eilen illalla muovi puhalsi iloisesti lämmintä, tänä iltana ei sitten kirveelläkään. Lämmöt oli kyllä normaalissa, mutta vartin ajon jälkeenkin vaan pelkkää kylmää ilmaa. prkl
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pakkasen aiheuttamia oireita?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tuulilasi halkesi
Konepellin aukaisu vaijeri meni poikki
Bensaa kuluu normaalia enemmänE91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
E34 540i-94
- Kaukosäätimellä kun pistää ovet lukkoon, niin samantien nousee napit uudestaan ylös. Toisella yrityksellä menee ovet lukkoon.
- Kaksi kertaa alkanut jarrupoljin jumittamaan. Poljin toimii just niin kuin ei olis autossa virtoja päällä ollenkaan mutta hetken kusisen polkemisen jälkeen toimii taas normaalisti.
- Ajotietokone alkoi ilmoittamaan vähäisestä öljyn määrästä. Kone puhuu saksaa ja mitään hajua mitä se tarkoitti, mutta kiitos btcf-porukalle, asia selvisi.
Muuten toimii kuin unelma .
Comment
-
-
Originally posted by furi View Posteilen illalla muovi puhalsi iloisesti lämmintä, tänä iltana ei sitten kirveelläkään. Lämmöt oli kyllä normaalissa, mutta vartin ajon jälkeenkin vaan pelkkää kylmää ilmaa. prkl
Niinjoo ja yksi oire vielä, samaisessa sierrassa rupesi analoginen kello jätättämään kun tuli kunnon pakkaset, vai johtuuko vain siitä että sierra jättää sen..
Comment
-
-
Originally posted by Ummikko-75 View Post- Kaukosäätimellä kun pistää ovet lukkoon, niin samantien nousee napit uudestaan ylös. Toisella yrityksellä menee ovet lukkoon.
- Kaksi kertaa alkanut jarrupoljin jumittamaan. Poljin toimii just niin kuin ei olis autossa virtoja päällä ollenkaan mutta hetken kusisen polkemisen jälkeen toimii taas normaalisti.
- Ajotietokone alkoi ilmoittamaan vähäisestä öljyn määrästä. Kone puhuu saksaa ja mitään hajua mitä se tarkoitti, mutta kiitos btcf-porukalle, asia selvisi.
Muuten toimii kuin unelma .
edit: siis kielenvaihtoa koitin tällä ajaa takaaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by furi View Posteilen illalla muovi puhalsi iloisesti lämmintä, tänä iltana ei sitten kirveelläkään. Lämmöt oli kyllä normaalissa, mutta vartin ajon jälkeenkin vaan pelkkää kylmää ilmaa. prklE60 530i -05
Ex. E36 325iA -92, E36 328i -96
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostRupeehan niitä ominaisuuksia tulemaan kun pakkanen lisääntyy: kuskinpuolen lukko umpijäässä, vaikka on tungettu crc:tä pullollinen lukkopesiin. Ja kaasu hirtti kiinni ensimmäisissä liikennevaloissa, noh olipahan kaikki 102 heppaa käytössä hetken aikaa
On muuten ehkä ainoa kerta m40:llä ajaessa, kun venttiilien rallatus ei kuuluW124 voll, markalla pidemmälle
Comment
-
-
Itselläni ensimmäinen bmw (e46 320i -05) ja saapa nähdä onko myös viimeinen.
Toissapäivänä ajelin reilu 800km pohjoseen. Auto pelas hyvin. Pakkanen vaihteli -25-32 asteeseen. Pari pysähdystä välillä, ei ongelmia, lämmöt koko matkan normaalissa.
Eilen sitten oli pakkasta -19, auto oli roikan nokassa vajaan tunnin. Lähti käyntiin, tuuletin äänteli, vikisi, kytkin ja auto kokonaisuudessaan oli todella jäykkä. Ajoin n.10km kauppaan, kävin kaupassa ja yllätys, auto ei enää löähtenytkään pihasta käyntiin. Useamman kerran yritin, mutta ei. Pietin 10min tauon, starttasin taas, sitten lähti. Sammui hetken päästä mutta lähti taas. Ajoin lähimmälle huoltamolle ostamaan jäänestoa, sitä tankkiin ja kotia kohti.
Ennen jäänestoa auto nyki ja ei vastannut kaasulle kunnolla. Tyhjäkäynti souti ja hupas ees taas.
Kotona annoin tunnin seistä, ja kokeilin käynnistää. Lähti heti, ilman ongelmaa.
Olisikohan tuo vaan ollut vettä tankissa, vai jotain vakavampaa..
Autosta lähti myöskin palaneen kumin haju, vasemmalta puolelta takaa..Kiinikkeet?
Comment
-
-
Originally posted by Krissez View PostItselläni ensimmäinen bmw (e46 320i -05) ja saapa nähdä onko myös viimeinen.
Toissapäivänä ajelin reilu 800km pohjoseen. Auto pelas hyvin. Pakkanen vaihteli -25-32 asteeseen. Pari pysähdystä välillä, ei ongelmia, lämmöt koko matkan normaalissa.
Eilen sitten oli pakkasta -19, auto oli roikan nokassa vajaan tunnin. Lähti käyntiin, tuuletin äänteli, vikisi, kytkin ja auto kokonaisuudessaan oli todella jäykkä. Ajoin n.10km kauppaan, kävin kaupassa ja yllätys, auto ei enää löähtenytkään pihasta käyntiin. Useamman kerran yritin, mutta ei. Pietin 10min tauon, starttasin taas, sitten lähti. Sammui hetken päästä mutta lähti taas. Ajoin lähimmälle huoltamolle ostamaan jäänestoa, sitä tankkiin ja kotia kohti.
Ennen jäänestoa auto nyki ja ei vastannut kaasulle kunnolla. Tyhjäkäynti souti ja hupas ees taas.
Kotona annoin tunnin seistä, ja kokeilin käynnistää. Lähti heti, ilman ongelmaa.
Olisikohan tuo vaan ollut vettä tankissa, vai jotain vakavampaa..
Autosta lähti myöskin palaneen kumin haju, vasemmalta puolelta takaa..Kiinikkeet?Last edited by mika68; 17-10-2012, 00:37.
Comment
-
-
Originally posted by Krissez View PostAutosta lähti myöskin palaneen kumin haju, vasemmalta puolelta takaa..Kiinikkeet?½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by mika68 View PostEi kai jäänestoa tarvitse laittaa kuin vanhoihin kaasarikoneisiin?
Itse en ainakaan ole bensa ruiskumoottoreihin jäänestoa koskaan lisännyt:think
Comment
-
Comment