kumpikohan on karmeempi, toi rotankuva vai jorma uotinen?
tiedossa kuitenkin yks ympäriajettu rättikatto Z3 jossa ainakin vielä viime kesänä
kaikki palikat paikallaan. Moottoria myöten.
Ei ole oma mut hylätty ja mätänee kait paikalleen ellei kukaan pelasta.
tiedossa kuitenkin yks ympäriajettu rättikatto Z3 jossa ainakin vielä viime kesänä
kaikki palikat paikallaan. Moottoria myöten.
Ei ole oma mut hylätty ja mätänee kait paikalleen ellei kukaan pelasta.
Mukava kuulla.
Asiasta toiseen, löytyi tällänen mielenkiintoinen pdf nettiä selatessa. Eli vin-listausta ja valmistusmääriä:
Kiitoksia tästä! Tuollasta olen joskus koittanut etsiä ilman tulosta.
Kiva, että kelpas. Osui silmään, kun koitin muutamana iltana etsiä montako turkoosia 2.8 roadsteria on valmistettu, mutta tarkempaa listausta en löytänyt kuin tuon. Nyt on kysely sen osalta vetämässä maahantuojalla.
Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre Z3 Roadster 2.8 '98isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Noniin, selvishän tuosta että tuota omaa on valmistettu alle 3000kpl euroopan markkinoille, hianoa
Ihan tusinakamaa. Sigun autoa valmistettu koko maailman markkinoille vain 1510kpl .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
No kyllähän sitä tuollaisella kelpais ajaa vaikka joka kesä, mutta rahaa kun on rajallinen määrä, niin on pakko hankkia auto jolla voi talvella ajaa ilman että itkettää.
No kyllähän sitä tuollaisella kelpais ajaa vaikka joka kesä, mutta rahaa kun on rajallinen määrä, niin on pakko hankkia auto jolla voi talvella ajaa ilman että itkettää.
Lukkoperä, tehoa ja istut liki taka-akselin päällä ja itket..???
Liity vihreisiin tai lähde munkiksi
No kyllähän sitä tuollaisella kelpais ajaa vaikka joka kesä, mutta rahaa kun on rajallinen määrä, niin on pakko hankkia auto jolla voi talvella ajaa ilman että itkettää.
OT:Mikä noista, 850csi vaiko 635csi?
Pitää hankkia sopiva käyttis ja herkkukesäautot varastoon lompakon mukaan .
OT-vastaus: Luonnollisesti 850Csi. 635Csi on ihan "tusinakamaa" .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
! On kyllä muuten melkoinen ero vakiovanteessa etu- ja takaoffsetin välillä.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment