Originally posted by ascona78
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
INPA kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pyroz View PostMitenköhän sitten kun mulla on nykyään Morkain kautta hommattu USB-kaapeli, jolla ei kuitenkaan saa yhteyttä omaan autoon. Onkohan ko. kaapeli siis sama kuin yo. linkattu Ebay-kaapeli adapteri kiinnitettynä? Ja siis toisinpäin tuskin sitä saa adaptereilla käännettyä(?). Meneepä vaikeaksi Ehkä olis vaan helpoin klikkailla tuollainen kokonaan uusi settiBMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by Rado View PostMistä Inpassa löytyy lue & vaihda mittarilukemaa ?
Mutta juuri eilen vaihdoin inpalla oman E61:n vuosimallin uudemmaksi. Harmi vaan, että korimalli vaihtui samalla F11:aan.
Eli mittarilukemaa et inpalla voi vaihtaa. Mutta lukuja kannattaa kokeilla kyseisen modulin alta. Riippuu aina mitä kilometriä haluat lukea..
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02 View PostOnkohan tuo Morkailta tullut piuha sitten vaan perus K-linja-vehje, joka ei toimi D-CAN-autossa .. jos se on sellainen sini-koppainen nii silloin se on K-linja-peli .. Multa kyl löytyy yksi K+D-CAN, joka varmasti toimii, nii ei tartte arpoa ..
EDIT: josko jaksaisit heittää YV:llä hintaa ylimääräiselle kaapelille?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by ascona78 View PostJos luet dwa:n status ikkunaa ja sanoo että on pois päältä, se tarkoittaa että hälytin ei tällä hetkellä huuda.
Jos voit aktivoida inpassa jonkun toiminnon, niin se on periaattessa pakkoajoa sille laitteelle. Eli voit testata vaikka miltä hälyttimen ääni kuulostaa ja toimiiko se yleensäkään.
Kun olet päässy inpan harjoittelussa eteenpäin, niin seuraavaksi katseet ncsexpertiin.
All sprite, täytyypi alkaa etsiä tota ncsexpertiä, onko muuten joku tietty versio mikä kannattaa lataa/sopii inpan versioon 5.00 ?sigpic
- E60 520da 2009 LCI.
- E38 740ia 1996.
- E34 535ia 1990.
- E39 523ia 1996.
Comment
-
-
Originally posted by superfast View Postei pala välkkyy vain eli kunnon yhteyttä ei saa. e39 ainakin menee aivan normisti sisään.
ADS vuosina 1987-1996/7 ja OBD sen jälkeen, mm e39 käyttää OBD:tä jne.
Tarkista yleismittarilla tuleeko sun konehuoneen pacman liittimeen pinniin no 15 jännite, noin 11volttia, jos tulee, sinun pitää muuttaa inpan asetuksista interface ADS:ään.
Huomaa, että vaikka sulla olisi e39:ssä pyöreä pacman tyyppinen pistorasia konehuoneessa, se EI ole silti ADS vaan OBD.
Taas e34 ja e36 se on ADS.
Vai oletko käyttänyt e39 jotain adapteria ja kytkenyt sen auton sisään obd2 liittimeen?
Korjatkaa joku jos meni väärin?sigpic
- E60 520da 2009 LCI.
- E38 740ia 1996.
- E34 535ia 1990.
- E39 523ia 1996.
Comment
-
-
Originally posted by jmz View PostOk, Thanx eli se siis näytti että on "pois päältä" koska auton häly ei huutanut juuri silloin :think mutta laitteen toiminnan testaamisen, voi siis kyseisen yksikön laittaa "pakkoajolla" päälle inpassa.
All sprite, täytyypi alkaa etsiä tota ncsexpertiä, onko muuten joku tietty versio mikä kannattaa lataa/sopii inpan versioon 5.00 ?
Comment
-
-
Nyt kun täällä näköjään on aktiivista porukkaa ni osaakohan kukaan vastata että mitä toi "Sylinder rough test" kertoo? Jotain sylinterin arvoja mutten ymmärrä mitä?
Sitten mihis kaikkeen kannattaa inpassa tutustua? Vikakoodit osaan lukea, airbagiltä myös, radion testailut, abs testit jne. Onkohan jotain uutta mielenkiintoista mikä ei heti tule vastaan?
-MarttiEX e46 316 peruskäyttis. Sillä tehottomimalla myllyllä :<
EX e36 325i vanokseton pikkulohko.
EX e34 535i kuningaskoppa kuningasmoottorilla.
NYT e39 535i V8 mörkömoottori
NYT e28 518 kaasaritykki ehkäpä projektiksi :think
Originally posted by Alpina E34Tosiasiahan on se että autoissa on takaveto ja muissa on sitten mitä on.
Mikään ei poista sitä seikkaa, että etuveto sopii autoon yhtä hyvin kuin sialle rusetti.
Comment
-
Comment