Speeduino DIY-moottorinohjaus

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pazi88
    Moderator
    • Jan 2007
    • 11240
    • Oulu

    #661
    Originally posted by 525iiäxä View Post

    Okei, oikean suuntaiset menetelmät oli - aluksi... Pitää ottaa uusi yritys. Elikkäs pidetäänkö myös idle advance (ja samalla idle RPM target) pois päältä kunnes ollaan tuossa about oikealla kierrosluvulla ja lambda 1?
    Ei oo oikeestaan väliä. Ihan miten vaan tunnustaa helpommalta säätää.

    Instagram, YouTube kanava
    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

    Comment

    • 525iiäxä
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2005
      • 1890
      • Lappeenranta, Finland

      #662
      Toinen sessio takana. Kutakuinkin hehtaarilla ollaan, omituisia hetkittäisiä hyytymisiä. Mutta... kone työntää suhteellisen rajusti sinistä. Lähtökohta oli siis liian huono, ei pelastunut hoonaamalla. Taitaa olla ajanhukkaa jatkaa tästä. Pitää punoa uudet suunnitelmat

      Volvo V70 2.4T -02
      E30 323i -84 (taas)

      Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

      Comment

      • Jp__
        Newbiemmer
        • Jun 2018
        • 29
        • Jyväskylä

        #663
        Alkaa auto turaamaan ja kierroslukutieto pätkii kun boksi lämpenee. Monta vuotta ollut ajossa ja nyt alkanut temppuilemaan. M30 kyseessä. Mikä avuksi?
        Last edited by Jp__; 15-06-2025, 21:33.

        Comment

        • Jp__
          Newbiemmer
          • Jun 2018
          • 29
          • Jyväskylä

          #664
          Tuli tuplat..

          Comment

          • kalevik
            BTCF Member
            • Apr 2009
            • 959
            • Salo

            #665
            Originally posted by Jp__ View Post
            Alkaa auto turaamaan ja kierroslukutieto pätkii kun boksi lämpenee. Monta vuotta ollut ajossa ja nyt alkanut temppuilemaan. M30 kyseessä. Mikä avuksi?
            Puuttuuko toinen tehofettien kiristyspanta/klipsu, vai onko aina olleet noin?
            E61 525i, Suzuki VS1400
            Exät: Jaana, Susanna, Maija

            Comment

            • Jp__
              Newbiemmer
              • Jun 2018
              • 29
              • Jyväskylä

              #666
              Originally posted by kalevik View Post

              Puuttuuko toinen tehofettien kiristyspanta/klipsu, vai onko aina olleet noin?
              Ollut tuommosenaan ajossa vuosia

              Comment

              • nevari
                BTCF Member
                • Apr 2008
                • 267
                • jyväskylä

                #667
                Kyselläämpä täälläkin tyhmiä
                Hankala löytää tietoa millainen määrä säätömahdollisuuksia nykyään on speeduinossa?
                Näin äkkilseltää tulee mieleen kiihdytysrikastukset, ovatko samankaltaiset kun ms3?

                Megasquirt2 ois aikeessa jättää sivuun ja sequential tietenkin houkuttaisi. Kertokaa ihmeessä kokemuksia

                Comment

                • 525iiäxä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2005
                  • 1890
                  • Lappeenranta, Finland

                  #668
                  Originally posted by nevari View Post
                  Näin äkkilseltää tulee mieleen kiihdytysrikastukset, ovatko samankaltaiset kun ms3?
                  Taitaa olla aika pitkälti samanlainen. Läpän avautumisnopeuteen perustuva, ellen ihan täysin väärin muista. Vähän jäi lyhyeksi Speeduino-kokemus.

                  Volvo V70 2.4T -02
                  E30 323i -84 (taas)

                  Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

                  Comment

                  Working...
                  X