Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bemarin diagnostiikka kaapeli

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -PT-
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2006
    • 580
    • Rovaniemi

Originally posted by Jamperi View Post
    Se tulee juuri noin, miten se on migleniumin alkuperäisissä kuvissa. Itse tein ne piuhat päät MOLEX -liittimen urosliittimen pinneistä, jotka juorin piuhojen päähän. Spii juuri hyvin ja napakasti paikoilleen.

Tuossa omani valmiina.

http://www.kyklooppi.fi/gallery2/v/A...a+006.jpg.html. http://www.kyklooppi.fi/gallery2/v/A...lator.JPG.html. Näistä näkyykin selvästi sen jänniteregulaattorin oikea asento
    Peugeot 407 HDi 136 -04
    Ex: E46 320i -00
    Ex: Nissan Primera 2.0 eGT -93

Comment

• Tipe
      Bimmer Rookie
      • Jan 2005
      • 112
      • Turku

Originally posted by Janzki View Post
      Interfeissinä on miglenium ja modauksina on ainakin jonkunlainen vahvistus käsialaa Jartsa02.
      Olisiko mahdollista saada tarkempaa tietoa tuosta modauksesta?

Itse yritin aiemmin diodin yli hyppylangalla yhdistää K- ja L-linjat, mutta ainakaan M40 koneinen -91 E36 ei Carsoftille siinä kuosissa vastannut mitään. En tosin tästä threadistä löytänyt mainintaa onko kukaan tuollaisesta autosta saanut Carsoftilla muutenkaan mitään ulos. Ilman modausta adapteri kyllä toimii CarScannerilla kyseisessä autossa.

Comment

• Heiska
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 2024
        • Mikkeli

Tuota mä oon nyt vähän pihalla, mut mitä kaikkea tietoa ois mahdollista saada ulos E34 535i -89 puimurista.

Harraste e34 -89 M30 HUUDATETTU

Comment

• -PT-
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2006
          • 580
          • Rovaniemi

No niin piuha on valmis. Vihreä valo palaa koko ajan kun tuo piuha on kytkettynä autoon. Softa ilmoittaa, että bad connection. Tarkastin, että johdot ja komponentit on oikein kytketty. En löytänyt mitään virhe kytkentää.

Kärsivällisyys meinaa loppua
          Peugeot 407 HDi 136 -04

Comment

• -PT-
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2006
            • 580
            • Rovaniemi

Olisko softassa vika? Softana cs 6.5
            Peugeot 407 HDi 136 -04

Comment

• Jamperi
              Bimmer Fanatic
              • May 2005
              • 589
              • Tampere

Originally posted by -PT- View Post
              Olisko softassa vika? Softana cs 6.5
              onko se SP4 versio siitä? Jos on, niin käy uudestaa kaikki läpi, ja tarkista diodit, ne voi myös mennä väärinpäin (ne kaksi pientä punamustaa vastuksen näköistä).

ALPINA B3 3.3 Coupe #211
              ex. BMW 318 TI Compact -96 H&H Msport

If you can see Chuck Norris, he can see you. If you can't see Chuck Norris you may be only seconds away from death.

Comment

• -PT-
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2006
                • 580
                • Rovaniemi

Tuo on SP1 versio. Olen yrittänyt metsästää cs 6.1 versiota. Ei meinaa millään löytyä. Se on vissiin aika monella toiminut.

Mulla on tuossa siinä obd pistokkeen puoleisessa piirilevyn päässä kiinni PIN14, PIN19,PIN20 ja PIN15. Tuota PIN17 ei tarvitse vissiin liittää ollenkaan?
                Last edited by -PT-; 05-03-2007, 22:22.
                Peugeot 407 HDi 136 -04

Comment

• -PT-
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2006
                  • 580
                  • Rovaniemi

Olin kolvannut tuon ihan vasemman puoleisen konkan väärin päin. Vaihdoin konkan oikein päin, mutta se ei auttanut. Edelleen bad connection.
                  Peugeot 407 HDi 136 -04

Comment

• Janzki
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2005
                    • 4947
                    • Lohja

Originally posted by Tipe View Post

Itse yritin aiemmin diodin yli hyppylangalla yhdistää K- ja L-linjat, mutta ainakaan M40 koneinen -91 E36 ei Carsoftille siinä kuosissa vastannut mitään. En tosin tästä threadistä löytänyt mainintaa onko kukaan tuollaisesta autosta saanut Carsoftilla muutenkaan mitään ulos. Ilman modausta adapteri kyllä toimii CarScannerilla kyseisessä autossa.
                    Jartsa voisi muistaa / tietää..Ei voi enää ite muistaa

Kokeiltu myös -91 325i:ssä, hyvin toimii.
                    Siemenesteessä pitäisi käydä kokeilemassa ja kattoa mitä sanoo. Tahtoo vaan olla aika jälleen kortille
                    Sähköposti.
                    IG: janzki_

Comment

• jartsa02
                      BTCF Member
                      • Jun 2003
                      • 1131
                      • Helsinki

Originally posted by -PT- View Post
                      Tuo on SP1 versio. Olen yrittänyt metsästää cs 6.1 versiota. Ei meinaa millään löytyä. Se on vissiin aika monella toiminut.

Mulla on tuossa siinä obd pistokkeen puoleisessa piirilevyn päässä kiinni PIN14, PIN19,PIN20 ja PIN15. Tuota PIN17 ei tarvitse vissiin liittää ollenkaan?
                      Tää miglenium-kytkis ei toimi 6.5 versiolla ollenkaan ja 6.1:stäkin pitää olla just oikea versio (6.1.4-versio).

Toi pin 17 tarttee kyllä kytkeä kanssa: se haarotetaan tosta pin 20:lle menevästä piuhasta.
                      BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

Comment

• -PT-
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2006
                        • 580
                        • Rovaniemi

Originally posted by jartsa02 View Post
                        Tää miglenium-kytkis ei toimi 6.5 versiolla ollenkaan ja 6.1:stäkin pitää olla just oikea versio (6.1.4-versio).

Toi pin 17 tarttee kyllä kytkeä kanssa: se haarotetaan tosta pin 20:lle menevästä piuhasta.
                        Jeps. Täytyy kolvata vielä tuohon pin17 piuha vielä paikalle. Onneksi tuosta kaapelista jäi yksi johto ylimääräiseksi, jolla pystyn lisäämään tuon puuttuvan johdon.
                        Peugeot 407 HDi 136 -04

Comment

• jartsa02
                          BTCF Member
                          • Jun 2003
                          • 1131
                          • Helsinki

Originally posted by Tipe View Post

Tossa on tullu modailtua se hyppis siihen kytkikseen kokonaan sinne toiseen päähän ja unohdettu diodi-hyppikset kokonaan: sieltä PC:ltä tuleva TXD-piuha on irroitettu (pin 4 kytkiksessä) ja RXD (pin 3) on sitten haaroitettu siihen sen tilalle. Tolla modauksella on saatu noita sitten pelaamaan silloin tällöin .
                          BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

Comment

• T.H.O.M.A.S
                            Bimmer Rookie
                            • Jun 2006
                            • 92

Jeesatkaa tumpeloa

Kiitos ja anteeks heti näin alkuun

Olen lueskellut hela ketjun läpi mutta en ole löytänyt toimivaa linkkiä mistä voisi ladata sopivan carsoft ohjelman ja vaikka kaapelin rakennus ohjeen jotta pääsee käsiksi ton oman kulkineen koodeihin yms.

Auto E39 -97 523

Comment

• kamu
                              Bimmer Rookie
                              • Sep 2005
                              • 182
                              • Pori

Mikäs on se "varmasti" toimiva adapteri/softa yhdistelmä ?. Auto on
                              540iA -94. Kolvi pysyy kyllä kädessä, mutta olis mukava tietää mitä adapteria
                              kannattaa alkaa väsäämään ??.

Comment

• riparipa
                                Bimmer Rookie
                                • Nov 2006
                                • 92
                                • Jyväskylä

Kukas tekis tosta Miglenium reikälevy layoutista piirilevylle "sulatettavan" version + ohjeet? Sen vois sitten postata tänne ja halukkaat vois itse tehdä kunnollisen kytkennän ilman reikälevyn kanssa sähellystä...

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎