Originally posted by Bmw Master
View Post
itse pesen autoni (myös) talvisin vähintään 2 kertaa viikossa ja joka ikinen kerta kuivaan lukkopesät (sekä lukot ovien sisäpuolelta) paineilmalla puhaltamalla sekä sen jälkeen öljyämällä (tasan kerran on meinannu jäädä e30 vasen taka-ovi auki kaupasta lähtiessä,tosin silloinkin oli pakkasta -28 astetta. mutta kolme kertaa läpsäsin oven hieman voimakkaammin kiinni ja taas pelaa.)
ja ensipakkasilla tuo aikoinaan mainittu bensa letku päsähti halki. muita ongelmia ei ole ollut vielä.
aina m40 käyntiin kelillä ku kelillä. eikä mitään roikkia kiinni.
yli 20 asteen pakkasilla tosin sydäntä särkee kun kuuntelee kun m40 hieman ääntelee.
ja itse tuon kuivauksen teen n. kerran kuussa. (kohta sais tehä taas,ku alkaa ikkunat huurtumaan sisäpuolelta)
ajan v-lopuksi auton työpaikalla talliin ja sisä ilmapuhallin tupaan ja antaa sen huutaa maanantai aamun asti,ni voi pojat kun taas pelaa vehkeet eikä mee huuruun.
täytyy myös sen verran mainostaa että Sirkus nimimerkki myi marmori-tiskillä kesällä mulle jonku bmw pesu paketin ja siellä oli erittäin hyväksi todettu lasienpesu aine.
joku bmw:n oma aine se on ja kun sillä peset lasit sisältä niin pysyy kauan "auki" ikkunat.
ja autona on Bmw e30 vm-89 316i josta maksoin 200€ ja ajoin konttorille ja 13kk leimaa tuli.
näitä juttuja kun lukee niin loppupeleissä aika harva e30,e28,e32,e34 jäätyilee/hajoilee pakkasilla. ehdottomasti suurin osa täällä olevista autoista on "uudempi" diesel.
tosin eikai se oven jäätyminen katso ikää.
Comment