Originally posted by bemmeri
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
INPA kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Inpan kanssa seuraavanlainen ongelma, kun yritän päästä dde 5.0 for m57 tu valikkoon antaa inpa Group file: D_ motor, D_0012 ifh-0009 koodin. Vikakoodit päästää lukemaan ja nollaamaan functional jobs valikosta normaalisti. Autona e91 325d vm.07 , kaapelina kiinan k+dcan usb interface, inpa version 5.00, asennettu kaapelin mukana tulleelta levyltä win 7 32bit professionalille. Battery ja ignition täpät mustina. Tarkotuksena päästä synkkaamaan ews. Onko tuota ews:sää mahdollista synkata toista kautta tai jollain toisella ohjelmalla? Kellään vastausta moiseen brobleemaan?Last edited by Bimmer325d; 31-03-2017, 21:32.
Comment
-
-
Originally posted by bore^ View Postonko jollain kuvallista ohjetta obd2 piuhan 7 ja 8 pinnien yhdistämiseen tai mistä tiedän mitkä ovat 7 ja 8 pinni? millaisia kytkimiä olette käyttäneet? tulisi tarpeeseen saada kolvattua jotta voisi auttaa foorumin epeleitä joilla vanhempia malleja kuin e6xE61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostMitä virtalähdettä suosittelette koodaukseen? Löytyykö hyvää ja halpaa vai pitääkö tällöin ostaa kaksi? Käytössä ICOM A3 Engineer edition mikäli sillä on väliä ja autona e91 330xda -06.
55a MAAS on itellä pelannu jo pari vuotta.
Tässä linkki:
Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by Kissvesala View PostKuinka lienee laadukas tuo icom a3 koska semmosta ei oikeasti ole olemassakaan, mutta ei tässä sitä tieten kysytty.
55a MAAS on itellä pelannu jo pari vuotta.
Tässä linkki:
http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?v....sps50&tuote=Y
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostMitenniin ei ole olemassa?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostJuu A3 on Kiinalaisten omaa suunnittelua. A2 Next on viimeisin BMW:n laitteista.Last edited by aku1979; 06-04-2017, 13:10.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostOk. Uskaltaako tuollaista käyttää koodauksiin? Inpa ja ista/D hommat tuntuu toimivan...Hidas ku mikä, mutta sen laitoin koneen piikkiin..Vai? Kellään kokemuksia kyseisestä härvelistä? Onko ICOM:lla, joku virallinen intärnet-sivusto. Tämä lienee sitten se kiinalaisten sivusto kun sieltä A3 löytyy http://www.bmw-icom.org/.
China shittii näin Suomeksi sanottuna.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by aku1979 View PostOk. Uskaltaako tuollaista käyttää koodauksiin? Inpa ja ista/D hommat tuntuu toimivan...Hidas ku mikä, mutta sen laitoin koneen piikkiin..Vai? Kellään kokemuksia kyseisestä härvelistä? Onko ICOM:lla, joku virallinen intärnet-sivusto. Tämä lienee sitten se kiinalaisten sivusto kun sieltä A3 löytyy http://www.bmw-icom.org/.
Oikea ICOM taitaa olla melkoisesti nopeampi kuin nämä kiinalaisten keksinnöt eli ei välttämättä ole koneen syy.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostEipä ole bemarilla mitään tuollaista erillistä sivustoa millee laitteille...
China shittii näin Suomeksi sanottuna.Last edited by aku1979; 06-04-2017, 20:21.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostJohan OBD kaapelillakin voi koodailla. Ohjelmien päivitykset yms. jättäisin sillä kyllä tekemättä.
Oikea ICOM taitaa olla melkoisesti nopeampi kuin nämä kiinalaisten keksinnöt eli ei välttämättä ole koneen syy.
Comment
-
Comment