n 6HP.
Leave a comment:
-
BMW X3 vaihteisto
Onko BMW X3 3.0D (204hv) versio ZF:n 6-vaihteisella automaatti laatikolla vai GM:n tekemällä 5-vaihteisella automaatilla? :think
Leave a comment:
-
Noi vaan ei oo 128:tOriginally posted by veku View Post
Mahtaako 128:a saada edes noin pienellä etllä
Tässä halvemmalla eli tyyli 132 https://m.tori.fi/vi/45210104.htm
Leave a comment:
Leave a comment: