Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koodaus ohjeita NCS Expert-ohjelmalle (kysymyksiä ja vastauksia)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KOS56OLAVI
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2013
    • 316
    • Salo

    Originally posted by Kissvesala View Post
    Et sinä Koodaamalla ainakaan periaatteessa mitään peruuttamatonta saa aikaseksi. Alota ny vaikka valomodulista, siinä ainaki näkee erot heti. Ja niin kauan ku fa lista tai zcs koodi pysyy koskemattomana, saat oletus asetukset palautettua tyhjällä man filulla.
    Mikä on se toimenpide jota pitää välttää ettei sotke FA ta ZCS koodia?
    Kai
    -E46 330 D Touring
    -INPA, NCS EXPERT

    Comment

    • Kissvesala
      Moderator
      • Jun 2010
      • 3110
      • Liminka

      Originally posted by KOS56OLAVI View Post
      Mikä on se toimenpide jota pitää välttää ettei sotke FA ta ZCS koodia?
      Kai
      Se fa listan tai zcs koodin muokkaus tietysti
      Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
      Kissvesala.fi
      Priva tai o443424479

      Comment

      • KOS56OLAVI
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2013
        • 316
        • Salo

        Mä olen kaksi kertaa koittanu muokata LSZmodulia,ja lopputulos on herja COAPI-1020: tiedostoa ei voi avata lukemista varten.
        Siitä herjasta pääsen eroon kun palautan tehdasasetukset!!

        Tuli heti mieleen että olenko tallentanu sen eka varmuuskopion TRC:nä.
        Olenko tallentanu sen toisen kopion MAN-päätteisenä.
        Molempiin on vastaus kyllä,,eli mitä teen väärin kun toi herja tulee?
        Kai
        -E46 330 D Touring
        -INPA, NCS EXPERT

        Comment

        • KOS56OLAVI
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2013
          • 316
          • Salo

          Heitän tähän toisen kysymyksen lisää jos se auttais ton valomodulin muokkaamiseen,tai kun se menee pieleen tolla perinteisellä.
          https://www.youtube.com/watch?v=09ye3nwcSEM <<< Tätä en tossa alla selitä olen vaan opetellu tastä)

          Jos koitan tehdä ton muokkauksen NCS Dummyn kanssa,niin tajuanko asiaa yhtään, jos selitän tän näin>> kun se on lukenu sen valomodulin,ja menee sinne NCS dummyyn,niin sille aukeaa se trace editor välilehti,jossa tekee ne muokkaukset ja lähettää sen MAN tiedosto-päätteellä sinne WORK kansioon.
          Sen jälkeen vaihtaa lukemisen koodaamiseksi ja suorittaa sen.
          Kai
          Last edited by KOS56OLAVI; 31-10-2014, 17:46.
          -E46 330 D Touring
          -INPA, NCS EXPERT

          Comment

          • Kissvesala
            Moderator
            • Jun 2010
            • 3110
            • Liminka

            Originally posted by KOS56OLAVI View Post
            Heitän tähän toisen kysymyksen lisää jos se auttais ton valomodulin muokkaamiseen,tai kun se menee pieleen tolla perinteisellä.
            https://www.youtube.com/watch?v=09ye3nwcSEM <<< Tätä en tossa alla selitä olen vaan opetellu tastä)

            Jos koitan tehdä ton muokkauksen NCS Dummyn kanssa,niin tajuanko asiaa yhtään, jos selitän tän näin>> kun se on lukenu sen valomodulin,ja menee sinne NCS dummyyn,niin sille aukeaa se trace editor välilehti,jossa tekee ne muokkaukset ja lähettää sen MAN tiedosto-päätteellä sinne WORK kansioon.
            Sen jälkeen vaihtaa lukemisen koodaamiseksi ja suorittaa sen.
            Kai
            Onko se man tiedosto tyyppi tallennettu kaikki tiedostot, eikä se tekstitiedosto mitä se ehdottaa....
            Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
            Kissvesala.fi
            Priva tai o443424479

            Comment

            • KOS56OLAVI
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2013
              • 316
              • Salo

              Originally posted by Kissvesala View Post
              Onko se man tiedosto tyyppi tallennettu kaikki tiedostot, eikä se tekstitiedosto mitä se ehdottaa....
              Toi liittämäni video on se josta otan mallia/oppia,en ole tehny Dummyllä viellä mitään,joten en tajua mitä kysyt.
              Tässä kuva siitä mitä toi jätkä tallentaa http://screencast.com/t/lXR6HqZ5D
              Kai
              Last edited by KOS56OLAVI; 31-10-2014, 18:39.
              -E46 330 D Touring
              -INPA, NCS EXPERT

              Comment

              • KOS56OLAVI
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2013
                • 316
                • Salo

                UUSI YRITYS,JOS JOKU VIITSISI VASTATA.

                Mä olen kaksi kertaa koittanu muokata LSZmodulia,ja lopputulos on herja COAPI-1020: tiedostoa ei voi avata lukemista varten.
                Siitä herjasta pääsen eroon kun palautan tehdasasetukset!!

                Tuli heti mieleen että olenko tallentanu sen eka varmuuskopion TRC:nä.
                Olenko tallentanu sen toisen kopion MAN-päätteisenä.
                Molempiin on vastaus kyllä,,eli mitä teen väärin kun toi herja tulee?
                Kai
                -E46 330 D Touring
                -INPA, NCS EXPERT

                Comment

                • KOS56OLAVI
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2013
                  • 316
                  • Salo

                  Poistettu
                  Last edited by KOS56OLAVI; 31-10-2014, 21:43.
                  -E46 330 D Touring
                  -INPA, NCS EXPERT

                  Comment

                  • Magirus
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2006
                    • 875
                    • Keski-Suomi und Sawo

                    Originally posted by KOS56OLAVI View Post
                    UUSI YRITYS,JOS JOKU VIITSISI VASTATA.

                    Mä olen kaksi kertaa koittanu muokata LSZmodulia,ja lopputulos on herja COAPI-1020: tiedostoa ei voi avata lukemista varten.
                    Siitä herjasta pääsen eroon kun palautan tehdasasetukset!!

                    Tuli heti mieleen että olenko tallentanu sen eka varmuuskopion TRC:nä.
                    Olenko tallentanu sen toisen kopion MAN-päätteisenä.
                    Molempiin on vastaus kyllä,,eli mitä teen väärin kun toi herja tulee?
                    Kai
                    En sen tarkemmin jaksanut tuon COAPI-1020 herjan taustaan perehtyä mutta tämmöstä löyty NCSDummy -Guidesta:
                    Originally posted by NCSDummy_Guide
                    COAPI-1020: can not open file for reading - Make sure the FSW_PSW.MAN manipulation file is present
                    in the C:\NCSEXPER\WORK\ folder, even if you don't intend to code. If the file is seemingly present,
                    Windows may be fooling you by hiding the real extension. You may be seeing FSW_PSW.MAN, but the
                    file may actually be called FSW_PSW.MAN.txt which obviously does not work. Disable the Windows
                    functionality to hide extensions for known file types and fix the file name.
                    Jos ei taivu lontoo niin heitä googletranslatoriin, saat ainakin jonkinnäkösen "suomennoksen" sitä kautta..

                    M47TU E61 520D FamilyWagon -06
                    M30 E24 635CsiA FatLip Yankee -87
                    M20 E30 320i/323i Rooflost -86
                    M30 E24 628 CsiT Batmobile -82


                    O: E24 osasia

                    Comment

                    • KOS56OLAVI
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2013
                      • 316
                      • Salo

                      COAPI-1020: tiedostoa ei voi avata lukemista varten - Varmista FSW_PSW.MAN manipulointi tiedosto on läsnä C: \ NCSEXPER \ work \ kansioon, vaikka et aio koodia. Jos tiedosto on näennäisesti läsnä, Windows saattaa olla huijaa sinua piilottamalla todellinen laajennus. Kyseessä saattaa olla FSW_PSW.MAN , mutta tiedoston voi todella kutsua FSW_PSW.MAN.txt joka ilmeisesti ei toimi. Poistaa Windows toiminnallisuutta Piilota tunnettujen tiedostotyyppien ja korjata tiedoston nimi.

                      MIKÄ TÄÄ HERJA ON, EIKÖ KUKAAN OSAAVA VAIVAUDU KERTOMAAN?
                      Last edited by KOS56OLAVI; 01-11-2014, 02:23.
                      -E46 330 D Touring
                      -INPA, NCS EXPERT

                      Comment

                      • KOS56OLAVI
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2013
                        • 316
                        • Salo

                        COAPI-1020: tiedostoa ei voi avata lukemista varten - Varmista FSW_PSW.MAN manipulointi tiedosto on läsnä C: \ NCSEXPER \ work \ kansioon, vaikka et aio koodia. Jos tiedosto on näennäisesti läsnä, Windows saattaa olla huijaa sinua piilottamalla todellinen laajennus. Kyseessä saattaa olla FSW_PSW.MAN , mutta tiedoston voi todella kutsua FSW_PSW.MAN.txt joka ilmeisesti ei toimi. Poistaa Windows toiminnallisuutta Piilota tunnettujen tiedostotyyppien ja korjata tiedoston nimi.

                        MIKÄ TÄÄ HERJA ON, EIKÖ KUKAAN OSAAVA VAIVAUDU KERTOMAAN?
                        Last edited by KOS56OLAVI; 01-11-2014, 02:44.
                        -E46 330 D Touring
                        -INPA, NCS EXPERT

                        Comment

                        • Kissvesala
                          Moderator
                          • Jun 2010
                          • 3110
                          • Liminka

                          Voin koittaa team viewerillä auttaa. Loppuu keinot neuvoa kirjottamalla.
                          Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                          Kissvesala.fi
                          Priva tai o443424479

                          Comment

                          • Supa
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2005
                            • 7597
                            • Järvenpää

                            Rauhotu nyt hyvä mies, vähän kärsivällisyyttä tähän hommaan.
                            Kyllä täällä kaikki on joutuneet asiat itse opettelemaan ja näkemään tiedon eteen vaivaa.
                            Näistä asioista löytyy keskustelua vaikka kuinka paljon mm. bimmerforumsilta ja muilta nettifoorumeilta sekä myös täältä kun sisäistää lukemansa vaan.
                            Muutenkin paljon parempi ymmärtää mitä tekee kuin opetella jotain ulkoa.
                            - E90 320i LCI M-sport -09
                            - Porsche Boxster 987 2.7 -07

                            Comment

                            • suppari
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2006
                              • 4049
                              • Turku

                              Tämä ohjelma ei vaan ala taittumaan jos ei sanaakaan osaa englantia tai saksaa. Ohjelman käyttöä ei myöskään opi muille vittuilemalla ja kiukuttelemalla.

                              Katso siis fswpsw.manin ominaisuuksista, ettei sitä ole tallennettu fswpsw.man.txt muotoon.
                              sigpic
                              P:0409699000

                              JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                              tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                              huollot/korjaukset!

                              BMW E&F sarjaan.
                              Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                              8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                              AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                              Comment

                              • KOS56OLAVI
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2013
                                • 316
                                • Salo

                                Jos osaisin hyvin lontoota,ei mun tarvisi kysellä mitään,mun enkuntaidot ei riitä siellä kyselyyn,siksi teen sitä täällä.
                                Rauhallisena on vaikea olla kun kysyy jotain eikä saa vastausta,kysyy uudestaan eikä saa sittenkään,ja kun kysyy kolmannen kerran, sanotaan että rauhoitu,mutta vastausta ei tule silloinkaan!
                                Jossain kohtaa täytyy alkaa koittaa sitä ncs käyttöä,ja kuten yleensä vituiks menee,sitten vaan kysytään mitä tein väärin,näinhän se on tehtävä jos ei ole opastajaa vierellä,olen hyvinkin tyytyväinen saamiini neuvoihin,mutta kyllä sylettää välillä tosi paljon. ps. Missään tapauksessa en syytä täällä ketään,siitä etten saa mielestäni tarpeeksi nopeita vastauksia.
                                Kai
                                Last edited by KOS56OLAVI; 01-11-2014, 09:50.
                                -E46 330 D Touring
                                -INPA, NCS EXPERT

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎