Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pakkasen aiheuttamia oireita?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hanza
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 1931
    • Juvan Shell. Requiescat in pace

    Originally posted by Antti O View Post
    Ilmoittaudun myös kerhoon mukaan, -15 jälkeen alkaa pienillä nopeuksilla kitisemään puhallin. Kun lyö auto päälle +22 niin puhallusnopeus on yleensä se 90% tehoista ja kitinät tietty häviää. Lähinnä tuo häiritsee lähtiessä kun pidän puhallinta 1-2 palkkia päällä käsisäädöillä.
    Liityn joukkoon iloiseen.
    Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta

    t: luft waffel

    "Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      Originally posted by waudeville View Post
      3 viikkoo vanha akku ja ylläpitolaturi näyttää et olis paskana nooh kuitin kaa hakeen uus ens viikolla
      Mikä akku?

      Comment

      • T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

        Originally posted by duuk View Post
        Ei ongelmia 318 pelaa kun saksalainen käkikello...
        Jatkakaapa
        Originally posted by duuk View Post
        Itse itseäni toistaen.. Aamulla -27 ja kukkuu kuin käki.. Ohjaus ja vaihteisto hieman tahmeat.. PELAA!

        Jatkakaapa
        Originally posted by peltone View Post
        Voisin jatkaa tätä tarinaa myös täällä päässä M40
        Samat oireet täälläkin. E30 hyrrää nätisti ilman ongelmia. Onhan nämä oikeasti lämpimiä ja varmoja autoja Etenkin sähköviat loistavat poissaolollaan.

        Jännä homma, kun tätä topikkia lukiessa tuntuu ihan siltä, että nämä uudemmat, ikiliikkujiksi haukutut pomminvarmat nykybemarit on kokoajan jostain kuralla.
        .

        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

        Comment

        • Vee-eit
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2004
          • 709
          • Turku

          Pakkanen on tuonut lisää tehoa, taitaa tuo runsashappinen pakkasilma vaikuttaa Ja autohan oli e39 525.
          Hyvin suunniteltu on yhä kokonaan tekemättä.

          Comment

          • mazzey
            Bimmer Rookie
            • Nov 2006
            • 42
            • Joensuu

            Kytkimen työsylinteri ilmeisesti sanonut POTS kun poljin on vempula ja vaihdelaatikon pohja märkänä. e34 525i -95

            Comment

            • A^A
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2006
              • 2168
              • Seinäjoki

              Hienosti toimii E46 ja lämpeekin ihan ok. Aamulla tosin ei mennyt ovet lukkoon millään mutta nyt taas toimii.
              EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91

              Comment

              • Rocla
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2002
                • 7692
                • Kajaani

                Originally posted by T3 View Post
                Jännä homma, kun tätä topikkia lukiessa tuntuu ihan siltä, että nämä uudemmat, ikiliikkujiksi haukutut pomminvarmat nykybemarit on kokoajan jostain kuralla.
                Noh mullahan meni just toisinpäin e39 on vain parantunut pakkasessa ja e30 tuntuu oireilevan, tänä aamuna kaasupedaali jäi pohjaan täyskaasukiihdytyksen jälkeen ja 2. vaihteella rapsuttelin rajoitinta vasten useamman sekunnin etupyörät lukossa ja todellista vauhti varmaan 15km/h.
                Olli.

                Comment

                • gRt
                  BTCF Member
                  • May 2009
                  • 209
                  • Tampere

                  Jo toista talvea hyvin on toiminut e46nen. Ei yhtään mitään ongelmaa (toki perus jäykkyys ja nitinä natina kun autolla lähtee liikkeelle). Mitä nyt 25 asteen pakkasella äsken kuulosti kun olisi jakoavain koneen välissä kun vedin käyntiin. Mutta se on kestettävä! Ja hyvin kestääkin...

                  Sähköikkunat on kyl johon ei ole talvella koskemista. Ne ovat umpijäässä enkä odotakka niitten toimivan ennen kuin keväällä.

                  Comment

                  • eri-ernesti
                    Bimmer Fanatic
                    • Sep 2009
                    • 241
                    • Hämeenlinna / Mikkeli

                    Turbiini ei aina taho lukita tämmösillä pienoisilla pakkasilla.
                    VOOORT
                    K7 gsx-r 1000 rata

                    Comment

                    • JSt
                      Bimmer Rookie
                      • Jul 2010
                      • 47
                      • Seinäjoki

                      Aamulla erittäin nuhainen startti. Reilu puolen kymmentä starttaus yritystä, joista viimeisillä pytty kerrallaan lähti sytyttelemään. Tämä siis ilman mitään lämmittelyjä, ja lämpötila -30 astetta. Lieneekö jo ominaisuus, hehkuja pimeenä, vai onko ollut jo diiseli vähän puurona. Tankissa oli ABC:n -32:ta.
                      Laatikko tuntui myös vähän nykivän vaihdoissa koneen "lämmettyä".
                      ...Mersu

                      Comment

                      • zeneg
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2007
                        • 1238
                        • Oulu

                        Ei tds:n akku tykännyt enää näistä pakkasista, boosterin avulla tulille. Ja startti lyö hieman tyhjää kylmällä koneella. :think Mutta on eri lämmin auto!

                        Comment

                        • Ravermeister
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jul 2004
                          • 1508
                          • Melkeen Turkkuses

                          Tiistaina viimeksi omalla autolla liikenteessä, ja tänään illalla kun piti startata niin akku melkeen kuiva. Ei jaksanut pyörittää ollenkaan, naksui vaan.
                          Bemarin oma akku on kontissa, tiedä vaikka olisi alkuperäinen? (vm. 2001)
                          Saa nyt olla laturissa yön yli, katotaan sit huomenna uusiksi...

                          Säteilylämmitinki on takapenkillä odottamassa asennusta, jostain syystä ei sieltä käsin säteile tarpeeks
                          -Turku Connection-
                          HDJ80 4.2TD
                          ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i

                          Comment

                          • -challenger-
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2009
                            • 2148
                            • L a h t i

                            Lämmittää se siellä ainakin mieltä jossei muuta.

                            Comment

                            • Jolli
                              Bimmer Enthusiast
                              • Dec 2006
                              • 2556
                              • Virolahti

                              Kuskia vituttaa kylmyys ja -29 astetta, niin huomasin että e46 muodostui jäätä kuskin puolen etusivulasin sisäpuolelle, takareunaan, lämmöt säädetty +20, mutta ei riittänyt sulattamaan. Syksyllä ei ole ollut huurtumisongelmia, mutta tuli silti mieleen että kosteussulkuko on irti, vai pelkästään liian kylmää jo. Auto on ollut 2vrk +15 asteen lämpöisessä hallissa ovet jne auki, eli ei kyllä sulamisvesistä tullutta kosteutta ole.
                              Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

                              Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
                              PM tavoittaa, puhelimella ei.

                              Comment

                              • beemers
                                BTCF Member
                                • Oct 2005
                                • 5136
                                • Oulunsalo/Oulu

                                tänään teki touring vähä temppuja motarilla -30 pakkasessa. ei kärsiny painaa kaasua nopsaan vaan hitaasti hivuttamalla sai satasen lasiin.

                                E36Ticompact -95 HELLROT
                                -: orava : connection-

                                EX:E30///M3 replica Tic
                                EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎