Oisko heittää linkkiä toimivaan latauslinkkiin toimivalle Englannin kielen Inpa-versiolle? Vaikka sitten privalla jos ei "laittomuuksia saa jakaa.
Voi olla maksullinen, muutaman euron kärsii maksella kyllä.
Olisin myös kiinnostunut toimivasta englanti versiosta jos joku viittis privalla laittaa latauslinkkiä
Inpan kanssa seuraavanlainen ongelma, kun yritän päästä dde 5.0 for m57 tu valikkoon antaa inpa Group file: D_ motor, D_0012 ifh-0009 koodin. Vikakoodit päästää lukemaan ja nollaamaan functional jobs valikosta normaalisti. Autona e91 325d vm.07 , kaapelina kiinan k+dcan usb interface, inpa version 5.00, asennettu kaapelin mukana tulleelta levyltä win 7 32bit professionalille. Battery ja ignition täpät mustina. Tarkotuksena päästä synkkaamaan ews. Onko tuota ews:sää mahdollista synkata toista kautta tai jollain toisella ohjelmalla? Kellään vastausta moiseen brobleemaan?
onko jollain kuvallista ohjetta obd2 piuhan 7 ja 8 pinnien yhdistämiseen tai mistä tiedän mitkä ovat 7 ja 8 pinni? millaisia kytkimiä olette käyttäneet? tulisi tarpeeseen saada kolvattua jotta voisi auttaa foorumin epeleitä joilla vanhempia malleja kuin e6x
onko jollain kuvallista ohjetta obd2 piuhan 7 ja 8 pinnien yhdistämiseen tai mistä tiedän mitkä ovat 7 ja 8 pinni? millaisia kytkimiä olette käyttäneet? tulisi tarpeeseen saada kolvattua jotta voisi auttaa foorumin epeleitä joilla vanhempia malleja kuin e6x
Ruuvaa johdon liitin auki. Eikö lue siinä pinnien vieressä kys. pinnin numeroita?
Mitä virtalähdettä suosittelette koodaukseen? Löytyykö hyvää ja halpaa vai pitääkö tällöin ostaa kaksi? Käytössä ICOM A3 Engineer edition mikäli sillä on väliä ja autona e91 330xda -06.
Mitä virtalähdettä suosittelette koodaukseen? Löytyykö hyvää ja halpaa vai pitääkö tällöin ostaa kaksi? Käytössä ICOM A3 Engineer edition mikäli sillä on väliä ja autona e91 330xda -06.
Kuinka lienee laadukas tuo icom a3 koska semmosta ei oikeasti ole olemassakaan, mutta ei tässä sitä tieten kysytty.
55a MAAS on itellä pelannu jo pari vuotta.
Tässä linkki:
Juu A3 on Kiinalaisten omaa suunnittelua. A2 Next on viimeisin BMW:n laitteista.
Ok. Uskaltaako tuollaista käyttää koodauksiin? Inpa ja ista/D hommat tuntuu toimivan...Hidas ku mikä, mutta sen laitoin koneen piikkiin..Vai? Kellään kokemuksia kyseisestä härvelistä? Onko ICOM:lla, joku virallinen intärnet-sivusto. Tämä lienee sitten se kiinalaisten sivusto kun sieltä A3 löytyy http://www.bmw-icom.org/.
Ok. Uskaltaako tuollaista käyttää koodauksiin? Inpa ja ista/D hommat tuntuu toimivan...Hidas ku mikä, mutta sen laitoin koneen piikkiin..Vai? Kellään kokemuksia kyseisestä härvelistä? Onko ICOM:lla, joku virallinen intärnet-sivusto. Tämä lienee sitten se kiinalaisten sivusto kun sieltä A3 löytyy http://www.bmw-icom.org/.
Eipä ole bemarilla mitään tuollaista erillistä sivustoa millee laitteille...
China shittii näin Suomeksi sanottuna.
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Ok. Uskaltaako tuollaista käyttää koodauksiin? Inpa ja ista/D hommat tuntuu toimivan...Hidas ku mikä, mutta sen laitoin koneen piikkiin..Vai? Kellään kokemuksia kyseisestä härvelistä? Onko ICOM:lla, joku virallinen intärnet-sivusto. Tämä lienee sitten se kiinalaisten sivusto kun sieltä A3 löytyy http://www.bmw-icom.org/.
Johan OBD kaapelillakin voi koodailla. Ohjelmien päivitykset yms. jättäisin sillä kyllä tekemättä.
Oikea ICOM taitaa olla melkoisesti nopeampi kuin nämä kiinalaisten keksinnöt eli ei välttämättä ole koneen syy.
Johan OBD kaapelillakin voi koodailla. Ohjelmien päivitykset yms. jättäisin sillä kyllä tekemättä.
Oikea ICOM taitaa olla melkoisesti nopeampi kuin nämä kiinalaisten keksinnöt eli ei välttämättä ole koneen syy.
Jeps. En sitten tiedä kuinka hyvä tai huono tuo on vs. Kiinan k-dcan piuhat. Inpa tuolla toimii pirun hyvin.
Comment