Originally posted by fraatti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit III
Collapse
X
-
Originally posted by naikou View PostVertasin radareita vain edellisiin alla olleisiin premium ”laaturenkaisiin” jotka oli kanssa uudesta loppuun asti alla, ei dimax r8 aivan yhtä hyvät olleet mutta voisin ehkä uudemmankin kerran ostaa. Nuo testit ei kyllä anna mitään realistista kuvaa miltä renkaat tuntuu ajossa, pelkkää nippelitietoa minusta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by VilleP View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemarnisti View PostNyt auton hankinnan yhteydessä luvattiin mukaan uudet kesärenkaat ja näiden välistä pitäisi valita:
Radar Dimax R8
Triangle ?
Yokohama ?
Nokian Hakkka black2
Ylemmät 2 saisi "ilmaiseksi" ja alempiin kahteen joutuu itse laittamaa 300-400€ lisäksi. Kokona on 245/40-19 ja autona mihin tulisi on 530D F11.
Onko raadilla jotain kokemuksia näistä renkaista?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naikou View PostItellä kokemuksia tuosta radar dimax r8, että ihan ok renkaat, ei äänekkäät ja pitää kohtuullisesti myös sateella. Kuluivat loppuun mielestäni nopeasti, sama homma veljellä 200hv passatissa kului radarit melko loppuun yhessä kesässä.
Leave a comment:
-
-
Itellä kokemuksia tuosta radar dimax r8, että ihan ok renkaat, ei äänekkäät ja pitää kohtuullisesti myös sateella. Kuluivat loppuun mielestäni nopeasti, sama homma veljellä 200hv passatissa kului radarit melko loppuun yhessä kesässä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tommix View PostNoi Tranglet on ainakin sysipaskat. Yhdet oli hetken alla mut vaihdoin pikana parempiin. Kait noi johonkin "tonnin pommiin" menee.
Että on se kyllä ihan autostakin kiinni.
Mutta noista mitä tuohon listattu niin Yokohaman Advan Sportit ehdottomasti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemarnisti View PostNyt auton hankinnan yhteydessä luvattiin mukaan uudet kesärenkaat ja näiden välistä pitäisi valita:
Radar Dimax R8
Triangle ?
Yokohama ?
Nokian Hakkka black2
Ylemmät 2 saisi "ilmaiseksi" ja alempiin kahteen joutuu itse laittamaa 300-400€ lisäksi. Kokona on 245/40-19 ja autona mihin tulisi on 530D F11.
Onko raadilla jotain kokemuksia näistä renkaista?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bemarnisti View PostNyt auton hankinnan yhteydessä luvattiin mukaan uudet kesärenkaat ja näiden välistä pitäisi valita:
Radar Dimax R8
Triangle ?
Yokohama ?
Nokian Hakkka black2
Ylemmät 2 saisi "ilmaiseksi" ja alempiin kahteen joutuu itse laittamaa 300-400€ lisäksi. Kokona on 245/40-19 ja autona mihin tulisi on 530D F11.
Onko raadilla jotain kokemuksia näistä renkaista?
Leave a comment:
-
-
Nyt auton hankinnan yhteydessä luvattiin mukaan uudet kesärenkaat ja näiden välistä pitäisi valita:
Radar Dimax R8
Triangle ?
Yokohama ?
Nokian Hakkka black2
Ylemmät 2 saisi "ilmaiseksi" ja alempiin kahteen joutuu itse laittamaa 300-400€ lisäksi. Kokona on 245/40-19 ja autona mihin tulisi on 530D F11.
Onko raadilla jotain kokemuksia näistä renkaista?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostOn se ainakin kapeampi kun Linglong, muista halpiksista en osaa sanoa. Tuntui että 275/30R19 Nankang NS2 9.5" vanteella upposi helposti samaan tilaan kuin Linglong 265/35R18 9" vanteella.
Varma valinta ois laittaa tuo sama Kumho ps91, mutta 265 leveänä. Pitäisi varmastikin mahtua, kun 275 oli niin hilkulla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View PostOliko se Nankangi "kapein" näistä halvoista?
Viime kesänä oli 9,5" vanteella 275/30r19 Kumho PS91:t ja ikävästi raapi kaariin kiinni. Kumhot tuntu muuten hyvälle Kumille, vaikkakin kulu aika nopeasti.
Meinasin jos laittaisi 265 leveät tällä kertaa ja joku tunnetusti kapeampi rengas. Sekä vanteen leveys kasvaa 9,5"-->10", mutta et pysyy samana, joten hieman venympi sovitus.
Leave a comment:
-
-
Oliko se Nankangi "kapein" näistä halvoista?
Viime kesänä oli 9,5" vanteella 275/30r19 Kumho PS91:t ja ikävästi raapi kaariin kiinni. Kumhot tuntu muuten hyvälle Kumille, vaikkakin kulu aika nopeasti.
Meinasin jos laittaisi 265 leveät tällä kertaa ja joku tunnetusti kapeampi rengas. Sekä vanteen leveys kasvaa 9,5"-->10", mutta et pysyy samana, joten hieman venympi sovitus.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by E39Fin View PostTuli laitettua slk-mese kesäleluksi. Koeajoin jollain loppuunajetuilla 205/55R16 kesärenkailla mutta kaupat tehtiin 225/45 R17, jotka on jotkut 7 vuotta vanhat kiinakumit.
Ensimmäisillä renkailla auto kulki kuin juna, näillä jälkimmäisillä on maailman uraherkin auto (ja paljon olen eri bemareita luullut uraherkäksi) kun akseliväli on lyhyt ja tuntuu että renkaat on nyt ensimmäinen mistä lähteä kun esimerkiksi kolmostiellä kaistanvaihdossa kummankin akselin renkaiden ylittäessä kaistojen välissä oleva railo tuntee kuinka auto haluaisi lähteä railon suuntaan.'
Lueskelin mersuaiheisilta foorumeilta, että näissä autoissa vaikuttaisi merkittävästi, onko rengas terävä vai pyöreäolkainen. Jälkimmäisenkaltaisella renkaalla ongelmt hävinneet monelta. Mitähän sitä kannattaisi lähteä hankkimaan, jotta saisi auton suunnan taas kuriin ja kulkemaan junamaisesti? :think Mitä pyöreäolkaisia renkaita mahtaa olla tarjolla tuossa kokoluokassa?
Mutta samanlainen lelu mulla on, ja allekirjoitan käytöksen;
Normaaleilla, suht uusilla kesärenkailla tai talvirenkailla ohjaus vastaa enemmän tai vähemmän muita simpukkaohjauksella olevia mersuja.
Huonommilla/jäykemmillä urat löytyy, ja terävästi!
Omassa semit, jäykkärunkoiset, ja varsinkin mainisemasi 3-tien alku on todella paha.
Kuitenkin, tuo on uraisimmasta päästä.
Jos urat ovat lievempiä, oire vähenee paljon.
Lisäksi, vaihda ohjausiskari!
Iso vaikutus, eikä tuota kukaan tajua vaihtaa.
Kaikissa täysin loppu, huomaa vasta käsissä kun vertaa uuteen.
Muutaman kympin osa ja puoleen tuntiin vaihtuu vaikka tunkin varassa, helppo homma.
Rajoittaa urissa tempomista ja vastaavaa selkeästi.
Leave a comment:
-
Leave a comment: