Inpa asennus ja asetukset

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• HTK12
    replied
    Originally posted by Samppale View Post
    Mitä asetuksia pitää muuttaa kun vaihtaa kaapelia. Portti com 1 ja latency 1 mut pitääkö jotain inpan tiedostoa vielä muokata?
    Ei tarvitse, jos edellinenkin piuha on ollut com1. Lisäksi toki pitää katsoa, että ajurit on kunnossa. Nämä sillä oletuksella, että ei vaihda kaapelin tyyppiä esim. OBD->ENET tms.

Leave a comment:

• Samppale
    replied
    Mitä asetuksia pitää muuttaa kun vaihtaa kaapelia. Portti com 1 ja latency 1 mut pitääkö jotain inpan tiedostoa vielä muokata?

Leave a comment:

• Samppale
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Pinnit 7 & 8 on sillä levemmällä puolella, olisko kiinan pojilla tullut pikkukämmi kun on kasanneet.
    Tuota kaapelia ei ole testattu 100% toimivaksi missään. Laitan nuo yläpinnit kytkimen kautta ja katsotaan mitä tapahtuu.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by Samppale View Post
    Olen asentamassa tuota kytkintä kaapeliin. Että toimii vanhoissa ja uudemmissa autoissa. Googlen kuvien mukaan 7-8 pinnit olisi kaapelin oikeassa laidassa "leveämmällä" rivillä. Avasin oman kaapelin ja piirilevyn mukaan ovat "kapealla" osuudella.

Onko normaalia vai jotain pielessä? :think
    Pinnit 7 & 8 on sillä levemmällä puolella, olisko kiinan pojilla tullut pikkukämmi kun on kasanneet.

Leave a comment:

• Samppale
    replied
    Olen asentamassa tuota kytkintä kaapeliin. Että toimii vanhoissa ja uudemmissa autoissa. Googlen kuvien mukaan 7-8 pinnit olisi kaapelin oikeassa laidassa "leveämmällä" rivillä. Avasin oman kaapelin ja piirilevyn mukaan ovat "kapealla" osuudella.

Onko normaalia vai jotain pielessä? :think

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by BenDilde View Post
    En nyt ehtiny lukemaan melkein sataa sivua mutta millaisen raudan Inpa vaatii tietokoneelta? Jaksaako pyöriä/ edes toimia Chromebookilla?
    Ei toimi Chromebookilla. Kuten edellä todettiin vaatii Windowsin. INPA toimii vaikka vanhalla xp läppärillä.

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Originally posted by BenDilde View Post
    En nyt ehtiny lukemaan melkein sataa sivua mutta millaisen raudan Inpa vaatii tietokoneelta? Jaksaako pyöriä/ edes toimia Chromebookilla?
    Eikös tuo Inpa vaadi Windowsin? Sigusta löytyy kone jossei kotona ole

Leave a comment:

• BenDilde
    replied

Leave a comment:

• >Jon1<
    replied
    Mistähän mahtaa kiikastaa kun tulee tämmöinen herja kun yrittää ncs expertin aukasta. Proseduurin aloituskohtaa _apiTrace8@ ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta c:ncsexper\bin\ncsexper.exe.
    Kokeiltu yhteensopivuustilassa yms. Muuten rokkaa kaikki niinkun pitää

Leave a comment:

• Arnolds
    replied
    Originally posted by Reiska56 View Post
    Tarkoitatko, että itse tehdyt huollot eivät näy merkkiliikkeessä, jos ne osaa auton tietokantaan syöttää? Onko syy sama, kun istalla ei myöskään näy aiempia huoltoja? Auto (F10) ostettu käytettynä. Itse ajanut eri BMW:llä jo yli 16v, eikä ole koskaan tarvinnut autoa merkkiliikkeessä huollattaa. Siksi tämä kysymys.
    No jos ne tiedot haluaa syöttää sulla pitää olla ostettu eli virallinen versio siitä ISTAsta.
    Ja mietippä monellako sellainen on?????

Leave a comment:

• Reiska56
    replied
    Originally posted by Dunky View Post
    Voi jos osaa mutta mitä hyötyä? Tulevaisuudessa ei merkkiliikkeessä luettu pitä paikkaansa auton omaan verrattuna
    Tarkoitatko, että itse tehdyt huollot eivät näy merkkiliikkeessä, jos ne osaa auton tietokantaan syöttää? Onko syy sama, kun istalla ei myöskään näy aiempia huoltoja? Auto (F10) ostettu käytettynä. Itse ajanut eri BMW:llä jo yli 16v, eikä ole koskaan tarvinnut autoa merkkiliikkeessä huollattaa. Siksi tämä kysymys.

Leave a comment:

• Dunky
    replied
    Originally posted by Reiska56 View Post
    Onko mahdollista saada "Istalla" kirjoitettua huoltohistoriaa? Näyttäisi vaativan internet-yhteyden tehtaan serveriin. Voiko sen jollain tavalla ohittaa?
    Voi jos osaa mutta mitä hyötyä? Tulevaisuudessa ei merkkiliikkeessä luettu pitä paikkaansa auton omaan verrattuna

Leave a comment:

• Reiska56
    replied
    Huoltohistoria

Onko mahdollista saada "Istalla" kirjoitettua huoltohistoriaa? Näyttäisi vaativan internet-yhteyden tehtaan serveriin. Voiko sen jollain tavalla ohittaa?

Leave a comment:

• ark28
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Kaapelin ajurit jos kyseessä windows 10?
    Mulla muuttui mm win10 anniversary päivityksen jälkeen portin asetukset oletusasetuksiin, mm latency timer asetus palasi16 ms:iin

Leave a comment:

• Muurahainen
    replied
    Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
    Mikä voi olla vikana kun inpa toiminu aina ennen ja nyt ei syty kumpaakaan täplää? Ollu käyttämättä jokusen kuukauden:think
    Kaapelin ajurit jos kyseessä windows 10?

Leave a comment:

Working...
X