Maailman turhin keksintö tuo bmw:n sähkö/hydrauliikka toiminen takaluukku. Kesällä ihan kiva, voi vähä brassailla marketin pihalla, mutta talvella.. arvaappa toimiiko? Ei toimi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mr.Speed
-
Originally posted by Mr.Speed View PostMaailman turhin keksintö tuo bmw:n sähkö/hydrauliikka toiminen takaluukku. Kesällä ihan kiva, voi vähä brassailla marketin pihalla, mutta talvella.. arvaappa toimiiko? Ei toimi.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by Eepo View PostAsiaa hieman sivuten, kaverin pihassa seisoo joku uuden nihkeä Ford jossa on oletettavasti myös tälläinen napista avautuva peräkontti. olipahan kesä, syksy, ilta tai päivä niin harvasen päivä se näyttää töröttävän auki ja autossa loistaa kaikki valot sisällä
Joo, nämät tämmöiset on vähä turhan arkoja laitteita tänne pohjolaan, missä ensin sataa puoli vuotta vettä enemmän tai vähemmän joka päivä ja sitten nappaa -20c pakkasta
Se on tuo bemun luukku semmoinen että kun se ei pakkasella jaksa nostaa, niin se sitten alkaa vain vetämään kiinni. Pakkasella huonolla akulla käy kalpaten jos ei auto ole käynnissä. Vetää meinaan akun aika nopeasti tyhjäksi.
Comment
-
Originally posted by Mikhou View PostMitä kannattaa e87 120d lle tehdä jotta lämpöä saisi ylös työmatka n. 40km moottoritietä ja yöllä -23 ei noussut oikein, että olisi lämmintä puhaltanut sisälle ?
Valmiita viimasuojia tähän ei taida löytyä ?
Mulla ei ainakaan tarvinut viritellä mitään "pahveja" viritellä edelliseen e91 320d kun oli termarit kunnossa ja pakkasta oli välillä ihan kunnollakin. eihän tuo -23 ole edes vielä kunnolla kylmää.Olleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
-
Olisin odottanut jotain kauheampaakin, kun auto seisoi lauantaiaamusta maanantai-iltaan Puuppolassa ja lämmitysjohtokin jäi kotiin. Eilen autoa hakiessa -24,5'c. Lähti käyntiin, ovet aukesi, ei onkelma. Ohjaus nyt oli ekat 10km niin jäykkä että väistöliikkeitä ei olisi pystynyt suorittamaan
Jossain vaiheessa matkaa (kone jo lämmin) alkoi kuskin puolen keskisuuttimista tulla pelkkää kylmää, lämmintä sai vasta kun sammutti auton ja starttasi uudelleen ... sen puolen vesiventtiillissä on kyllä todettu jumi, mutta eipä se noin ole ennen tehnyt (vaikuttaa tuulilasin ja jalkatilan puhalluksiin vaan niin että antaa pelkkää kuumaa) :think
Ovet, tai niiden mekanismit toimii vähän kankeasti, "paiskaamalla" ei jää kiinni vaan "raolleen". Saa kuitenkin kiinni asti jäämään kun laittaa huolellisesti..._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
-
Originally posted by SaHe View Postmelkeen kävi akkusaatanat mutta ei iha
Uus akku kiinni ja sillä mennään edelleen. Aamulla pelitti ihan ok, mutta tarttee latausjännitteet kattella tuossa kun töiltä kerkee, oma mittari jossain jemmassa, ni ei eilen saanu mitattua.
ps. Onneks ei tarvinnu "Marttia" soittaa paikalle, pikapuhelu kaverille auttoi tässä tilanteessa ja tästä suuri kiitos Homerille. Jäi kuulemma pitsa syömättä ja kaikkee
Vikakoodien luku ja nollaus, myös pienet koodaukset onnistuu.
INPA, BMW Scanner 1.4.0
Nykynen:E39 530dA tourinki -02
EX: 316i e46 -02 Touring, 520i e39 -99 + 7 vieraan tallin kikotinta
Comment
-
-
Rupesin pohtimaa, mikä on ruvennu nyt pakkasilla kolisemaa tossa e36 takapäässä. No tänää tutkin; takakontti ei oo menny kiinni. Niin jäässä lukkosysteemit ettei saanu vieläkää kiinni vaikka mitä teki, koliskoot sielä ei kiinnosta tuola pakkasessa paljain käsin yhtää enempää väsätäE30 316 2.1 tic projektina
Käyttis E34 525iA -89 M50
Comment
-
-
3 päivää ja 3 aamukäynnistystä, joista 1 ilman Eberiä sigun käyttiksellä. Alkuperäinen 11-vuotias akku ja hyvin hoitaa käynnistyksen ja Eberin. Alkuperäiset hehkut!
Ainoa ongelma tuo hidas lämpeneminen. EGR- ja päätermostaatti uusittu vuosi sitten, sähkövastus ollut vuosia pimeänä. Ajossa tuntuu vuosi vuodelta lämpenevän hitaammin. Eilen tuli laitettua pahvia munuaisten eteen ja syylarin alareunaan - ei havaittavaa vaikutusta. Olisiko tähän kellään ajatuksia?
Edit: Pakkasta näinä aamuina ollut keskimäärin -12 astetta.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Bouma View PostVittu mä en jaksa noita seiskan ovia. Aina sama juttu eli jäässä. Auki saa aina mutta ei mene kiinni. Autoa ei voi pestä talvella ollenkaan. Muuten ei mitään oireita, -24'C ja kuin palmun alta käymään.
Ja joo jalkoja kyllä vähän palelsi kun töihin käveli aamulla
Comment
-
-
Originally posted by Mr.Speed View PostMaailman turhin keksintö tuo bmw:n sähkö/hydrauliikka toiminen takaluukku. Kesällä ihan kiva, voi vähä brassailla marketin pihalla, mutta talvella.. arvaappa toimiiko? Ei toimi.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Te joilla jäätyy ovet, kokeilkaapa seuraavaa kikkaa jos ette vielä ole: Kuivaa suurimmat vedet karmeista ja tiivisteistä, sitten auto ulos pakkaseen ovet ja takaluukku auki hetkeksi. Kahvoja voi hieman rämpätä samalla. Eilen pesin auton vaikka napakka pakkanen eikä mitään ongelmia ovien kanssa.:think
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by 174000 View PostKyllä se on ihan mukava, kun luukun saa ilman käsiä auki, eikä tartte laskea ostoksia maahan. Tarkistapa ensihätään onko systeemissä ölppää tarpeeksi. Searchillä löytyy asiaa.
Comment
Comment