Jatketaas vielä.: Rolf: Päätin sitten lonkeron voimalla kokeilla mitä kaikkea tuolla inpalla saa aikaseksi. Ja sen sain aikaseksi ettei koko kärry lähe enää käyntiin! Pyörittää kyllä muttei käynnisty. Vikakoodia 4A63 EWS manipulation. : Omg: Neuvokaas pikaisesti apuja... Akku latauksessa muttei auttanut. Ilmeisesti EWS pitää synkata, sieltä löytyy kaksi vaihtoehtoa. Kumpiko nuista oikea? zurücksetzen vai übertragen
mitä rate pre- ja main injection meinaavat? suuttimien paluulinjan paine olisi mukava myöskin tietää että mistä sen näkee, livedatan luku siis onnistuu, ei vain ymmärrä mitä nuo eri arvot tarkoittavat.
Osaisko joku sanoa mistä löytäisin E60 2003 530D autoon sopivan OBD-kaapelin ja ohjelman tietsikkaan vikakoodien lukua ja livearvojen seuraamista varten?
mitä rate pre- ja main injection meinaavat? suuttimien paluulinjan paine olisi mukava myöskin tietää että mistä sen näkee, livedatan luku siis onnistuu, ei vain ymmärrä mitä nuo eri arvot tarkoittavat.
Ruiskutus tapahtuu jaksoissa, jotka on jaettu esi- ja pääruiskutukseen sekä mahdolliseen jälkiruiskutukseen. Noilla nyt ei käytännössä ole mitään merkitystä perusdiagnostiikassa.
Paluulinjassa ei ole anturointia, joten paluulinjan painetta ei näe mistään.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Inpa compatible k+dcan-kaapeli tuossa pöydällä, pinnit 7 ja 8 erillään. Jos tarkoitus EI ole lukea f-sarjaa niin pistänkö pinnit yhteen vai laitanko väliin kytkimen? E-sarja pitää toimia 1998 eteenpäin eli k-line ja dcan.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Inpa compatible k+dcan-kaapeli tuossa pöydällä, pinnit 7 ja 8 erillään. Jos tarkoitus EI ole lukea f-sarjaa niin pistänkö pinnit yhteen vai laitanko väliin kytkimen? E-sarja pitää toimia 1998 eteenpäin eli k-line ja dcan.
Pistä yhteen.
Toki nuo loppupään E-koriset missä myös enet ei toimi tällöin koska 8 pinni enetin heräte ja tällöin se ei vastaa dcanin kautta, huomasin ite e84 osalta.
Taitaa e70 olla sama juttu. Mulla on kytkin välissä noita varten nyt.
Pistä yhteen.
Toki nuo loppupään E-koriset missä myös enet ei toimi tällöin koska 8 pinni enetin heräte ja tällöin se ei vastaa dcanin kautta, huomasin ite e84 osalta.
Taitaa e70 olla sama juttu. Mulla on kytkin välissä noita varten nyt.
Pääseekö noihin uusimpiin e-korisiin kiinni ethernetin kautta? Jos pääsee niin pitääkö olla most-mokkula?
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Tällä hetkellä INPA on saksaksi ja nyt tekisin niin että asentaisin saman asennusversion vanhan päälle muuttaen vain sen yhden asetuksen että INPA ois englanniksi niin kysymys: tarviiko tehdä mitään muuta uudestaan vai toimiiko suoraan?
Eikö CIC juuri se ole? Tuskin se enetti pelkästään CIC:tä varten on, vai?
Ymmärsin vähän väärin tuon sun aiemman kommentin, se enetin gateway on siis siinä CIC:ssä.
"The diagnostic connector is connected to the D‐CAN and via Ethernet to the CIC. The CIC is programmed with map data of the navigation as well as the audio database (Gracenote) via Ethernet. The rest is programmed via the MOST direct access point."
Eipä paljon tuota kummempaa löydy, olisko se vaan tuota kovalevyä varten.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Miten INPA ea-90x:ssä saa vaihdettua kielen sakulandiasta enkkuun. Osittain toimii enkulla, mutta esim. vikakoodit selityksineen on saksaksi. NCS Expert on englanniksi.
Miten INPA ea-90x:ssä saa vaihdettua kielen sakulandiasta enkkuun. Osittain toimii enkulla, mutta esim. vikakoodit selityksineen on saksaksi. NCS Expert on englanniksi.
Ei taida saada mitenkään muuten kuin downgreidaamalla 5.02 versioon. Eikös tuo EA-90X ole aina saksankielinen (5.04 tai 5.06).
Teen samalla omankin kysymyksen... Vaihdoin vanhan 90Ah AGM-akun uuteen 110Ah tavalliseen Vartaan. Mikä on se oikea proseduuri, jolla akku tulisi koodattua oikein autoon? INPA:llahan ei pysty muuta tekemään kuin resetoimaan historian ja rekisteröimään vaihdon. Mutta se NCS-koodaus 110Ah tavalliseen? Kuinka se tehdään? Riittääkö pelkästään CAS-moduulin FSW-PSW-listan muokkaus ja sen päivitys?
Comment