Z3 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aadolf
    replied
    No mulla on tossa paikassa tyhjä kolo, mitä nyt kaksipuolisella tarranauhalla ensiapulaukku...

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Subi kuulus olla kuskin selän takana kontissa. Eli cd-boksin reiän vieressä. Jos ei ole niin siinä on tyhjä kolo
    Last edited by Janza182; 13-03-2014, 21:25.

    Leave a comment:


  • Aadolf
    replied
    Originally posted by Supra^ View Post
    Ei ollu hookoota mulla, vm 2002 3.0 soupe.

    EDIT: Tarkistin varustelistan niin sieltä löytyi S687 = Radio preparation, eli ilman mankkaa tehtaalta lähtenyt.
    En oo ihan varma miten Bemarilla toi juttu menee, mutta ainakin Porschella toi tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että siellä on johdotus radiolle valmiina - eikä siis kerro mitään siitä onko autossa ollut radio tehtaalta vai ei. Jos multa kysytään niin on aika hemmetin epätodennäköistä ettei Z3 Coupéssa olisi ollut radiota jo tehtaalta.

    Missä sen Coupén subbarin pitäisi sijaita jos sellainen on? Mulla nimittäin ei lue missään Harman/Kardon, mutta toi mystinen 676-koodi on kyllä. Ja soi ihan hyvin vakiostereoksi.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Ymmärtääkseni kaikissa z3 coupeissa on ne HK:n hifit orkkiksena. Mut kyllä niissä pitäis lukee H&K. ainakin subbarissa.
    Ei ollu hookoota mulla, vm 2002 3.0 soupe.

    EDIT: Tarkistin varustelistan niin sieltä löytyi S687 = Radio preparation, eli ilman mankkaa tehtaalta lähtenyt.
    Last edited by Supra^; 13-03-2014, 13:12.

    Leave a comment:


  • juuso900
    replied
    Originally posted by Riedle View Post
    Varaosahaussa näyttäisi ainakin olevan yksi hieman kolhittu:

    http://www.varaosahaku.fi/fi-fi/BMW/...7/?parttype_id[0]=0
    No joo hintakin sellanen että uuden saa uuden jostain aivan varmaan.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by Carbonfiber View Post
    Ne varustelistan tekstit saattaa välillä olla harhaanjohtavia. Mun mielestä 676 on hifi-paketti eli onks sulla HarmanKardonit siellä? En oo kyllä aktiivikaiuttimista kuullut zetaan.
    Ymmärtääkseni kaikissa z3 coupeissa on ne HK:n hifit orkkiksena. Mut kyllä niissä pitäis lukee H&K. ainakin subbarissa.
    Last edited by Remotion; 13-03-2014, 09:32.

    Leave a comment:


  • Riedle
    replied
    Originally posted by juuso900 View Post
    passaisko täällä kysellä mistä löytys z3 konepelti? :think jos löytyisi joltain oisin moisen kiinnostunut ostamaan,
    Varaosahaussa näyttäisi ainakin olevan yksi hieman kolhittu:

    http://www.varaosahaku.fi/fi-fi/BMW/...7/?parttype_id[0]=0

    Leave a comment:


  • juuso900
    replied
    passaisko täällä kysellä mistä löytys z3 konepelti? :think jos löytyisi joltain oisin moisen kiinnostunut ostamaan,

    Leave a comment:


  • Aadolf
    replied
    Mikä on oikea jäähdytysneste M52B28:iin, eli Z3:sen 2.8-litraiseen koneeseen? :think

    Onks se 1,5-litran limsapullon kautta täyttäminen ja ilmaaminen vielä yhtä hyvä keino kun se oli aikanaan 1.8-koneisessa Z3:ssa?

    Leave a comment:


  • biglimited
    replied
    Jossain suositeltiin puhaltamaan poistoputki? tankilta suodattimeen puhtaaksi.. paineilmalla puhalleltiin omasta varmuuden vuoksi pumpun vaihdon yhteydessä eikä ongelmia. Sori epämääräinen homman kuvaus, en muista enää tarkkaan...

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Originally posted by Justabanana View Post
    Palaan vanhaan aiheeseen, eli polttoainemittarin toimimattomuuteen, jonka korjatakseen on pumppu vaihdettava. Olen jäänyt sellaiseen käsitykseen, että ensin tankin huohotukseen tulee vikaa, joka imee tankkia sisäänpäin juuri sen verran että se vääntäisi/rasittaisi vastuspinnan pidemmän päälle rikki. Onko tässä perää, vai hajoaako noi vain omia aikojaan?

    Uusi pumppu (josta Lakulle kiitokset) lojuu tallin nurkassa aina vaan, kun olen koittanut ottaa selvää miten huohotuksen saa diagnosoitua/korjattua. Mutta onko sellainen ollenkaan tarpeen?... nyt kun ottaa aivot käteen ja miettii, niin eiköhän tuollainen huohotusongelma haittaisi auton käyntiä jo muutenkin... Oletteko vaan vaihtaneet pumpun ja asia on sillä ehjä?
    Vaihtaisin sen tankin "huohotussuodattimen" ettei vetäse sitä uutta pumppua samantien paskaksi.

    Leave a comment:


  • Justabanana
    replied
    Palaan vanhaan aiheeseen, eli polttoainemittarin toimimattomuuteen, jonka korjatakseen on pumppu vaihdettava. Olen jäänyt sellaiseen käsitykseen, että ensin tankin huohotukseen tulee vikaa, joka imee tankkia sisäänpäin juuri sen verran että se vääntäisi/rasittaisi vastuspinnan pidemmän päälle rikki. Onko tässä perää, vai hajoaako noi vain omia aikojaan?

    Uusi pumppu (josta Lakulle kiitokset) lojuu tallin nurkassa aina vaan, kun olen koittanut ottaa selvää miten huohotuksen saa diagnosoitua/korjattua. Mutta onko sellainen ollenkaan tarpeen?... nyt kun ottaa aivot käteen ja miettii, niin eiköhän tuollainen huohotusongelma haittaisi auton käyntiä jo muutenkin... Oletteko vaan vaihtaneet pumpun ja asia on sillä ehjä?

    Leave a comment:


  • Aadolf
    replied
    Ei todella löytynyt mistään, yritin selvitellä parinkin eri maan marmoreilta niitä roiskeläppiä, samoin selasin eBayt ja kaikki läpi, ilman tuloksia. Roiskeläppiä ei lähempää yksinkertaisesti tullut vastaan.

    Huoltokirjan varustetarra antaa koodille 0676 nimen "Hifi aktiv-lautsprechersystem".

    Autossa ei lue missään kajauttimessa Harman/Kardon, ei edessä eikä takana, joten epäilen onko kyseessä H/K.

    Leave a comment:


  • Carbonfiber
    replied
    Originally posted by Aadolf View Post
    Jep, saman huomasin eilen. Luistot alkaa nopeasti ja niiden kulma on aika nopeasti kasvava, eikä kaasua tarvitse käyttää todellakaan pohjassa jos auton haluaa sladiin - ja mulla on sentään ihan uudet Continentalin nastat. Oli niiden hankkiminen sitten virhe tai ei...

    Itse asensin eilen Coupéen Roadster Solutionsin magneetti-kiveniskusuojat sekä originaali-roiskeläpät. On se perhanaa kun jälkimmäisiä ei saa Kaliforniaa lähempää mistään - ei Euroopasta, ei BMW:ltä, ei eBaysta.
    Särähti vähän korvaan, etkö siis osanumerolla saanut marmorilta tai saksalaisilta toimittajilta? Tuo Roadster solutions oli mielenkiintoinen tuttavuus. Itseäni kiinnostaisi tuo Roadster Cover kovasti.

    Originally posted by Aadolf View Post
    Magneettimattoa tai -kalvoa saa kyllä Suomestakin ja varmasti edullisemmin kuin tämä valmiiksi leikattu ja tuotteistettu on. Jos joku haluaa ostaa universaalia metritavaramattoa ja leikellä omaan Zetaansa sopivat kiveniskusuojat siitä, niin kyllä mä voin kaavat tuosta Roadster Solutionsin suojasta toimittaa. Nehän on siis identtiset, ainoastaan peilikuvat vaan toisistaan.

    Asiasta toiseen, mulla on Coupén lisävarustelistalla koodi 676, jonka kerrotaan olevan aktiivikaiutinjärjestelmä. Kuulostaa aika hyvältä (siis ne stereot), mutta onks nää tosiaan aktiivikajauttimet?
    Ne varustelistan tekstit saattaa välillä olla harhaanjohtavia. Mun mielestä 676 on hifi-paketti eli onks sulla HarmanKardonit siellä? En oo kyllä aktiivikaiuttimista kuullut zetaan.
    Last edited by Carbonfiber; 04-12-2013, 10:49.

    Leave a comment:


  • Aadolf
    replied
    Magneettimattoa tai -kalvoa saa kyllä Suomestakin ja varmasti edullisemmin kuin tämä valmiiksi leikattu ja tuotteistettu on. Jos joku haluaa ostaa universaalia metritavaramattoa ja leikellä omaan Zetaansa sopivat kiveniskusuojat siitä, niin kyllä mä voin kaavat tuosta Roadster Solutionsin suojasta toimittaa. Nehän on siis identtiset, ainoastaan peilikuvat vaan toisistaan.

    Asiasta toiseen, mulla on Coupén lisävarustelistalla koodi 676, jonka kerrotaan olevan aktiivikaiutinjärjestelmä. Kuulostaa aika hyvältä (siis ne stereot), mutta onks nää tosiaan aktiivikajauttimet?

    Leave a comment:

Working...
X