Ilmoittaudun myös kerhoon mukaan, -15 jälkeen alkaa pienillä nopeuksilla kitisemään puhallin. Kun lyö auto päälle +22 niin puhallusnopeus on yleensä se 90% tehoista ja kitinät tietty häviää. Lähinnä tuo häiritsee lähtiessä kun pidän puhallinta 1-2 palkkia päällä käsisäädöillä.
Liityn joukkoon iloiseen.
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
Samat oireet täälläkin. E30 hyrrää nätisti ilman ongelmia. Onhan nämä oikeasti lämpimiä ja varmoja autoja Etenkin sähköviat loistavat poissaolollaan.
Jännä homma, kun tätä topikkia lukiessa tuntuu ihan siltä, että nämä uudemmat, ikiliikkujiksi haukutut pomminvarmat nykybemarit on kokoajan jostain kuralla.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Jännä homma, kun tätä topikkia lukiessa tuntuu ihan siltä, että nämä uudemmat, ikiliikkujiksi haukutut pomminvarmat nykybemarit on kokoajan jostain kuralla.
Noh mullahan meni just toisinpäin e39 on vain parantunut pakkasessa ja e30 tuntuu oireilevan, tänä aamuna kaasupedaali jäi pohjaan täyskaasukiihdytyksen jälkeen ja 2. vaihteella rapsuttelin rajoitinta vasten useamman sekunnin etupyörät lukossa ja todellista vauhti varmaan 15km/h.
Jo toista talvea hyvin on toiminut e46nen. Ei yhtään mitään ongelmaa (toki perus jäykkyys ja nitinä natina kun autolla lähtee liikkeelle). Mitä nyt 25 asteen pakkasella äsken kuulosti kun olisi jakoavain koneen välissä kun vedin käyntiin. Mutta se on kestettävä! Ja hyvin kestääkin...
Sähköikkunat on kyl johon ei ole talvella koskemista. Ne ovat umpijäässä enkä odotakka niitten toimivan ennen kuin keväällä.
Aamulla erittäin nuhainen startti. Reilu puolen kymmentä starttaus yritystä, joista viimeisillä pytty kerrallaan lähti sytyttelemään. Tämä siis ilman mitään lämmittelyjä, ja lämpötila -30 astetta. Lieneekö jo ominaisuus, hehkuja pimeenä, vai onko ollut jo diiseli vähän puurona. Tankissa oli ABC:n -32:ta.
Laatikko tuntui myös vähän nykivän vaihdoissa koneen "lämmettyä".
Ei tds:n akku tykännyt enää näistä pakkasista, boosterin avulla tulille. Ja startti lyö hieman tyhjää kylmällä koneella. :think Mutta on eri lämmin auto!
Tiistaina viimeksi omalla autolla liikenteessä, ja tänään illalla kun piti startata niin akku melkeen kuiva. Ei jaksanut pyörittää ollenkaan, naksui vaan.
Bemarin oma akku on kontissa, tiedä vaikka olisi alkuperäinen? (vm. 2001)
Saa nyt olla laturissa yön yli, katotaan sit huomenna uusiksi...
Säteilylämmitinki on takapenkillä odottamassa asennusta, jostain syystä ei sieltä käsin säteile tarpeeks
Kuskia vituttaa kylmyys ja -29 astetta, niin huomasin että e46 muodostui jäätä kuskin puolen etusivulasin sisäpuolelle, takareunaan, lämmöt säädetty +20, mutta ei riittänyt sulattamaan. Syksyllä ei ole ollut huurtumisongelmia, mutta tuli silti mieleen että kosteussulkuko on irti, vai pelkästään liian kylmää jo. Auto on ollut 2vrk +15 asteen lämpöisessä hallissa ovet jne auki, eli ei kyllä sulamisvesistä tullutta kosteutta ole.
Comment