taidettiin juuri saksassa kieltää mittarin ruuvaus palvelut ym. ohjeet ja mainostaminen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin diagnostiikka kaapeli
Collapse
X
-
Noin kuukausi sitten posti toi "Gynterin" -maalta Ebayn kautta ostetun diagnostiikkapaketin, jossa oli mukana 20 piikkinen "vanha" liitin ja uudempi ODB liitin sekä sarjakaapeli tietokoneelle - hyvin toimii ainakin omassa autossani E39 528 i -96. Ohjelmana verkosta haettu Carsoft ver 6.5
Jostain koneen uumenista saattaapi löytyä kytkentäkaavoja yms. jos joku tarvii.
Comment
-
-
Originally posted by kapa25Noin kuukausi sitten posti toi "Gynterin" -maalta Ebayn kautta ostetun diagnostiikkapaketin, jossa oli mukana 20 piikkinen "vanha" liitin ja uudempi ODB liitin sekä sarjakaapeli tietokoneelle - hyvin toimii ainakin omassa autossani E39 528 i -96. Ohjelmana verkosta haettu Carsoft ver 6.5
Jostain koneen uumenista saattaapi löytyä kytkentäkaavoja yms. jos joku tarvii.
Kysymys merkkinä on schotky (kirjotinkoha ihan oikein) diodin arvo..Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by kapa25Noin kuukausi sitten posti toi "Gynterin" -maalta Ebayn kautta ostetun diagnostiikkapaketin, jossa oli mukana 20 piikkinen "vanha" liitin ja uudempi ODB liitin sekä sarjakaapeli tietokoneelle - hyvin toimii ainakin omassa autossani E39 528 i -96. Ohjelmana verkosta haettu Carsoft ver 6.5
Jostain koneen uumenista saattaapi löytyä kytkentäkaavoja yms. jos joku tarvii.
Comment
-
-
Tuo Carsoft 6.5:n kytkis on senverran monimutkainen, että sitä tuskin kukaan täällä kotikonstein saa rakennettua ja lisäksi siinä on piiri, joka pitää ohjemoida oikeella koodilla ennenkuin se toimii.
Originally posted by kapa25LCM modulista selvisi todellinen ajokilometrimäärä (ero mittariston ja LCM modulin välillä 12 km)BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Tuolta sivulta kun valitsee "vehicle tools", niin löytyy jonkinlainen diagnoosi softa BMW:lle.
http://82.210.2.16/member/
Ja käyttis on: teleway
salasana: customer
BMW scannerin ja Tacho universalin tiedot on tuolla http://www.gsmunlock.com/equipment/E46 330Ci Cab M-Sport -03
I01 i3s 120Ah "Voll" -19
Ex:
E87 120dA M-Sport -08
E90 318i -06
E46 320i M-Sport -02
Comment
-
-
Last edited by jpeltoma; 09-09-2005, 12:28.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Kiitti vinkistä täytyy etsiä vielä lisää. Toistaiseksi on löytynyt toimiva 1 versio joka ei tosin tunnista mun auton DDE boksia. yks 4.07 löyty mutta sekin oli demo. jatketaan siis etsimistä....__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Kirjoittelenpa pitkästä aikaa. Rakentamallani "purkilla" on nollattu jo monen bemarin huoltovalot, mutta nyt on kaveripiiriin ilmestynyt hieman uudempia autoja joten toi perus interface ei enää riitä. Olen jo pitkään tutkaillut sen Carsoft kytkiksen perään ja tarkemmin kun sitä tutkailee niin ei se välttämättä nyt niin hirveän monimutkainen ole. http://carforum.tehas.ee/index.php sivuilta löytyy melko kattava tietopaketti alan systeemeistä. Monet on kytkiksen rakentanut, toisilla toimii ja toisilla ei!!!! Sivuilta löytyy helppolukuinen kytkis kuvinee ja softineen. Tässä liitteenä kuva itserakennetusta Carsoft 6.5 interfacesta. Voisimme lyödä viisaat päät yhteen ja yrittää rakentaa kyseisen aparaatin.E36 328 touring -95
Comment
-
-
Originally posted by arnopKirjoittelenpa pitkästä aikaa. Rakentamallani "purkilla" on nollattu jo monen bemarin huoltovalot, mutta nyt on kaveripiiriin ilmestynyt hieman uudempia autoja joten toi perus interface ei enää riitä. Olen jo pitkään tutkaillut sen Carsoft kytkiksen perään ja tarkemmin kun sitä tutkailee niin ei se välttämättä nyt niin hirveän monimutkainen ole. http://carforum.tehas.ee/index.php sivuilta löytyy melko kattava tietopaketti alan systeemeistä. Monet on kytkiksen rakentanut, toisilla toimii ja toisilla ei!!!! Sivuilta löytyy helppolukuinen kytkis kuvinee ja softineen. Tässä liitteenä kuva itserakennetusta Carsoft 6.5 interfacesta. Voisimme lyödä viisaat päät yhteen ja yrittää rakentaa kyseisen aparaatin.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Löytyisköhän kenelläkään kytkentäkaaviota tästä http://www.miglenium.de/workshop_obd-diagnose.html
Olisin kiitollinen jos joku voisi ne minulle lähettää???
Voisin rakentaa itsellekkin tuollaisen.
Comment
-
-
Nyt kun tätä threadiä lukee niin tulee mieleen ajatuksia joita on varmaan pyörinyt muidenkin päässä.
Ne jotka saavat näitä diagnoosilaitteita rakennettua, voisivat halutessaan heittää yhteystietojansa olinpaikkansa kera tänne foorumille (moreraattorit tuikkaa faq-osioon tms...). Tuollaisista härveleistähän luulisi olevan merkittävä apu klubilaisille kun ainakin esim. miiteissä jne. voisi kaverin laitteella tehdä diagnooseja, OBC:n kielenvaihtoja tai vikojen kuittauksia. Mutta siis ideana se että hyötyä tulisi molemmin puolin kun klubilaisen ei tartte viedä autoansa esim. Laakkoselle koodin lukuun kun voi "pirauttaa BTCF:n kaverille" ja selvitä huomattavasti halvemmalla. "Asiakas" kantaa vain mäyriksen mukanansa tms...Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
Comment