Interface kytketty läppäriin RS-232 liittimen avulla USB:n kautta. Onko portin tiedonsiirtonopeuden säädöillä merkitystä? eri bitrateja koitettu ja jonkun linkin takaa huomasin että jossain oli käytetty 9600kt/s, niin sillä ollaan menty.
Jos joku osaa auttaa niin olisin erittäin kiitollinen...
En ole löytänyt yhtään USB - RS-232 sovitinta joka toimisi CarSoftin kanssa.. Aikoinaan kokeilen melkein kymmentä erilaista ja sanotaanhan manuaaleissakin että tuo conversio ei toimi.
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
En ole löytänyt yhtään USB - RS-232 sovitinta joka toimisi CarSoftin kanssa.. Aikoinaan kokeilen melkein kymmentä erilaista ja sanotaanhan manuaaleissakin että tuo conversio ei toimi.
Ainakin minulla oheisen linkin mukainen USB-COM -adapteri on toiminut Carsoft 6.5:n kanssa oikein hyvin. KLIK
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Minkälainen kaapeli tarvitaan E32 91' testaukseen, seiska käy vähän huonosti kylmänä jos löytyis vastaus ongelmaan, liitin on iso pyöree.
Löytyykö tälle kaapelille kytkistä. Löytyis varmaan jos seilais koko topicin läpi mut tuntuu vähän turhauttavalta selaa noi kaikki sivut.
Joku halukas, joka osaa asian, voisi koota kaiken tarpeellisen infon yhteen paikkaan ja listan mitä tarvii ja paljonko makso. Niin sais kasattua 79 sivua faktaa yhelle sivulle.
Joku halukas, joka osaa asian, voisi koota kaiken tarpeellisen infon yhteen paikkaan ja listan mitä tarvii ja paljonko makso. Niin sais kasattua 79 sivua faktaa yhelle sivulle.
Ääni tuolle myös, vielä kun löytyisi se vapaaehtoinen
Tosta mun kulkineesta ei vissiin voi lukea koodeja, vai voiko?
"Jazz motherfucker, jazz!!! Do you play it?" Miksausta, laitevuokrausta, nauhoituksia...kysy [email protected]
nykyään : E46 328ia -99
EX: E30 318ia -86?, E34 -89/90 520ia
Joku halukas, joka osaa asian, voisi koota kaiken tarpeellisen infon yhteen paikkaan ja listan mitä tarvii ja paljonko makso. Niin sais kasattua 79 sivua faktaa yhelle sivulle.
Tässä vanhassa postissa on nyt ainakin se osalistaus + kuvat. Maksoi reilut 20e.
Olisko kellään laittaa vaikka sähköpostiin toimivaa CS 6.5 softaa, ku oma ei oikein toimi vaan kun on aloittanut lukeen vikakoodeja niin sanoo et on suorittanut laittoman toiminnon ja sammuu...:think
Edit: Ja toimii nyt, kiitokset Clavurionille
Miten toi lähti toimimaan?:think Mulla sama ongelma ohjelma kaatuu ja suljetaan...
Onko kyse läppärin asetuksista vai softan säädöistä vai mikä tota vaivaa?
Siis mulla carsoft 6.5 ja 6.5 interface ja kova yritys nollata airbagin valo ennen katsastusta
edit: löytyihän se jo täältä foorumilta kun vain malttoi riittävästi etsiä. On nimittäin tästäkin (carsoft) aiheesta sen verran juttua, että ei ihan hetkessä kahlatakaan läpi. Joka tapauksessa homma on nyt ratkaistu ja bägivalo tuli nollattua. Clavurion ohjeiden mukaan tuo onnistui. http://www.btcf.fi/forum/showthread....303#post765303
KIITOS ja näkemiin tältä illalta
Sama multiplekseri ja johtosarja palstan kautta. KLIK Sitten vaan ohjelman kanssa puljaamaan.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment