Originally posted by jsa014
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Matula View PostJa alkoiko noiden renkaiden käyttö LC vanteiden tultua juhannuksen kieppeillä?
Comment
-
-
Itse ajelin nuo Kumho Ecstat ku31 (225/45/17) loppuun kuluneen kesän aikana. Ei niiden käytös juurikaan kuluneena muutu. Ainakin jos sakkorajaan mennessä vaihtaa pois. Ihan hyvät renkaat, runko on ehkä hieman pehmeä.
Aikaisemmin tuossa purnasin, että kuluvat aika nopeasti, mutta kuluminen hieman rauhoittui sen jälkeen kun pintaa oli jäljellä 4mm. Kilometrejä noille tuli n. 30tkm kesän aikana. Ensimmäiset 4mm tuntui lähtevän alle 10tkm ajomäärällä, silloin tuli jo kirottua renkaiden nopeaa kulumista. En tiedä kuinka paljon sitten nastojen karhentama tie kevään aikana tähän vaikutti.
Ei ollut kyllä vesisateellakaan mitään ongelmia, vaikka pintaa oli jo vähemmän mitä laki sallii.(Hölmöä, tiedän, mutta nastat oli tulossa alle)
Itsekkin varmaan kokeilen vielä Hankookit tai sitten Kumhot löytää jälleen tiensä bemmin alle. Hinta laatu on kyllä aika kohdallaan.
Itse en kyllä noita Kumhoja/Hankookkeja laskisi ihan sinne halpiskategoriaan. Minusta noissa on renkaissa on nykyään ihan selkeä kallis(premium), keskihinta ja halpis luokat.
Itsellä ei ainakaan ihan hirveästi ole mielenkiintoa alkaa testamaan veteleekö ne "merkki" renkaat siihen malliin mitä täällä on moni kirjoittanut.Last edited by Antsah; 15-10-2009, 09:50.
Comment
-
-
Originally posted by ÖÖ. View PostOnkos nuo nakang ns-2 kummit vielä yhdet parhaista tuossa n. 100 € / kpl hintaluokassa vai onko tullu jotain parempaa markkinoille? 235/40/18 kokona siis.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
mitkä kitkat?
elikkäs, suomessa ajan talvet nastarenkailla ja talvivanteilla onkin kokolailla uudet nokialaiset. mutta nyt on ilmennyt että tarvis tänä talvena ja todennäköisesti ens talvenakin käydä autolla parikertaa saksassa ja siellähän ei nastoilla rapistella.
ajattelin et jos olis laittanu kesävanteille jotkut edulliset kitkat, ajanu niillä gynterin maassa, kesän täällä ja taas ens talven reissut saksassa. kumeksien tarvitsis olla EDULLISET koska kesän jälkeen ne on aikas paskana. kokonaan kitkoihin en halua siirtyä, eikä kolmannen vannesarjan hankinta satunnaisten saksan talvireissujen takia kiinnosta.
hyvät lompakkoystävälliset vinkit olis tarpeen....ARAGON
E61 530d M
E39 523i
Comment
-
-
Originally posted by aragon View Postelikkäs, suomessa ajan talvet nastarenkailla ja talvivanteilla onkin kokolailla uudet nokialaiset. mutta nyt on ilmennyt että tarvis tänä talvena ja todennäköisesti ens talvenakin käydä autolla parikertaa saksassa ja siellähän ei nastoilla rapistella.
ajattelin et jos olis laittanu kesävanteille jotkut edulliset kitkat, ajanu niillä gynterin maassa, kesän täällä ja taas ens talven reissut saksassa. kumeksien tarvitsis olla EDULLISET koska kesän jälkeen ne on aikas paskana. kokonaan kitkoihin en halua siirtyä, eikä kolmannen vannesarjan hankinta satunnaisten saksan talvireissujen takia kiinnosta.
hyvät lompakkoystävälliset vinkit olis tarpeen....
Ainut järkevä vaihtoehtohan toki olisi siirtyä talvella kitkoihin, mutta ei siitä sen enempää..Last edited by Tomi T; 04-01-2010, 10:44.BMW 330i M-sport G20 Portimao blau metallic '19
½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05
ex. 53*BMW
Comment
-
-
Originally posted by Tomi T View PostNo ei muuta kun käytettyjä katsomaan, tai jos uudet jostain käsittämättömästä syystä oltava, niin halvimmat saksakitkat mitä vaan löytyy, tuskin sen vaikeampi asia on.. Ja nopeusluokkahan kannattaa sitten olla vähintään H jos meinaat niillä kesällä ajella.
Ainut järkevä vaihtoehtohan toki olisi siirtyä talvella kitkoihin, mutta ei siitä sen enempää..
Mutta edelleen ihmettelen niitä jotka ajaa kitkoilla kesällä koska ne on kesäkäytössä uskomattoman huonot. Liian pehmeät, liukkaat vesisateella yms.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Originally posted by aragon View Postelikkäs, suomessa ajan talvet nastarenkailla ja talvivanteilla onkin kokolailla uudet nokialaiset. mutta nyt on ilmennyt että tarvis tänä talvena ja todennäköisesti ens talvenakin käydä autolla parikertaa saksassa ja siellähän ei nastoilla rapistella.
ajattelin et jos olis laittanu kesävanteille jotkut edulliset kitkat, ajanu niillä gynterin maassa, kesän täällä ja taas ens talven reissut saksassa. kumeksien tarvitsis olla EDULLISET koska kesän jälkeen ne on aikas paskana. kokonaan kitkoihin en halua siirtyä, eikä kolmannen vannesarjan hankinta satunnaisten saksan talvireissujen takia kiinnosta.
hyvät lompakkoystävälliset vinkit olis tarpeen....
Comment
-
-
Voi olla että pian loppuu sitten nyt saadut ilmaiset ateriat näiden Korealaisvalmistajienkin tuotteista: http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=164741
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostVoi olla että pian loppuu sitten nyt saadut ilmaiset ateriat näiden Korealaisvalmistajienkin tuotteista: http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=164741Ei taida olla ihan valmiita hyppäämään noin suuriin saappaisiin nuo valmistajat, voisin epäillä että uusi rengastoimittaja löytynee Michelin-Conti-GY akselilta esim:think
Kiinalaisista renkaista puheenollen, nykysen auton kesärenkaat näyttää sellaset olevan, saas nähdä millaset saippuapalat on.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostKaikkee ne vinosilmät keksiikin sitten..Ei taida olla ihan valmiita hyppäämään noin suuriin saappaisiin nuo valmistajat, voisin epäillä että uusi rengastoimittaja löytynee Michelin-Conti-GY akselilta esim:think
Kiinalaisista renkaista puheenollen, nykysen auton kesärenkaat näyttää sellaset olevan, saas nähdä millaset saippuapalat on.
Nythän Korealaisvalmistajien hinta/laatusuhde on pääsääntöisesti vielä loistava varsinkin isommissa rengaskokoluokissa, mutta tuskin enään tulevaisuudessa jos/kun F1:iin mennään.
Comment
-
-
Eihän tästä teidän ketjusta ota pirukaan selvää. Menenkö nyt pahasti metsään jos tilaan renkaiksi 330xd automobiiliin
Kumho ECSTA SPT KU31 ja rengaskoko on 225/50 R17 (tiedän että rengas on pykälää iso)
ja kriteerit oli:
- ei vetele urissa
- hiljainen
- mukava
- ei kuitenkaan ihan lötkö
- uskon että en saa rahalla vastinetta jos ostan jonkun tuplahintaisen merkkirenkaan
Vai olisiko joku muu Kumho/Hankook parempi. Esimerkiksi Hankook Ventus Prime K105?
Huonosti noista Hankook ja Kumho renkaista tietoa missään varsinkaan suomeksi.Last edited by rp; 15-02-2010, 14:18.
Comment
-
-
Originally posted by rp View PostEihän tästä teidän ketjusta ota pirukaan selvää. Menenkö nyt pahasti metsään jos tilaan renkaiksi 330xd automobiiliin
Kumho ECSTA SPT KU31 ja rengaskoko on 225/50 R17 (tiedän että rengas on pykälää iso)
ja kriteerit oli:
- ei vetele urissa
- hiljainen
- mukava
- ei kuitenkaan ihan lötkö
- uskon että en saa rahalla vastinetta jos ostan jonkun tuplahintaisen merkkirenkaan
Vai olisiko joku muu Kumho/Hankook parempi. Esimerkiksi Hankook Ventus Prime K105?
Huonosti noista Hankook ja Kumho renkaista tietoa missään varsinkaan suomeksi.
Kyseisistä renkaista sen verran että kylmänä aavistuksen äänekkäät mutta kesäkelillä aivan siedettävät. Ei ainakaan uutena uraherkät.
http://www.camskill.co.uk/products.php tuolta vaikkapa 225/45R17" GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 462€ sarja kotiin toimitettuna
Ja Kumhot vastaavasti 337.4€ joten tuolla hintaerolla itse ottaisin nuo GOODYEARit. Noita varmaan koitan itse seuraavaksi.Last edited by _nixu_; 15-02-2010, 14:49.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment