Originally posted by Kissvesala
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koodaus ohjeita NCS Expert-ohjelmalle (kysymyksiä ja vastauksia)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Dunky View PostPerustelut tarvii kyllä tälle?
Ja toisekseen jos joku on sitä autoa aiemmin koodaillu niin lähtee kyllä aikasemmat värkkäykset mäkeen.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by opal View PostTällanen BMW INPA K+CAN
E46:ssa Inpakin toimii moitteettomasti.
E60:ssä piuhan boksin ledit ja INPAn "ignitio"-täppä vilkkuu tiheään ja epäsäännöllisesti, ehkä noin parin sekunnin välein puolen sekunnin tiheä vilkkuminen.
Olisikohan noihin scripteihin/niiden tarkistamiseen jotain hyvää ohjetta?
Minulla on NCS saksankielinen, saakohan siihen jollain tavoin muutettua englannin kielen?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostKokeile ihan ekana asentaa jostain varmuudella toimiva versio inpa ea-90x ja jos ei sillä pelitä niin eri piuhalla. NCS expert on sikäli niin simppeli softa ettei ole väliä edes onko englannin vai sassan kielinen.(joskin tuossa ea90x on muistaakseni enkku) Ne auton fsw filuthan on aina saksaa ja tähänhän ei NCS versio voi vaikuttaa mitenkään. NCS dummy sitte kyllä kääntää aika hyvin niitä lontooksi.
Jos asennan tuon ea-90x:n, voiko tuon vanhemman version jättää myös toimintaan niin, että noista voi sitten valita kumpaako käyttää milloinkin. Vai toimiikohan tuo ea-90x niin hyvin, että se korvaa täysin nykyisen version 5.00, eikä tälle 5.00:lle olisi siten enää mitään käyttöä?
Comment
-
-
^ Olen kanssa pähkäillyt että nyt on jo ea-90x koneella niin onnistuuko asentaa 5.02 myös samalle koneelle? Tietysti ilman ediabasta.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View Post^ Olen kanssa pähkäillyt että nyt on jo ea-90x koneella niin onnistuuko asentaa 5.02 myös samalle koneelle? Tietysti ilman ediabasta.
Sen veran sain asennettua sitä ea-90x:ää, että näin INPA:sta puuttuvan E46:n nappulan. Liekkö niin, ettei ea-90x:ssä ole E46:sta?
Päätin sitten palata vanhaan versioon (kun tarvitsen E46:een soveltuvan) ja metsästää toisen xp-läppärin, mihin asentelen ea-90x:n.
Koitin Packard Bellin läppäriin (win7 home 64) asentaa xp modea, mutta ilmeisesti tuohon win 7:n homeen ei pysty sitä tekemään. Jostain luin kylläkin, että BIOSia puukottamalla voisi onnistua.
Comment
-
-
Originally posted by opal View PostKokeilin asentaa es-90x:n, mutta ilmeisesti en poistanut kaikkia tarvittavia edellisen version tiedostoja ja kansioita, kun asennus ei onnistunut.
Sen veran sain asennettua sitä ea-90x:ää, että näin INPA:sta puuttuvan E46:n nappulan. Liekkö niin, ettei ea-90x:ssä ole E46:sta?
Päätin sitten palata vanhaan versioon (kun tarvitsen E46:een soveltuvan) ja metsästää toisen xp-läppärin, mihin asentelen ea-90x:n.
Koitin Packard Bellin läppäriin (win7 home 64) asentaa xp modea, mutta ilmeisesti tuohon win 7:n homeen ei pysty sitä tekemään. Jostain luin kylläkin, että BIOSia puukottamalla voisi onnistua.
Ja joo kyllä tuo ea-90x periaatteessa korvaa aiemmat versiot kaikin puolin. Toki jos vaan löytyy jistain vielä tuoreempi niin aina parempi. Ediabas versiot seiskasta eteenpäin vaan ei oikeen rokkaa diagheadin kans jos tarvii virtual masiinaa käyttää esim disiä varten.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Pekuz View PostKaverilla on menossa skenaario jossa italiantuonti E60 on varustettu tuolla ventilation ominaisuudella ja tarvittaisiin siihen lisäksi tuo heater ominaisuus.
Miten tuo koodataan tuonne, tarviiko lisätä varustekoodia vai meneekö jonkun tietyn parametrin muutoksella?
Tällä muutoksella halutaan saada kiertovesipumppu pyörimään "ajastuksella". Nykyinen ventilation ominaisuus tuulettaa, mutta ei pyöritä kiertovesipumppua. Perinteisissä "suomiautoissa" kiertovesipumppu pyörii..Individual 530d - e46 320Ci Cabriolet - S211 7G-tronic - Monza M50 - Audi A4 18tq - Sprinter 316 - S202 Taxi
Comment
-
-
Originally posted by Jesper View PostEn nyt jaksanut selata 235873 sivua läpi, joten kysyn suoraan.
Mitkä ovat tarvittavat profiilit? Tällä hetkellä itseltäni löytyy vain expertenmodus.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by Jesper View PostTäytyisi olla 3.0 profiilit. Onko olemassa yksi ainoa profiili millä tekee kaiken tarvittavan?
Säädä mikä tahansa profiili sellaiseksi mitä haluat tehdä?!Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Jesper View PostMulla on nyt toi seiskan kanssa toimiva ncs ja se herjaa noista vanhoista profiileista että ne on 2.0 ja 3.0 pitäis olla??-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Comment