Originally posted by Samppale
View Post
Inpa asennus ja asetukset
Collapse
X
-
Ei tarvitse, jos edellinenkin piuha on ollut com1. Lisäksi toki pitää katsoa, että ajurit on kunnossa. Nämä sillä oletuksella, että ei vaihda kaapelin tyyppiä esim. OBD->ENET tms.
-
Mitä asetuksia pitää muuttaa kun vaihtaa kaapelia. Portti com 1 ja latency 1 mut pitääkö jotain inpan tiedostoa vielä muokata?
Leave a comment:
-
Pinnit 7 & 8 on sillä levemmällä puolella, olisko kiinan pojilla tullut pikkukämmi kun on kasanneet.Originally posted by Samppale View PostOlen asentamassa tuota kytkintä kaapeliin. Että toimii vanhoissa ja uudemmissa autoissa. Googlen kuvien mukaan 7-8 pinnit olisi kaapelin oikeassa laidassa "leveämmällä" rivillä. Avasin oman kaapelin ja piirilevyn mukaan ovat "kapealla" osuudella.
Onko normaalia vai jotain pielessä? :think
Leave a comment:
-
Olen asentamassa tuota kytkintä kaapeliin. Että toimii vanhoissa ja uudemmissa autoissa. Googlen kuvien mukaan 7-8 pinnit olisi kaapelin oikeassa laidassa "leveämmällä" rivillä. Avasin oman kaapelin ja piirilevyn mukaan ovat "kapealla" osuudella.
Onko normaalia vai jotain pielessä? :think
Leave a comment:
-
Ei toimi Chromebookilla. Kuten edellä todettiin vaatii Windowsin. INPA toimii vaikka vanhalla xp läppärillä.Originally posted by BenDilde View PostEn nyt ehtiny lukemaan melkein sataa sivua
mutta millaisen raudan Inpa vaatii tietokoneelta? Jaksaako pyöriä/ edes toimia Chromebookilla?
Leave a comment:
-
En nyt ehtiny lukemaan melkein sataa sivua
mutta millaisen raudan Inpa vaatii tietokoneelta? Jaksaako pyöriä/ edes toimia Chromebookilla?
Leave a comment:
-
Mistähän mahtaa kiikastaa kun tulee tämmöinen herja kun yrittää ncs expertin aukasta. Proseduurin aloituskohtaa _apiTrace8@ ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta c:ncsexper\bin\ncsexper.exe.
Kokeiltu yhteensopivuustilassa yms. Muuten rokkaa kaikki niinkun pitää
Leave a comment:
-
No jos ne tiedot haluaa syöttää sulla pitää olla ostettu eli virallinen versio siitä ISTAsta.Originally posted by Reiska56 View PostTarkoitatko, että itse tehdyt huollot eivät näy merkkiliikkeessä, jos ne osaa auton tietokantaan syöttää? Onko syy sama, kun istalla ei myöskään näy aiempia huoltoja? Auto (F10) ostettu käytettynä. Itse ajanut eri BMW:llä jo yli 16v, eikä ole koskaan tarvinnut autoa merkkiliikkeessä huollattaa. Siksi tämä kysymys.
Ja mietippä monellako sellainen on?????
Leave a comment:
-
Tarkoitatko, että itse tehdyt huollot eivät näy merkkiliikkeessä, jos ne osaa auton tietokantaan syöttää? Onko syy sama, kun istalla ei myöskään näy aiempia huoltoja? Auto (F10) ostettu käytettynä. Itse ajanut eri BMW:llä jo yli 16v, eikä ole koskaan tarvinnut autoa merkkiliikkeessä huollattaa. Siksi tämä kysymys.Originally posted by Dunky View PostVoi jos osaa mutta mitä hyötyä? Tulevaisuudessa ei merkkiliikkeessä luettu pitä paikkaansa auton omaan verrattuna
Leave a comment:
-
Voi jos osaa mutta mitä hyötyä? Tulevaisuudessa ei merkkiliikkeessä luettu pitä paikkaansa auton omaan verrattunaOriginally posted by Reiska56 View PostOnko mahdollista saada "Istalla" kirjoitettua huoltohistoriaa? Näyttäisi vaativan internet-yhteyden tehtaan serveriin. Voiko sen jollain tavalla ohittaa?
Leave a comment:
-
Huoltohistoria
Onko mahdollista saada "Istalla" kirjoitettua huoltohistoriaa? Näyttäisi vaativan internet-yhteyden tehtaan serveriin. Voiko sen jollain tavalla ohittaa?
Leave a comment:
-
Kaapelin ajurit jos kyseessä windows 10?Originally posted by _Sylin_teri_ View PostMikä voi olla vikana kun inpa toiminu aina ennen ja nyt ei syty kumpaakaan täplää? Ollu käyttämättä jokusen kuukauden:think
Leave a comment:
Leave a comment: