Tuosta suoraan suomentamalla pesurin suuttimen lämmitys kakonut.
Vika ei päällä.
Sen kyllä hokasin ihan ittekki, mutta aattelin jos jollain ois ollu aiemmin sama ongelma ni ois voinu tietää tarkemmin.
Netistä tutkimalla ei oikein löytynyt mitään, joku viittaus että toi vois johtua lasin lämmittimestä. Aattelin et voisko se johtu siitä että autossa on vaihdettu tuulilasi, mut vähän epäilen ettei se siitä johdu.
Sen kyllä hokasin ihan ittekki, mutta aattelin jos jollain ois ollu aiemmin sama ongelma ni ois voinu tietää tarkemmin.
Netistä tutkimalla ei oikein löytynyt mitään, joku viittaus että toi vois johtua lasin lämmittimestä. Aattelin et voisko se johtu siitä että autossa on vaihdettu tuulilasi, mut vähän epäilen ettei se siitä johdu.
Kokeiltu on, myös kaikki sähköliitännät on puhdistanut noista suuttimista ja varmistanu et yhdistää. Vaihdoin myös päittäin kaverin auton kanssa suuttimet, hänellä ne ei anna vikakoodia ja mun autossa hänen auton suuttimet antaa vikakoodia.
No, kai se tänne kuuluu:
Potilas: e39 2002 530d
Pääsen DDE:hen ja EGS:ään Inpalla, kun 7/8 on irti toisistaan. Kun kytken toisiinsa, en pääse mihinkään boxiin.
Haiskahtaa diagnostiikkaväylävialta, mutta DSC:n (juuri laitettu uusi), EGS:n, ohjauskulma-anturin tai DDE:n irrotuksen jälkeen en pääse vieläkään esim IKE:een.
Mittaristoksi koitettu toista, sama ongelma. Vika oli aluksi satunnainen ja pääsin kyllä ohjelmoimaan tuon uden DSC:n ja kulma-anturin, mutta vika koko ajan pahentunut ja nyt koko ajan päällä. Samalla mittariston tulee laatikko ja ruiskutusherjaa. Myös luistonesto ja abs valot palaa kokoa ajan.
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
No, kai se tänne kuuluu:
Potilas: e39 2002 530d
Pääsen DDE:hen ja EGS:ään Inpalla, kun 7/8 on irti toisistaan. Kun kytken toisiinsa, en pääse mihinkään boxiin.
Haiskahtaa diagnostiikkaväylävialta, mutta DSC:n (juuri laitettu uusi), EGS:n, ohjauskulma-anturin tai DDE:n irrotuksen jälkeen en pääse vieläkään esim IKE:een.
Mittaristoksi koitettu toista, sama ongelma. Vika oli aluksi satunnainen ja pääsin kyllä ohjelmoimaan tuon uden DSC:n ja kulma-anturin, mutta vika koko ajan pahentunut ja nyt koko ajan päällä. Samalla mittariston tulee laatikko ja ruiskutusherjaa. Myös luistonesto ja abs valot palaa kokoa ajan.
Mulla oli samanlainen e46 330i, siinä oli kaasuläpän liitin huonosti. Tämän jälkeen alkoi boksit löytyä ja valot sammua. Ei aavistustakaan miksi.. Katoppa huvikseen railpaine johdon kunto, viittais sinne.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Mulla oli samanlainen e46 330i, siinä oli kaasuläpän liitin huonosti. Tämän jälkeen alkoi boksit löytyä ja valot sammua. Ei aavistustakaan miksi.. Katoppa huvikseen railpaine johdon kunto, viittais sinne.
Kiitos vinkeistä Juu, eihän nuo WDSsänkään mukaan liity asiaan mitenkään, mutta minulta loppui LWSn irrotuksen (olin varma, että se oli syyllinen) jälkeen mielikuvitus missä vika voisi olla.
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Terse! Autona 318 e46 vuosimallia 2002 ja N42B20 myllyllä. Tänään syttyi mootrin häiriövalo palamaan ja antaa koodit: P0341(Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance), P1159(Fuel Trim Additve Bank 1 High) sekä P1161(Fuel Trim Additve Bank 2 High). Kävi mielessä että aiheuttaako tämä P0341 mahdollisesti nämä jälkimmäiset kaksi jotka liittyy polttoaine seoksiin?
Virheet nollattu ja ainakin kotiin pääsi töistä ilman että valo syttyi uudelleen. Onko hetkelliset häiriöt yleisiä näissä autoissa? Tyyppivikahan taitaa olla toi asentotunnistin että vaihtoon se kyllä jossain vaiheessa menee. Ja semmosta vielä että onko kyseessä imu vai pakopuolen sensori?
Terse! Autona 318 e46 vuosimallia 2002 ja N42B20 myllyllä. Tänään syttyi mootrin häiriövalo palamaan ja antaa koodit: P0341(Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance), P1159(Fuel Trim Additve Bank 1 High) sekä P1161(Fuel Trim Additve Bank 2 High). Kävi mielessä että aiheuttaako tämä P0341 mahdollisesti nämä jälkimmäiset kaksi jotka liittyy polttoaine seoksiin?
Virheet nollattu ja ainakin kotiin pääsi töistä ilman että valo syttyi uudelleen. Onko hetkelliset häiriöt yleisiä näissä autoissa? Tyyppivikahan taitaa olla toi asentotunnistin että vaihtoon se kyllä jossain vaiheessa menee. Ja semmosta vielä että onko kyseessä imu vai pakopuolen sensori?
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Vikoja ja koodeja. Auto E46 318 td -04. Automaatti-ilmastoinnilla.
Vika: Sähköflekti huutaa kokoajan kun auto käy, samoin joskus lämppäristä oikein tulvahtaa lämmintä ilmaa sisään.
Voisiko vikoina olla ilmastoinnin lämpötila-anturi ja kiertovesipumppu?
Koodeja löytyy:
32 AUC heating
Error frequency : 255
Short circuit to ground
Errorcode: 20 02 FF 48 61 90 98 00 03 70
--------
25 Auxiliary water pump
Error frequency : 235
Short circuit to ground
Error present
Errorcode: 19 42 EB 48 6C A5 08 10 03 87
---------
31 Pressure sensor
Error frequency : 10
Short circuit to batt+
Error present
Errorcode: 1F 41 0A 30 59 C0 98 10 03 85
---------
30 AUC Sensor
Error frequency : 10
Open circuit
Errorcode: 1E 04 0A 36 11 A2 08 00 03 6D
Vikoja ja koodeja. Auto E46 318 td -04. Automaatti-ilmastoinnilla.
Vika: Sähköflekti huutaa kokoajan kun auto käy, samoin joskus lämppäristä oikein tulvahtaa lämmintä ilmaa sisään.
Voisiko vikoina olla ilmastoinnin lämpötila-anturi ja kiertovesipumppu?
Koodeja löytyy:
32 AUC heating
Error frequency : 255
Short circuit to ground
Errorcode: 20 02 FF 48 61 90 98 00 03 70
--------
25 Auxiliary water pump
Error frequency : 235
Short circuit to ground
Error present
Errorcode: 19 42 EB 48 6C A5 08 10 03 87
---------
31 Pressure sensor
Error frequency : 10
Short circuit to batt+
Error present
Errorcode: 1F 41 0A 30 59 C0 98 10 03 85
---------
30 AUC Sensor
Error frequency : 10
Open circuit
Errorcode: 1E 04 0A 36 11 A2 08 00 03 6D
Ilmastoinnin painetunnistin. Virta puuttuu. Se huuattaa sitä flektiä täysillä. Ja enpä ihmeenä pitäs että muitaki johtoja poikki ja viat niistä...
Vikakoodinluku, Livedata,Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment