Inpa asennus ja asetukset

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by ruupanen View Post
    Siinä on Inpan vikakoodit Saksaksi, vaikka muuten Englantia jutteleekin ja ncs expert read ecu button uupuu.
    Kyllä tuon NCS:n olen todennut toimivaksi. Onhan sinulla oikea profiili?

Ja kuten jo aiemmin sanoin: näissä "ilmaisissa" uudemmissa versioissa on nuo koodit saksaksi.

Leave a comment:

• ruupanen
    replied
    Originally posted by Roisto View Post
    Mites tuo Mike's easy bmw tools?
    Siinä on Inpan vikakoodit Saksaksi, vaikka muuten Englantia jutteleekin ja ncs expert read ecu button uupuu.

Leave a comment:

• Roisto
    replied
    Mites tuo Mike's easy bmw tools?

Leave a comment:

• ruupanen
    replied
    Linkkiä heittää sellaiseen pakettiin mikä on 64-bittiselle tehty, vikakoodit englaniksi ja NCS EXPERT toimii varmasti. Nyt ladannut kaksi eripaketti ja molemmissa jotain puutteita.

Leave a comment:

• sebbexi
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Näissä uudemmissa "ilmaisissa" versioissa on aina matkassa tuo saksan kieli.

Asentanut toisella koneella läppärin levylle?
    No ei kauhea ihme jos kirjaimet ovat sekaisin kun siellä on varmaan vähän muukin miten sattuu tuollaisella metodilla. Et usb tikusta ole kuullut
    Haha kyllähän mie mutta tuli aikoinaan kovalevy vaihettua siihen niin sillon vetäsin suoraan kovalevylle ennenku vaihoin kovalevyn ite koneesee. Juu hyvä tietää eiköhä tolla saksallaki pärjää on se tyhjää parempi kiitos avuista vielä

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by sebbexi View Post
    Kylhä se näin on. todennäkösesti siitä johtunut että winukan olen toisella koneella asentanut aina läppärin kovalevylle. Nyt sain kyllä inpan toimimaan ku ajoin winukan uusiks. Mites onko tota kieltä mahdollista muokkaa kun saksan kielellä tulee ne vikakoodit mutta muuten englanniks toimii?
    Näissä uudemmissa "ilmaisissa" versioissa on aina matkassa tuo saksan kieli.

Asentanut toisella koneella läppärin levylle?
    No ei kauhea ihme jos kirjaimet ovat sekaisin kun siellä on varmaan vähän muukin miten sattuu tuollaisella metodilla. Et usb tikusta ole kuullut

Leave a comment:

• sebbexi
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Kyllähän se INPA:n voi ihan hyvin asentaa muistitikulle, määrittää muistitikun vaan sitten c-asemaksi. Eikö sulla todellakaan ole C-asemaa? Yleensä windows:ssa on aina c-asema, ellei itse jostain syystä sitä muuta.
    Kylhä se näin on. todennäkösesti siitä johtunut että winukan olen toisella koneella asentanut aina läppärin kovalevylle. Nyt sain kyllä inpan toimimaan ku ajoin winukan uusiks. Mites onko tota kieltä mahdollista muokkaa kun saksan kielellä tulee ne vikakoodit mutta muuten englanniks toimii?

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Ei ookku I ja H asemakirjain. Sen verran tutkin netistä että sen kyllä voisi vaihtaa mutta sekottaa todennäkösesti muut sovellukset mitkä on jo i asema nimellä joten antaa olla. Ei ole varmaa mahdollista inpaa asentaa esim muistitikulle jolle vaihtaisi sitten asemakirjaimenn?:think
    Kyllähän se INPA:n voi ihan hyvin asentaa muistitikulle, määrittää muistitikun vaan sitten c-asemaksi. Eikö sulla todellakaan ole C-asemaa? Yleensä windows:ssa on aina c-asema, ellei itse jostain syystä sitä muuta.

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Ei ookku I ja H asemakirjain. Sen verran tutkin netistä että sen kyllä voisi vaihtaa mutta sekottaa todennäkösesti muut sovellukset mitkä on jo i asema nimellä joten antaa olla. Ei ole varmaa mahdollista inpaa asentaa esim muistitikulle jolle vaihtaisi sitten asemakirjaimenn?:think
    Jotkin ohjelmat kokemuksen mukaan olettavat c: aseman olemassa oloa. Ilmeisesti johtuen heikosta koodista tms.
    Voi olla että toimimaton inpa ei ole tulevaisuudessa ainut ongelma.

Leave a comment:

• sebbexi
    replied
    Eihän tuo nyt niin paljoa C: asemaltakaan tilaa vie. Vai onko sinulla jotenkin kirjaimet oudossa järjestyksessä koneella?

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Joo kyllä. Editoinu tässä varmaan jokaisen tiedosta minkävoinut eivaa auta. Taitaa mennä windowssi uusiks asennushommii.:think:
    Eihän tuo nyt niin paljoa C: asemaltakaan tilaa vie. Vai onko sinulla jotenkin kirjaimet oudossa järjestyksessä koneella?

Leave a comment:

• sebbexi
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post
    Kokeile editoida ediabas.ini -tiedostoa siten, että määrittelet C-aseman tilalle sen aseman kirjaimen, jossa tiedostot todellisuudessa sijaitsevat. Kyseessä kuitenkin fyysinen kovalevy, eikä jokin muistitikku, jolta ohjelmaa halutaan käyttää?
    Joo kyllä. Editoinu tässä varmaan jokaisen tiedosta minkävoinut eivaa auta. Taitaa mennä windowssi uusiks asennushommii.:think:

Leave a comment:

• JaniLap
    replied
    ...tutkin tota inpaa ja infossa näkyisi että yrittää ehtiä C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\INPA.INI ja C:\EDIABAS\ecu tiedostoo C asemalta vaikka minulla ne on I:\ asemassa onkoha tota mahdollista muokata jotenkin veikkaan että vika tällä hetkellä siinä?
    Kokeile editoida ediabas.ini -tiedostoa siten, että määrittelet C-aseman tilalle sen aseman kirjaimen, jossa tiedostot todellisuudessa sijaitsevat. Kyseessä kuitenkin fyysinen kovalevy, eikä jokin muistitikku, jolta ohjelmaa halutaan käyttää?

Leave a comment:

• sebbexi
    replied
    oon nyt saanu asennettua mutta kun yritän yhistää autoon tulee se ''sys-005 not found'' tutkin tota inpaa ja infossa näkyisi että yrittää ehtiä c:\ec-apps\inpa\cfgdat\inpa.ini ja c:\ediabas\ecu tiedostoo c asemalta vaikka minulla ne on i:\ asemassa onkoha tota mahdollista muokata jotenkin veikkaan että vika tällä hetkellä siinä? Nyt meni peukalo keskellä kämmentä tän asian kanssa :d tämän avulla asensin kaikki niinku pitääki (sori jos linkkejä ei saa laittaa)

edit: Tosiian oli jo aikasemmin toi mike's easy bmw tool mutta se ei toiminu samaa erroria heitti joten sen takia etsin uuden. Nyt huomasin tässä uudessa että info osiossa näkyy se miltä asemalta se noita 2tiedostoa ehtii.
    [ATTACH]153719[/ATTACH]

Leave a comment:

• sebbexi
    replied
    Etsiskele googlella mike's easy bmw tools. Siinä on helppo asennus ja pelaa hienosti E39:n kanssa.
    Oon nyt saanu asennettua mutta kun yritän yhistää autoon tulee se ''SYS-005 not found'' tutkin tota inpaa ja infossa näkyisi että yrittää ehtiä C:\EC-APPS\INPA\CFGDAT\INPA.INI ja C:\EDIABAS\ecu tiedostoo C asemalta vaikka minulla ne on I:\ asemassa onkoha tota mahdollista muokata jotenkin veikkaan että vika tällä hetkellä siinä? nyt meni peukalo keskellä kämmentä tän asian kanssa tämän avulla asensin kaikki niinku pitääki (sori jos linkkejä ei saa laittaa)

Edit: Tosiian oli jo aikasemmin toi mike's easy bmw tool mutta se ei toiminu samaa erroria heitti joten sen takia etsin uuden. nyt huomasin tässä uudessa että info osiossa näkyy se miltä asemalta se noita 2tiedostoa ehtii.
    Last edited by sebbexi; 30-05-2019, 14:07. Reason: Lisäys

Leave a comment:

Working...
X