Kiitos vinkeistä Toimiiko se mittariston varausnäyttö normaalisti jos sen jättää deaktivoimatta erikseen? Eli auto näyttäisi toimivan edelleen jarruenergiat keräten?
Saakos tolla ncsexpertillä muutettua kellon aikaa? Toi bc nappi ei toimi niin en saa kellonaikaa mittaristoon enkä sitämyöten muutettua aikaa, vai onko jokin muu keino kellonajan muuttamiseen kun toi mittariston nappi? E46 on kori.
Siis viiksen päässä oleva nappi ei toimi? Eikös nyt kannattaisi samalla vaivalla korjata se nappi toimivaksi? Johdon katkeaminen viiksen juuresta on tyyppivika ja sen korjaamiseen löytyy ohjeet searchilla. Eikä ole kovin paha homma... kunhan keksii miten bagin jousta pitää painaa että se irtoaa (Jousta painetaan ratin säteen suunnassa eli kohtisuoraan ohjausakselia kohti.).
Saakos tolla ncsexpertillä muutettua kellon aikaa? Toi bc nappi ei toimi niin en saa kellonaikaa mittaristoon enkä sitämyöten muutettua aikaa, vai onko jokin muu keino kellonajan muuttamiseen kun toi mittariston nappi? E46 on kori.
Moro! Voisko joku ohjeistaa hieman 😁 tuli 39 koodattua valoja ja sen jälkeen rupesi mittaristossa matkamittarin perään pistettä polttamaan eli eikös siellä oo muutunu jonkun boxien välillä km lukema? En tiesä miten tuo on onnistunut mutta nyt tartteis saaha lukemat kohdalleen että sais valon sammumaan:think
Viiksipaketti on 320d:stä, eli väitän, että on jarruttomasta. Auto on näköjään 11/2006 tullut tehtaalta.
Eipä kai siinä sitten muuta, kuin kokeilemaan oikealla viiksipaketilla, jos muuten nyt raati on sitä mieltä, että edellytykset toimimiseen pitäisi olla?
Auton tekniikan puolesta pitäisi mielestäni olla tehtävissä, ja slip ring ja viiksipaketti ovat tarpeelliset komponentit retrofittausta varten + koodaus ja sitten tosiaan vielä se ohjauskulma-anturin kalibrointi, mikä ilmeisesti jo kertaalleen onnistuikin. Viiksipakettiin liittyen huomioit muutkin mahdolliset optiot, eli MFSW ja sadetunnistin tuon jarrullisen vakkarin option lisäksi. Slip ring on varmaan ehjä ja toimiva, ettei jää siitä kiinni.
-Viiksipaketti on varmaankin jarrulliseen versioon?
-LDM tarvitaan jarruvakkariin 5/2006 saakka, joten milloin auto on valmistettu ettei jää yhdestä moduulista kiinni? LDM ei tarvita 6/2006 eteenpäin, koska tällöin DSC hoitaa LDM:n tehtävät jarrullisen vakkarin kanssa.
Viiksipaketti on 320d:stä, eli väitän, että on jarruttomasta. Auto on näköjään 11/2006 tullut tehtaalta.
Eipä kai siinä sitten muuta, kuin kokeilemaan oikealla viiksipaketilla, jos muuten nyt raati on sitä mieltä, että edellytykset toimimiseen pitäisi olla? Ei muuten toiminut myöskään 540 -varusteella (cruise ilman jarrua), mut en sitten tiedä pitäisikökään, jos viiksipaketti ja auto ei juttele. Koodasin myös mittaristoon TEMPOMAT_SETZ_ANZ_DAUER wert02, mutta tuon nyt ei pitäisi kait muutenkaan vaikuttaa mitään itse toimivuuteen. INPAssa näkyy kyllä kaikki cruisen viiksen asennot ja recall-napin painallukset.
No niin, 330d automaatti 2006 ja cruisen retrofittaus.
Mikä meni pieleen?
Pari ajatusta:
-Viiksipaketti on varmaankin jarrulliseen versioon?
-LDM tarvitaan jarruvakkariin 5/2006 saakka, joten milloin auto on valmistettu ettei jää yhdestä moduulista kiinni? LDM ei tarvita 6/2006 eteenpäin, koska tällöin DSC hoitaa LDM:n tehtävät jarrullisen vakkarin kanssa.
No niin, 330d automaatti 2006 ja cruisen retrofittaus. FA listalle CAS ja FRM moduleihin lisätty 544 (jarrullinen cruise) ja sitten code car. DIS:llä kalibroitu ohjauskulma-anturi. Ei toimi. Tsekattu 10x että FA lista on ok..
Viiksipaketti tosin oli 320d mallista.. Nämähän pitäisi toimia ristiin pl se 10kmh kerralla lisäys?. Kokeiltu kahdella eri slipringillä (alkup ja cruisellisen viiksipaketin), mutta ei silti pelaa.
Latasin tossa ton kaikkialla hehkutetun Bmw Tools setin ja INPAlla nyt hetken leikkiny ja kiinnostais toi NCS Expert (e9x ja e46) mut muita profiileja ei löydy kuin Default ja Dummy. Saako jostain ladattua ja päivitettyä muitakin ja miten?
Mistä kannattaa lähtee harjottelemaan ton käyttöä? Lähinnä alkuun kiinnostais ihan vaan esim. Jenkkiparkkien koodailut ja muut vastaavat
Ei kai niitä profiileita niin paljon muita tarvita.
Ncsdummy on hyvä kapine tuohon avuksi ja kurkkaa vaikka YouTubesta videoita aiheesta.
Latasin tossa ton kaikkialla hehkutetun Bmw Tools setin ja INPAlla nyt hetken leikkiny ja kiinnostais toi NCS Expert (e9x ja e46) mut muita profiileja ei löydy kuin Default ja Dummy. Saako jostain ladattua ja päivitettyä muitakin ja miten?
Mistä kannattaa lähtee harjottelemaan ton käyttöä? Lähinnä alkuun kiinnostais ihan vaan esim. Jenkkiparkkien koodailut ja muut vastaavat
Leave a comment: