En kyllä mitään maamiinaa (landmine) alkaisi autooni iskariksi laittamaan. Saksasta saa ~650€ alkuperäistä uutena. Kiinasta saa ulkoisesti suunnilleen saman näköistä tavaraa, mutta sisältä ei sitten olekkaan läheskään samaa. Kiinan tavaran kanssa takuut on ongelma. Tavara pitää lähettää sinne takaisin. Äkkiä maksaa jo yhden iskarin lähettäminen kiinaa postilla 100€. Tuo on ilmeisesti korjattu iskari " Remark: Original Refurbished "
No joo, merkki vähän arveluttaa
Näyttäisi Genuinepartsilta tosiaan löytyvän, eipä siinä kannata alkaa kiinalaisten kanssa kikkailemaan.
Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Alkaa adaptive drive- iskarit hajoilemaan. Onkos kellään kokemusta Aliexpressin tolpista?
Hintaa on sen 400€ halvempi kun smiidillä. Samannäköinen ainaki on ja vuoden takuulla :think:
Mistähän kannattaisi lähteä vikaa selvittämään/onko muilla ollu vastaavaa ongelmaa: eli käynnistyksen jälkeen antaa idriveen ilmoituksen peruutuskamerasta ”rear view camera faulty” mutta kamera kuitenkin toimii normaalisti.
Autona siis 12/2008 x5 35d
e91 335d '07
ex e90 325iA '08
ex e39 523iA '99
ex e39 528iA '97
Alkanut kuulumaan etupäästä sellasta rahinaa tai narinaa joustoissa ja nyt eilen tuli dynamic drive fault ruutuun. Jouset näyttää ehjältä eikä missään ollut väljää.
Luin koodit, ei ollut kyllä mistään iskarista vikaa päällä tai mitään muutakaan siihen viittaavaa, mut vähän epäilen että kyllä siellä jotain on.
Viime vuonna toinen takaiskari meni vaihtoon kun tuli toi fault, silloin herjasi juurikin siitä tolpasta. 210tkm nyt ajettu.
Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
No joo, merkki vähän arveluttaa
Näyttäisi Genuinepartsilta tosiaan löytyvän, eipä siinä kannata alkaa kiinalaisten kanssa kikkailemaan.
Hinta-ero sen verran pieni, että ei paljon kannata enää kiinalaisen kanssa alkaa testailemaan. Voihan se olla kunnolla korjattu, mutta kiinasta tulee niin monenlaatuista tavaraa, että ihan mahdoton kokeilematta sanoa toimiiko vai ei. Takuuseen jos joudut lähettämään, niin sitten maksoikin jo melko lähelle saksan hintaa, kun huomioi alv:t jne. Alkuperäiselle saa 2v takuun jne.
Oma hommansa aina ne jouset puristella ym., niin enemmin kerralla kunnon osat.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Hinta-ero sen verran pieni, että ei paljon kannata enää kiinalaisen kanssa alkaa testailemaan. Voihan se olla kunnolla korjattu, mutta kiinasta tulee niin monenlaatuista tavaraa, että ihan mahdoton kokeilematta sanoa toimiiko vai ei. Takuuseen jos joudut lähettämään, niin sitten maksoikin jo melko lähelle saksan hintaa, kun huomioi alv:t jne. Alkuperäiselle saa 2v takuun jne.
Huvittavin oli joskus kun kuvittelin että pelkkä muovinen ajovalonpesuri on niin yksinkertainen että kiinaosa ajaa saman asian. Tilasin pihinä kinukit ja lopputulemana vaihdoin alkuperäiset tilalle vähinäänin kun uudet vuosivat enemmän kuin vanhat.
Kaverilla meni myös ministä hiljattain venttilikopastu huohottajan kalvo. Kalvoa ei saa vaihdettua erikseen vaan koko venttiilikoppa on vaihdettava kerralla. Taas takaraivoon iski ajatus että eikö ebay halvimmat ajaisi samaa asiaa... hiukan guuggelia kehiin ja johan tuolta löytyi jo kokeumuksia että uudet kiinankopat ovat jo uutena rikki tai halki...
Jos joku näyttää liian hyvällä ollakseen totta niin ehkä se onkin sitä...
Huvittavin oli joskus kun kuvittelin että pelkkä muovinen ajovalonpesuri on niin yksinkertainen että kiinaosa ajaa saman asian. Tilasin pihinä kinukit ja lopputulemana vaihdoin alkuperäiset tilalle vähinäänin kun uudet vuosivat enemmän kuin vanhat.
Kaverilla meni myös ministä hiljattain venttilikopastu huohottajan kalvo. Kalvoa ei saa vaihdettua erikseen vaan koko venttiilikoppa on vaihdettava kerralla. Taas takaraivoon iski ajatus että eikö ebay halvimmat ajaisi samaa asiaa... hiukan guuggelia kehiin ja johan tuolta löytyi jo kokeumuksia että uudet kiinankopat ovat jo uutena rikki tai halki...
Jos joku näyttää liian hyvällä ollakseen totta niin ehkä se onkin sitä...
Nuohan nyt on jo monimutkaisia osia kun on pitäisi olla tiiviit jne. Kiinasta kun saa jo ihan pientä eletroniikkaa, jonka kasaus on mennyt täysin puihin, piuhat ei ole kiinni jne. juotokset on sen näköiset, että varmaan 5v lapsi ne tehnyt jne. Saa sieltä ihan kunnon tavaraakin, se ei vaan ole sitä halvinta. Ei ole niin yksinkertaista osaa, ettei kiinassa osattaisi se tehdä liian huonosti. Jos ei muuta, niin muovi murenee käsiin.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
eikai, mutta eihän tuo ole automaattinen. Tai siis tarkoitan sitä, että jos tuolta haluaa puheen kuulla, pitää vaihtaa ccc:stä äänilähteeksi aux-in puhelun ajaksi.
Ja tuota mallia käyttämällä menettää myös aux-in toiminnallisuuden (johtotoiminnallisuuden) pelkästään tuolle bt-liitynnäisyydelle.
Find many great new & used options and get the best deals for Watermark WM-BT03 Bluetooth Adapter mit AUX und USB 2.0 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!
Tuo kyllä näytti ok laitteelta testiin, itelle tilasin tuollaisen, voisin siirtää nykyisen bt-vastaanottimen talon sisälle. Tässähän on siis liittimet semmoiset että käy suoraan sinne keskikonsolin sisälle kun vielä laittaa lisäksi laitteelle tupakansytkäri->usb-laturiliittimen. Ei tartte purkaa kojetaulua tai tehdä rosvoliittimillä kytkentöjä.
mööpeli tuli. Plug-in kuten toivoin, kun oli tuo tupakansytkäri->usb adapteri jo olemassa. Nopeasti naittui iphoneen.
Mutta : äänilähtö on melko matalatasoinen ja bassoa ei ole.
Laitoin takaisin https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...diovastaanotin laitteen.
tausta-ajatuksena tässä oli itellä se että saisi sieltä keskikonsolista tuon ison mööpelin ja piuhat haneen, mutta ei viitti äänenlaadun alttarille ihan kaikkea uhrata. Ehkä tuo halpislaite toimii sit autotallissa aux-in moodissa ok..
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Mistähän kannattaisi lähteä vikaa selvittämään/onko muilla ollu vastaavaa ongelmaa: eli käynnistyksen jälkeen antaa idriveen ilmoituksen peruutuskamerasta ”rear view camera faulty” mutta kamera kuitenkin toimii normaalisti.
Autona siis 12/2008 x5 35d
Mulla tekee välillä samaa, enkä ole mitään järkevää syytä tälle vielä löytänyt.
Alkanut kuulumaan etupäästä sellasta rahinaa tai narinaa joustoissa
Eli tällänen ääni kuuluu kun pienikin heilahdus tulee puolelta toiselle. Minkäänlaista kolinaa ei kuulu, tää on niinkun vanha heteka
Äkkiseltään kuulostaisi jouselta, mutta ehjät näytti olevan.
Join the web’s most supportive community of creators and get high-quality tools for hosting, sharing, and streaming videos in gorgeous HD and 4K with no ads.
Tesla Model Y Performance
E36 318iS "jäärata/rallicross"
Itsellä oli tuollainen -11 40d X5 reippaan vuoden ja ~22tkm, Tuossa motissa on jo imo sen verran jerkkua että softaa ei välttämättä edes tarvita..
Toki pätkä ajossa dpf saattaa alkaa oireilemaan jo yllättävänkin nopeasti, itsellä oli/on Carlyn mokkula ja appsi luurissa, näillä sitten vaan pakko poltto päälle kun on pidempää siivua, seuraa sitten livedatan puolelta pakolämpöjä koska poltto alkaa/loppuu.
Nyt alla -12 40d X6, tässä jo Turbotecin softa ja dpf mäessä, kyllä hymyilyttää edelleen kun painaa lappua lattiaan. Löpöveron kanssa ei sitten niinkään, reipas ~900e muistaakseni/v
Weba on ollut molemmissa autoissa, itselläkin työmatkaa vajaa 15km/suunta, tosin duunin päässä lämmin parkkihalli pvän ajaksi.
Mulla ei ole mitään ylläpitolaturia, mutta tasaisin väliajoin lykkään älylaturin kiinni ja lataan akkua täyteen. Hyvin on tämä järjestely toiminut, ainakin vajaan 2v:n ikäisen AGM:n akun kanssa.
Ostaessa ehdottomasti kilsojen/huoltojen/kolarihistorian tarkistaminen, sekä mahdolliset koodit ulos. Toki perus hehkut, niiden keskusyksikkö ja läpät (varmuuden vuoksi) hiiteen.
Ei kun kiinni vaan kun sopiva yksilö löytyy, möhköt on kivoja
Olen uusi täällä ja en ole ennen omistanut bmw:tä, enkä dieseliä
Ajatuksissa hankkia BMW X5 E70 40d vm. 2010-> ja m-sport
Olisi muutama tietämättömän kysymys, jos viitsitte valaista minua.
-Ajan kaikenlaista ajoa, mutta tulee paljon myös lyhyttä ajoa. Lapsia treeneihin, töihin, omiin treeneihin... 5-10km. Mitä akku, hiukkassuodatin ym.. tykkää lyhyistä ajoista. Kannattaisko olla webasto tai mikä?
-Haluan näyttävät vanteetkin, luultavasti 20-21”, minkä kokoiset tuossa on yleensä rengaskoko edessä/takana?
-Mitä kannattaisi muuta ottaa ostettaessa huomioon?
Comment