Koodaus ohjeita NCS Expert-ohjelmalle part 2

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tonnizi
    replied
    Originally posted by jannes View Post
    E46 kyseessä? Taisi löytyä sieltä ALSZ:n alta, olisikohan olleet kaltueberwachung ja warmueberwachung? NCS Dummy auttaa kyllä löytämään, kun kelaa listan läpi. Eli siis siellä englanniksi Cold ja Warm Check. Googlettamalla löytyy varmaan tarkempiakin ohjeita.
    Juu.

    Ku tosiaa etuvaloist ilmoitaa että joku lamppu sökö jommal kummal puolel.

    Mutta takavaloilt ei anna, ei ees kilven valolta ilmoita koetaulus.

    Ja juuri tämän että takavaloilta ilmotais että joku lamppu sökö/ei pala takana,jommal kummal puolel.

    Tähän kaipaisin vähän neuvoa/ohjetta että miten teen sen ncs expert:il
    Last edited by tonnizi; 25-08-2018, 08:48.

    Leave a comment:


  • jannes
    replied
    E46 kyseessä? Taisi löytyä sieltä ALSZ:n alta, olisikohan olleet kaltueberwachung ja warmueberwachung? NCS Dummy auttaa kyllä löytämään, kun kelaa listan läpi. Eli siis siellä englanniksi Cold ja Warm Check. Googlettamalla löytyy varmaan tarkempiakin ohjeita.

    Leave a comment:


  • tonnizi
    replied
    Mitäs tästä NCS Expert:is pystyy koodaa/ohjelmoimaa että ilmoitaa koetaulus jo takavaloista on jotian palannu jommalt kummalt puolelta?

    Ku täl hetkel ei ilmoita kun edestä olevista. Ilmeisesti joku on otannu pois päätlä tuon takaa

    Leave a comment:


  • suppari
    replied
    Originally posted by Arde92 View Post
    E60 iin pitäisi päästä käsiksi mutta ncsexpertti heittää : Following feature is invalid for FA: %510 herjaa eikä saa muutako auton vinin selville 🤔 tähän apuja joltain?
    Ota fa listasta tuo epäkelpo varuste pois

    Leave a comment:


  • Arde92
    replied
    E60 iin pitäisi päästä käsiksi mutta ncsexpertti heittää : Following feature is invalid for FA: %510 herjaa eikä saa muutako auton vinin selville 🤔 tähän apuja joltain?

    Leave a comment:


  • Jarcco80
    replied
    Originally posted by racing02 View Post
    Siis viiksen päässä oleva nappi ei toimi? Eikös nyt kannattaisi samalla vaivalla korjata se nappi toimivaksi? Johdon katkeaminen viiksen juuresta on tyyppivika ja sen korjaamiseen löytyy ohjeet searchilla. Eikä ole kovin paha homma... kunhan keksii miten bagin jousta pitää painaa että se irtoaa (Jousta painetaan ratin säteen suunnassa eli kohtisuoraan ohjausakselia kohti.).

    Juu tarkotus on se korjata kyllä, mietin vaan että onnistuuko muulla tavalla toi kellon ajan muutto kun sillä namiskalla mittaristossa. Eipä siinä muutakun tutkimaan korjaus hommia.

    Leave a comment:


  • maukka86
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Kiitos vinkeistä Toimiiko se mittariston varausnäyttö normaalisti jos sen jättää deaktivoimatta erikseen? Eli auto näyttäisi toimivan edelleen jarruenergiat keräten?
    Ei toimi, palkki ei enää mene charge-puolelle ollenkaan.

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post
    Ei tarvitse poistaa varustelistalta.

    Talteenoton poiskytkentä:
    DME
    iGR ---> OFF

    Mittaristosta akun varausnäytön poiskytkentä:
    KOMBI
    IGR_ENABLE ---> nicht_aktiv
    Kiitos vinkeistä Toimiiko se mittariston varausnäyttö normaalisti jos sen jättää deaktivoimatta erikseen? Eli auto näyttäisi toimivan edelleen jarruenergiat keräten?

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Enemmänkin E-Sys kysymys kuin NCS: Miten koodata jarruenergian talteenotto pois F-sarjan autoista? Pelkkä varustekoodin poisto listalta?
    Ei tarvitse poistaa varustelistalta.

    Talteenoton poiskytkentä:
    DME
    iGR ---> OFF

    Mittaristosta akun varausnäytön poiskytkentä:
    KOMBI
    IGR_ENABLE ---> nicht_aktiv

    Leave a comment:


  • racing02
    replied
    Originally posted by Jarcco80 View Post
    Saakos tolla ncsexpertillä muutettua kellon aikaa? Toi bc nappi ei toimi niin en saa kellonaikaa mittaristoon enkä sitämyöten muutettua aikaa, vai onko jokin muu keino kellonajan muuttamiseen kun toi mittariston nappi? E46 on kori.
    Siis viiksen päässä oleva nappi ei toimi? Eikös nyt kannattaisi samalla vaivalla korjata se nappi toimivaksi? Johdon katkeaminen viiksen juuresta on tyyppivika ja sen korjaamiseen löytyy ohjeet searchilla. Eikä ole kovin paha homma... kunhan keksii miten bagin jousta pitää painaa että se irtoaa (Jousta painetaan ratin säteen suunnassa eli kohtisuoraan ohjausakselia kohti.).

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Enemmänkin E-Sys kysymys kuin NCS: Miten koodata jarruenergian talteenotto pois F-sarjan autoista? Pelkkä varustekoodin poisto listalta?

    Leave a comment:


  • noreply
    replied
    Minkälainen homma on EKPM moduulin koodaus onko kokemuksia?Itselläni tod näk tuo sökö e60 535d:stä.

    Leave a comment:


  • Jarcco80
    replied
    Saakos tolla ncsexpertillä muutettua kellon aikaa? Toi bc nappi ei toimi niin en saa kellonaikaa mittaristoon enkä sitämyöten muutettua aikaa, vai onko jokin muu keino kellonajan muuttamiseen kun toi mittariston nappi? E46 on kori.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Tarkista nyt ensimmäisenä missä boksissa on mikäkin vin. Sitten arpomaan eteenpäin.

    Leave a comment:


  • tommii_96
    replied
    Vin numero koodaus

    Moro! Voisko joku ohjeistaa hieman 😁 tuli 39 koodattua valoja ja sen jälkeen rupesi mittaristossa matkamittarin perään pistettä polttamaan eli eikös siellä oo muutunu jonkun boxien välillä km lukema? En tiesä miten tuo on onnistunut mutta nyt tartteis saaha lukemat kohdalleen että sais valon sammumaan:think

    Leave a comment:

Working...
X