Itellä sigun automaatti teki tännää ,että yhtäkkiä hyyty kuin olisi tukehtunu bensaan ja sitten nyki tasakaasulla ajaessa. Talliin ajettua kuuntelin kun ''hakkaus'' kuuluu tankista ja korkin otin pois nii hirveä alipaine oli. En oo vielää huohotinta katsonu onko jääsä / ei pelaa , mutta laitetaan pakkasen piikkiin _toivottavasti_
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jep, tästä olen samaa mieltä ja itsekin tarvittaessa latailen, jos sattuu viikko, jolloin ei ole pitkiä ajoja. Mainitsin vain, koska vaikutti, etteivät kaikki olleet siitä tietoisia.Originally posted by Hanza View PostVaikka oliskin niin silti ihan hyvä latailla välillä, kun kylmänä akku ottaa niin huonosti virtaa vastaan muutenkin. Parempi akullekkin olla täynnä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Itä-Savossa "Autokorjaamoilta kerrottiin, että tyypillisimmät pakkasvaivat ovat akkujen hyytyminen ja höhöttimien jäätyminen"
...höhöhöhhöhööö
no hö
Comment
-
Mr.Speed
Sen näki jo himmeistä sisävaloista, ja siitä että navin muisti nollaantui. Apuakun kun laittoi kiinni niin sisävalot kirkastui ja kone kone pyörähti nätisti käyntiin. Ei siis mitään epäselvää.Originally posted by Jakuza View PostKuinkas tuo akun simahtaminen diagnosoitu? Usein saattaa tuon huohottimen jäätymisen seurauksena tyrkkästä öljyt sylintereihin jolloin startti ei jaksa pyörittää...
Tuo huohotin kyllä jäätyi kertalaakista, kun mulla ei ole mitään suojaa niissä munuaisissa, ja pakkasta oli -28c
Comment
-
- Kojelauta nitisee moottoritienopeuksissa :|
Ei oikeen muita. Maino talviauto tuollainen 2 paikkainen roadster, kangaskatto pitää kylmän loitolla + pienehkö hytti lämpeää erittäin nopeasti
Comment
-
Elohopea tänään -26:ssa. Viime talviset dieselivagit olisivat jo jäässä, mutta Neoni laakista ilman esilämmitystä tulille. Huomaa kyllä, että akun kapasiteetti oli jo täysin käytössä. Joku ulvoo viitisen sekuntia, liekö sitten startin solenoidi vai ohjaustehostimen pumppu, mutta ei muuta mainittavaa. Lämpöäkin piisaa jo 10 minuutin rauhallisen ajon jälkeen. Ei ole ikävä pöllö-öljyä kuin kulutusta seuratessa.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
Suodattimenvaihto hip hei -30
Pakkasta reilut -30 astetta
Päätin sitten kokeilla trendikästä e10 bensiiniä.
No alkoholi sitten pesi tankin puhtaaksi ja sekoitti tankin pohjalla olleet vedet polttoaineeseen. PA- suodatin tukossa ja meno hyytyi. Vesimöhnä vissiin jäätyi suodattimeen.
Suodattimen vaihto auttoi ja tankki täyteen ysikasia. Taas laulaa.
Auto siis e34 m20b25 (tankin pohjalla ties mitä oravanpesiä)
Että tämmöinen kokemusLast edited by jaskap; 03-02-2012, 15:38.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
ja palasi myös mystisesti joten summarum olisko akku kohta tiensä päässä. Akusta ei tullut häiriö ilmoitusta. Orggis akku kyseessä, olettaisin.Originally posted by huTsu View PostSaattovalot katos mystisesti.Ex: E91 d813 M-Sport le mans blau metallic
Ex: E82 123dA M-Sport Sedonarot metallic
Do not, under any circumstances, buy the 123d in the M-Sport trim. The ride is far too hard.:think
If you're relaxed or want a thrash, this motor lets you be as wild or calm as you like.
Top Gear review
Comment
-
Kovilla pakkasilla (alle -25°C) mulla kolahtelee takana vasen ja oikea puoli helkkarin ilkeän kuuloisesti kun teräviin töyssyihin ajaa. Kolahtalu kuitenkin katoaa kun auto lämpenee.
Liekö sitten alusta vai jokin muu, kun ääni tuntuu kuuluvan ikään kuin sisäpuolelta?:think
- Antti -
edit: Auto siis E60.
Comment
-
Autona E30, jossa mahdollisimman vähän kaikenmaailman (lue: turhia) sähkövimpaimia. Ei pakkasen aiheuttamia ongelmia. Lämmin, varma ja helppo talviauto. Hymyssäsuin saa päästellä menemään..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Parasta kuitenkin, että kyseessä on "ominaisuus", ei vika. (Eli ei voi kuin kärsiä ja kiittää.)Originally posted by kooma View PostDSC ja muuta huutomerkkiä iDriven näytöllä. Työkaverin aiempien puheiden perusteella arvasin jo ennen vikakoodien lukua, pakkanen jumittanut kaasuläppää.
Omat jouluvalot näyttivät tänään (-28 C) tältä. Yksi kuva kertoo enemmän kuin noin 30 sanaa, keltaista ja punaista valoa säestettynä plimplom äänillä.
Ja moottori on N52B25. Kaverilla täsmälleen samanlainen ja tiistaina jo sai nauttia vastaavasta show'sta. Saa nähdä, koska ratin ja penkin välissä tapahtuu sellainen päätös, että tämä show ei enää koske Suomea?E60 523i
E10 kiitos ei.
Comment
-
Pihassa kaksi kappaletta e39. Molemmissa sama ongelma, eli takaovi ei avaamisen jälkeen pysy kiinni. Kiva ku molemmissa autoissa on kiristysliinoilla sidottu ovet kiinni sisäkahvojen välillä, niin ei pysty muksuja kuljettamaan noilla ollenkaa.
Comment

Comment