Pakkasen aiheuttamia oireita?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Terno
    Guest replied
    Originally posted by Harri G View Post
    Eihän nämä nykyautot ole tehty pakkasiin, viimeisillä voimilla e46 käyntiin ja oli kyllä tönkköä. Emäntä oli viideltä aamulla lähteny m10:llä, -31c pakkasta, tuumas vaan että "eipä tuosta mitään huomannu"

    Pitänee varmaan käyvä joku päivä uus akku ja ylläpitolaturi e46:een niin alkaa se virta riittämään.
    Niinpä. Joskus entimuinoin oli prefacelift e30, ja voi pojat aina käyntiin, oli lämmin... Tarviskohan myös ensitalveksi????

    Leave a comment:


  • Magirus
    replied
    Sigun e39:sissä seuraavia oireita:
    - Eilen -23c pakkasta ja ilman lämmitintä käyntiin. Hydrauliset nostajat (tai ainakin osa) nakutteli 20-30sek kunnes hiljeni kokonaan. Mittaristossa ei lähtenyt mikään mittari mukaan kunnes oli antanut vähän auton lämmetä, sammutti ja käynnisti uudestaan.
    - Tänään -29c sekä lohkolämmitin 2,5h päällä. Sisätilanlämmitin oli kytkeytynyt pois kun emäntä oli kengän kärellä painassut 0-asentoon kytkimen. Keskuslukko/häly ei auennut kaukosäädöllä ja vasta työpaikan pihalla apparin ovi suostui aukeamaan kaukkarista. Normaalisti tuo kaukosäätö toimii ylöspäin suunnattuna parhaillaan 100m päästä vaan tänään ei auttanut mistään suunnasta osoittaminen auton vierestäkään.

    Ens talveks tulee kyllä vähän vanhempi rauta näitä kovimpia pakkasia varten

    Leave a comment:


  • Osmis
    replied
    Siqun E34. Seisonu pari päivää pakkasessa. Tällä hetkelläkin -32. Lohkolämmittimen vastus paskana, eikä webastokaan toimi niinkuin pitäisi. Oisin äsken menny kattomaan joko on nesteetkin jäässä mutta ovet kaukosäätimellä lukossa. Eivät aukee. Lukot ei liikahdakkaan kun avaimella yrittää. Ois ees saanu sahattua käyntiin ton niin ois voinu mennä uutta vastusta kyselemään varaosa putkaan, mutta ei. Ollaan kotona ja lisätään puita takkaan.

    Leave a comment:


  • Harri G
    replied
    Eihän nämä nykyautot ole tehty pakkasiin, viimeisillä voimilla e46 käyntiin ja oli kyllä tönkköä. Emäntä oli viideltä aamulla lähteny m10:llä, -31c pakkasta, tuumas vaan että "eipä tuosta mitään huomannu"

    Pitänee varmaan käyvä joku päivä uus akku ja ylläpitolaturi e46:een niin alkaa se virta riittämään.

    Leave a comment:


  • Terno
    Guest replied
    -38c ja e39 oli sitä mieltä, että meillä ei ole virtaa yhtään. Varmaan hakemaan anopilta buusteria. O nää oikeaastaan suspaskoja vehkeitä...

    Leave a comment:


  • amisqo
    replied
    Mullakin toi akku on aika kuollut. Vanhahan se on, mutta parin päivän seisomisen jälkee ei auto enään oikein tykkää lähteä. Myös kylmällä koneella koneesta kuuluu outo ääni starttauksen yhteydessä, olisiko apulaitehihna tai joku vähän vinkumassa :think

    Leave a comment:


  • mixxis
    replied
    Originally posted by dumppi View Post
    akku saatana!
    tätä itsekin manailin jo ensimmäisten -15 pakkasten aikaan. Vika ei sitten ollutkaan akussa, vaan joku (ehkä teinivahvarin valmiustila) tyhjäsi pari kertaa akun vuorokaudessa. Sittemmin virta piisannut, nytkin 31 tuntia seissyt ja hyvin kesti 20min webastolämmitystä ja starttaamisen

    mutta se TERMOSTAATTI

    lisäksi takapää pomppii ensimmäiset 30km näillä pakkasilla :think

    Leave a comment:


  • Jeykey
    replied
    e39stä jäätyi huohotin. Öljyä ulos venttiilikopan tiivisteestä ja kauhee savu kabiiniin.

    Leave a comment:


  • Saarikoski
    replied
    noihin lukko ongelmiin oma vähän erilainen ratkasu.. viime talvena x5:n oven lukot jäätyivät kosteuden takia silleen että joko ovia ei saanut avattua(lukko ei pompannu ylös) tai kun oven avasi, se ei enää mennyt kiinni ennenkuin auton käytti lämpimäks ja oven lukko suli..ilmeisesti ovien sisällä pyörii kosteutta joka jäätyi ja suli eesun taas, muttei pääse poistumaan kunnolla mistään...tai jotain kondenssihommaa...vitutti ajaa joka aamu töihin ovi auki

    Kokeilin kaikenlaisia eri rasvoja, lukkosulaa ja auton kuivattamista, mutta ainut keino jolla ongelma hävis lopullisesti oli kilikilipullossa oleva elektronisien laitteiden ja kontaktipintojen puhdistusaine joka syrjäyttää kosteuden....käytin auton mahd lämpimäks ja ruutasin joka oven sisään reilun satsin ko tököttiä eri suunnista...sen kummimmin en osaa sanoa voiko rikkoa jotain tai aiheuttaa muuta harmia, mutta kosteus lähti..

    Leave a comment:


  • Toppi
    replied
    e46 coupen lukot ei tykkää pakkasesta, salvat jäätyvät kiinni, jolloin ovea ei saa auki. Lähtee irti lämmittämällä, niin siinäpä sitä ollaan abc:n pihalla miettimässä miten pääsee sisään . Paineilmaa pesään, jotta enin kosteus lähtee liikkeelle ja lievä yliannostus teflon sprayta sisään. Tämän hoidon jälkeen toiminut hyvin Puhallin vikisee, mutta kunhan lämpiää niin heittää sen pois.

    Leave a comment:


  • Bode86
    replied
    Syyläri alotti pienen tihkumisen (ei kuiteskaa vielä reviiriä merkkaa) ja kuskin takaoven lukko aloitti temppuilun.
    Pientä ongelmaa vesiventtiilin kanssa oli jo ennen kovia pakkasia.

    Leave a comment:


  • zeneg
    replied
    Toisen takaoven k-lukitus sanoi sopimuksen irti, ovet ja lukot toisinaan jäässä, puhallin välillä vikisee ja mitähän muuta.. ja se akku tietenkin! +kaikkea muuta kivaa.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Ooppeli saatana!

    Leave a comment:


  • dumppi
    replied
    akku saatana!

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    -23c pakkasta ja auton lämmöt mittarin mukaan normaalissa. Sisälle ei kovin lämmintä tullut edes ajaessa. Parkissakin vain kun nostaa kierrokset n. 1200rpm. Ennen tätä päivää on puhaltanut hytän vaikka saunaksi.

    Kait se tuo tihkuva syyläri sitten vaikuttaa nyt yhtäkkiä.

    Leave a comment:

Working...
X