Originally posted by AnttiR
View Post
Inpa asennus ja asetukset
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by duuk View PostMillanen kaapeli mun nyt pitäis tilata -00 E39:iin että toimii suoraan?
Kaapelin ja konehuone pistokkeen hommaamisen jälkeen sitten vaan tämä http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=879366 asennukseen ja homma rokkaa?? :think
Leave a comment:
-
-
Mistä tarpeeksi uusi inpan versio että pääsee allekirjoituksen e91 sisään? Nyt on se mikes easy bmw tools paketin versio käytössä eli 5.0.6 ja tuosta ei löydy tarpeeksi uutta moottorinohjausta listalta
Leave a comment:
-
-
Millanen kaapeli mun nyt pitäis tilata -00 E39:iin että toimii suoraan?
Kaapelin ja konehuone pistokkeen hommaamisen jälkeen sitten vaan tämä http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=879366 asennukseen ja homma rokkaa?? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tira-1 View PostAuto: X3 E83 vm.2007, 3.0SD
Moottori on kaiten sama kuin X5 3.0sd, 335D, 535D
Löytyyköhän noihin INPA asetuksia jostain, jos E83:een
ei löydy ?
Löytyykö btcf:stä joku joka osaisi auttaa INPA:n kanssa.
Yhteys periatteessa toimii, joitain ipo tms. tiedostoja ilmeisesti
puuttuu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tira-1 View PostINPA pysähtyy heti alkuunsa, ilmeisesti ei pysty luomaan yhteyttä ecuun ?
control unit found: D62M57AO
Program will be stop
Kuinka tuon saisi korjattua/päivitettyä niin että yhteys ecuun onnistuisi ?
Leave a comment:
-
-
Requested control unit... program will be stop ?
INPA pysähtyy heti alkuunsa, ilmeisesti ei pysty luomaan yhteyttä ecuun ?
control unit found: D62M57AO
Program will be stop
Kuinka tuon saisi korjattua/päivitettyä niin että yhteys ecuun onnistuisi ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi mitenkään helposti. Sulla on nyt sen verran uudemmat filut, että koodit tulee saksaksi. Asentamalla vanhemman version / vanhemmat tiedostot sisältävän version saa ne koodit englanniksi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by armada View Postitselläni on toiminut inpa ja ncs ohjelmissa moitteetta k+dcan 7&8 yhdessä ja 20-pin adapteri päässä.
nyt ostin k+dcan piuhan missä EI ole pinnit yhdessä. nyt pitäisi päästä lukemaan yli 03/2007?
ja asennuksesta, vanha piuha on com1 porttina, joutuuko sen nyt joka kerta "vaihtamaan" kun haluaa käyttää uudempiin käyvää piuhaa, kumpi piuhoista on com1? kone sanoo että vanhat asetukset menee pois:think
kiitos jos joku viitsii valaista!
Leave a comment:
-
-
itselläni on toiminut inpa ja ncs ohjelmissa moitteetta k+dcan 7&8 yhdessä ja 20-pin adapteri päässä.
nyt ostin k+dcan piuhan missä EI ole pinnit yhdessä. nyt pitäisi päästä lukemaan yli 03/2007?
ja asennuksesta, vanha piuha on com1 porttina, joutuuko sen nyt joka kerta "vaihtamaan" kun haluaa käyttää uudempiin käyvää piuhaa, kumpi piuhoista on com1? kone sanoo että vanhat asetukset menee pois:think
kiitos jos joku viitsii valaista!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View PostKai se on uskottava. Kaikki puukoteltavat ja päiviteltävät filet liittyy sitten autojen kanssa kommunikointiin ja itse softan määrittely on kovakoodattu. Paskempi juttu mutta onneksi se sentään lähti toimimaan.
On siinä opettelua muutenkin kun joka pirun termi ja koodi pitää googlata niin kai siinä menee yksikkömuunnokset sivussa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSe on ilmeisesti jonkin jenkin tekemä jolloin farenheit on kotoisampaa.
Inpassa ei paljon muutella jälkikäteen kieliä yms.
On siinä opettelua muutenkin kun joka pirun termi ja koodi pitää googlata niin kai siinä menee yksikkömuunnokset sivussa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View PostMinäkin asentelin tuon yllämainitun paketin ja homma meni W7-koneeseen aika sujuvasti. Vain FTDI:n ajuri ei asentunut mutta sekin onnistui sitten erikseen. Ebayn halvin 15e kaapelikin tuntuu toimivan ainakin e53:ssa.
Mutta onko todella niin että lämpötilojen muuttaminen F -> C on mahdotonta asennuksen jälkeen eli olisi ilmeisesti määritelty tuohon asennuspakettiin? Niin olin lukevinani jostain topikista. Jokseenkin outoa jos näin on.
Inpassa ei paljon muutella jälkikäteen kieliä yms.
Leave a comment:
-
-
Minäkin asentelin tuon yllämainitun paketin ja homma meni W7-koneeseen aika sujuvasti. Vain FTDI:n ajuri ei asentunut mutta sekin onnistui sitten erikseen. Ebayn halvin 15e kaapelikin tuntuu toimivan ainakin e53:ssa.
Mutta onko todella niin että lämpötilojen muuttaminen F -> C on mahdotonta asennuksen jälkeen eli olisi ilmeisesti määritelty tuohon asennuspakettiin? Niin olin lukevinani jostain topikista. Jokseenkin outoa jos näin on.
Leave a comment:
-
Leave a comment: