Originally posted by pyroz
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
INPA kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-14 F34 320d GT xDrive M-Sport
ex: -05 E46 320d Touring Edition 33
ex: -05 E87 120d
-
-
Originally posted by Marttyyri View PostNyt kun täällä näköjään on aktiivista porukkaa ni osaakohan kukaan vastata että mitä toi "Sylinder rough test" kertoo? Jotain sylinterin arvoja mutten ymmärrä mitä?
Sitten mihis kaikkeen kannattaa inpassa tutustua? Vikakoodit osaan lukea, airbagiltä myös, radion testailut, abs testit jne. Onkohan jotain uutta mielenkiintoista mikä ei heti tule vastaan?
-Martti
jos jossain arvo on suurempi kuin muissa ei se käy hyvin.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostRoughness kertoo sylintereiden käynnistä.
jos jossain arvo on suurempi kuin muissa ei se käy hyvin.
EX e46 316 peruskäyttis. Sillä tehottomimalla myllyllä :<
EX e36 325i vanokseton pikkulohko.
EX e34 535i kuningaskoppa kuningasmoottorilla.
NYT e39 535i V8 mörkömoottori
NYT e28 518 kaasaritykki ehkäpä projektiksi :think
Originally posted by Alpina E34Tosiasiahan on se että autoissa on takaveto ja muissa on sitten mitä on.
Mikään ei poista sitä seikkaa, että etuveto sopii autoon yhtä hyvin kuin sialle rusetti.
Comment
-
-
Originally posted by Marttyyri View PostJuu kun parissa e46sessa joista olen vikakoodit lukenut on heittänyt, muttei välttämättä aina samat sylinterit ja saman verran vaan vaihtelevat ihan mielensä mukaan. Kertooko siis syötöstä vai sytytyksestä? Vai kummastakin?
Comment
-
-
Oon lähdössä katsomaan autoa itselle. Kyseessä -09 lci e90. Läppärissä on inpa asennettuna ja morkailta ostettu johto löytyy. Onko nyt kuitenkin niin, ettei tuolla setillä pysty lukemaan vikakoodeja ko. autosta, vaan johtoa pitäisi muokata tai ostaa toinen johto? Pelaako kaapeli, jos tekee tuon pinnien 7 ja 8 juottamisen?
Comment
-
-
Originally posted by Nik-las View PostOmaan miniläppäriin lyöty tehtaalla win 7 starter, onko inpaa mahdollista asentaa siihen? Pari tuntia yrittänyt noita seiskan kanssa yhteensopivia inpa installereita, mutta ei wörki.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostOn. Ootko koskaan aikaisemmin asentanut INPAa?
Osaatko linkittää varmasti startterissa toimivaa versiota?Vapaalla F07 530D GT
Työkalu - Scania R650 nextgen
Comment
-
-
Originally posted by Juppe View PostOon lähdössä katsomaan autoa itselle. Kyseessä -09 lci e90. Läppärissä on inpa asennettuna ja morkailta ostettu johto löytyy. Onko nyt kuitenkin niin, ettei tuolla setillä pysty lukemaan vikakoodeja ko. autosta, vaan johtoa pitäisi muokata tai ostaa toinen johto? Pelaako kaapeli, jos tekee tuon pinnien 7 ja 8 juottamisen?sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Nik-las View PostOlen asentanut xp käyttikseen, nykyiset asennusohjelmat eivät päästäneet asennuksen ensimmäisiä valintoja pidemmälle, ja kyllä koitin "oletus" - ja "muokatuilla" asetuksilla.
Osaatko linkittää varmasti startterissa toimivaa versiota?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Data Transmission to interface disturbed
Vika läppärissä/kaapelissa/softassa(asetuksissa)?
Tätä valittaa nyt joka kerta kun yrittää päästä moottorin puolelle käsiksi Inpalla (e38, M60, -94), toista vuotta toiminut eikä kokoonpanossa muutoksia, sama portti (usb) jne, mutta nyt sitten tämä? Lakkasi ihan yks kaks toimimasta...
Valittanut kyllä aina scriptejä tuossa, jos livedata-arvoja yrittänyt lukea, mutta nyt ei päästä enää ollenkaan
e. Tänäänhän (29.10) tuo yhteys taas toimi, ilman eri toimenpiteitä. Mystistä, mutta menköön tämän kerran.Last edited by mixxis; 29-10-2013, 16:30._____________________________________________________________________________________At the end of the tunnel, there's always light - It just might be a train
[ Focus stw ]
[ A6 C7 3.0tdi Q ]
Comment
-
-
Sain inpan asennettua, mutta mutta
Pääsen vain moottorin datoihin. Huoltovaloa en saa poistettua - tuuppaa erroria.
Moottorin tietoihin pääsen käsiksi ja saan jopa live dataa ulos. Moottorin erro codet saan luettua ja poistettua.
Kun yritän mihin tahansa muuhun moduliin kiinni kuin moottoriin niin tulee error:
"IHF-0009: NO RESPONCE FROM CONTROLUNIT. Program will be stopped."
Kaapelina on K+DCAN USB inteface (inpa compatible) ostettuna e-villeltä.
Autona e53 (X5 3.0D) M57 vm. 2002 moottorilla.
Onko vika:
a) asetuksissa
b) kaapelissa
c) näppiksen ja penkin välissä
d) KanadaLast edited by -jasa-; 31-10-2013, 16:38.
Comment
-
-
Originally posted by -jasa- View PostSain inpan asennettua, mutta mutta
Pääsen vain moottorin datoihin. Huoltovaloa en saa poistettua - tuuppaa erroria.
Moottorin tietoihin pääsen käsiksi ja saan jopa live dataa ulos. Moottorin erro codet saan luettua ja poistettua.
Kun yritän mihin tahansa muuhun moduliin kiinni kuin moottoriin niin tulee error:
"IHF-0009: NO RESPONCE FROM CONTROLUNIT. Program will be stopped."
Kaapelina on K+DCAN USB inteface (inpa compatible) ostettuna e-villeltä.
Autona e53 (X5 3.0D) M57 vm. 2002 moottorilla.
Onko vika:
a) asetuksissa
b) kaapelissa
c) näppiksen ja penkin välissä
d) KanadaE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTarkista, että interfeissin pinnit 7 ja 8 ovat yhdessä.
Eli vikana oli vaihtoehdot b ja c. Eli jos e-villeltä kaapelin tilaatte niin tinaus homma on edessä vaikka on kuinka INPA compatible.
Kun olisin vaan uskonut heti että kolvi käteen ja pinnit 7 ja 8 yhteen niin olisi jäänyt monta turhaa INPA asennusta väliin
Kiitokset tästä. Nyt on huoltovalot kuitattu.
Comment
-
Comment