Originally posted by Kissvesala
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Koodaus ohjeita NCS Expert-ohjelmalle (kysymyksiä ja vastauksia)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Voihan tyhmyys. Tuli sitten "koodailtua" autoa. Eli hienosti taittuu kaukosäätimestä peilit, mutta mittaristo pimeni? Mitähän meni pieleen??? Hetken ottaa kiekkamittari kaasusta ja sitten mykistyy kaikki. Niin ja autona e91 320da 2007/09.
Jep ja nyt näyttöön tärähti myös auto korjausnosturilla kuva. WTF...Last edited by Juzaari; 24-05-2014, 09:57.
Comment
-
-
Originally posted by Juzaari View PostVoihan tyhmyys. Tuli sitten "koodailtua" autoa. Eli hienosti taittuu kaukosäätimestä peilit, mutta mittaristo pimeni? Mitähän meni pieleen??? Hetken ottaa kiekkamittari kaasusta ja sitten mykistyy kaikki. Niin ja autona e91 320da 2007/09.
Jep ja nyt näyttöön tärähti myös auto korjausnosturilla kuva. WTF...Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Juu, ei auttanut asetusten palautus. Jostakin syystä myös kaikki päiväykset ja huoltoilmoitukset elää vuotta 2010. Välillä myös mittaristo oli usa/uk versio eli kilometrit maileina jne. Se tosin korjaantu tuolla alkuperäisten filujen palutuksella, mutta mittaristo edelleen mykkä. Kilometrit näkyy ok, paljon löpöä jäljellä ja trippi on ihan ok, mutta "viisarit" on kuollut.
Mikähän tässä nyt mättää?
Comment
-
-
Originally posted by Juzaari View PostJuu, ei auttanut asetusten palautus. Jostakin syystä myös kaikki päiväykset ja huoltoilmoitukset elää vuotta 2010. Välillä myös mittaristo oli usa/uk versio eli kilometrit maileina jne. Se tosin korjaantu tuolla alkuperäisten filujen palutuksella, mutta mittaristo edelleen mykkä. Kilometrit näkyy ok, paljon löpöä jäljellä ja trippi on ihan ok, mutta "viisarit" on kuollut.
Mikähän tässä nyt mättää?BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Tähän on kohta yksi höpöttelyä, mutta auto on nyt ok. Paitsi että huolto ilmoitus missä on pykälän merkki ei häviä millään. Käynnistettäessä tulee service ja mittari valikon kautta huoltokohteista tämä. Liittyy kai jotenkin siihen kun saksa tuontiauto ja myös jotenkin katsastukseen, tämän löysin pikaisella googlaamisella. Mutta mistä sen saa pois?Last edited by Juzaari; 26-05-2014, 19:17.
Comment
-
-
Originally posted by Juzaari View PostTähän on kohta yksi höpöttelyä, mutta auto on nyt ok. Paitsi että huolto ilmoitus missä on pykälän merkki ei häviä millään. Käynnistettäessä tulee service ja mittari valikon kautta huoltokohteista tämä. Liittyy kai jotenkin siihen kun saksa tuontiauto ja myös jotenkin katsastukseen, tämän löysin pikaisella googlaamisella. Mutta mistä sen saa pois?
Laitat siihen seuraavan katsastusajankohdan. Toimii muistuttajana.
Comment
-
-
Laitappa tarkkaan ottaen askel askeleelta mitä teit, niin saattaisi päästä jyvälle.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Kaava oli lyhennyttynä seuraava.
Ensin vikakoodit INPA:lla nollaten. Sitten NCS ja luku FRM, expert modella. Sitten .MAN tiedostoon muutokset: peilien kääntö kaukosäätimestä ja digitaalinen nopeusmittari sekä hetkellinen kulutus ajotietokoneeseen. Tämä sisään revtorin modella->code car. Tämän jälkeeen sitten auton mittaristo mykistyi lähes täydellisesti, vain kiekkamittari pelasi hetken. Toki esim. kilsat pysyi kohdallaan. Sitten hätäpäissäni päivitin samat uudestaan, mutta luulin tekeväni sen varmuuskopiolla. No sehän oli väärä filu ja mittaristo heitti itsensä jenkiksi eli gallonnaa ja milejä näkyi taulussa. Myös huoltovälien päiväykset oli vuoden 2010 ja auto halusi päästä huoltoon. Uudemmat SP datenit koneelle ja muutin tuolta .MAN filusta tuon digitaalisen nopeusmittarin ja hetkellisen kulutuksen takaisin nicht_aktiv tilaan. Uusi koodaus ed.mainitulla kaavalla. Homma lähti pelittämään, paitsi tuo huoltomerkkivalo pykälä merkillä jäi kummittelemaan. No sekin lähti tuolla viimeisellä vinkillä, sen päiväyksen sai ihan mittaristolta muuteltua miksi halusi.
Täytyy tuossa pyhien aikana kokeilla vuorotellen tuota mittaristo koodausta uusiksi, josko se siitä.
Comment
-
-
Ncs llä siis luit frm ja muokkasit sitä?? Sehän on valomoduli.. Tässä veikkaus mitä siis teit "Luit siis vin koodin ja varustelistan valomodulilta ja muokkasit siitä fileä" helpompi vaan muuttaa yksittäisiä moduleta eli kombi Tässä tapauksessa. Sinne vaan esim se bc digital speed --> aktiv ja tallennat Man filun. Sitte semmosella profiililla joka sallii manipuloinnin niin sg codiern siihen purkkiin sillä muokatulla Man filulla... Nuin niinku suunnilleen.. Eli process ecu sen process carin sijaan...Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Comment