Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TFV
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 3080
    • Nurmijärvi

    Originally posted by Micce///M View Post
    Sinulta ei siis pito lopu, kun ajat mutkaan niin kovaa kun nangkangeilla pääsee? Vallan merkillistä.
    Kuinka kovaa nangkangeilla sitten pääsee, jos oikein lujaa, niin mäkin ostan sellaiset.
    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

    Comment

    • Micce///M
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2008
      • 3552
      • Hämeenlinna

      Originally posted by Hemi View Post
      Näillähän kriteereillä NS2 on jo varsinkin omassa hintaluokassaan aivan LOISTAVA!!!
      En ole kertaakaan sanonut, etteikö ns-2 ole hyvä valinta hintaansa nähden. Sen takia itsekkin ajan niillä. Vaan sitä olen sanonut, että ns-2 on kaukana oikeasta sporttirenkaasta.

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        Originally posted by Micce///M View Post
        Sinulta ei siis pito lopu, kun ajat mutkaan niin kovaa kun nangkangeilla pääsee? Vallan merkillistä.
        Tottakai loppuu? Kuka niin on väittänyt etteikö loppuisi ja varmasti se loppuu muutama kmh ennen kuin vasaavalla misukalla? Mitä epäselvää tässä nyt on???

        Comment

        • Hemi
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2004
          • 18880
          • Pirkanmaa

          Originally posted by Micce///M View Post
          En ole kertaakaan sanonut, etteikö ns-2 ole hyvä valinta hintaansa nähden. Sen takia itsekkin ajan niillä. Vaan sinä olen sanonut, että ns-2 on kaukana oikeasta sporttirenkaasta.
          en kai minäkään ole KOSKAAN väittänyt mitään muuta kuin että hintaansa nähden NS2 on hyvä valinta....vai olenko minä jossain vaiheessa väittänyt NS2:n olevan oikea "sporttirengas"?
          Missähän kohtaa?

          Comment

          • Micce///M
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2008
            • 3552
            • Hämeenlinna

            Originally posted by TFV View Post
            Kuinka kovaa nangkangeilla sitten pääsee, jos oikein lujaa, niin mäkin ostan sellaiset.
            Huomattavasti hiljempaa, kun oikeilla sporttirenkailla.

            Haluisin nähdä kierrosaikoja samalla autolla esimerkiksi ahvenistolta, nangkangeilla ja ps:lla. Ero on varmasti selvä.

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8262
              • Järvikylä (Nakkila)

              Originally posted by Micce///M View Post
              Sinulta ei siis pito lopu, kun ajat mutkaan niin kovaa kun nangkangeilla pääsee? Vallan merkillistä.
              joo, en aja yleisillä teillä niin kuin ajaisin radalla ja sinne on ihan eri renkaat mutta muut autoilijat kyllä tulee "pakilla vastaan" kun tuolla ajelee..
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • Hemi
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 18880
                • Pirkanmaa

                Originally posted by Micce///M View Post
                Sinulta ei siis pito lopu, kun ajat mutkaan niin kovaa kun nangkangeilla pääsee? Vallan merkillistä.
                Originally posted by Micce///M View Post
                Huomattavasti hiljempaa, kun oikeilla sporttirenkailla.

                Haluisin nähdä kierrosaikoja samalla autolla esimerkiksi ahvenistolta, nangkangeilla ja ps:lla. Ero on varmasti selvä.
                Ihan itseäni lainaten: tuon verran aiemmin se pito loppuu NS2:sta kuin tuon hetken ykkös testivoittaja Contista. Misukasta sitten varmaan hieman tätä ennen?


                Originally posted by Hemi View Post

                Eli esim: märkä "handling" ratakierros:
                Conti 87sek
                NS2 91sek

                Kuiva pidempi ratakierros:
                Conti 108.5sek
                NS2 109.5sek

                Jarrutus kuivalla:
                Conti 37.8m ....
                NS2 38.8m..

                ...Ja sitten se "pahin" eli jarrutus märällä:
                Conti 32.2m
                NS2 33.8m

                Näistä voit nyt tykänäsi laskeskella ne "huimat" ja todella merkittävät erot prosentteina, niin katsellaan sen jälkeen niitä prosentteja kitka ja nastarenkaan välillä vaikkapa märällä jäällä.
                Last edited by Hemi; 14-04-2011, 23:20.

                Comment

                • Hemi
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2004
                  • 18880
                  • Pirkanmaa

                  Originally posted by Micce///M View Post
                  Huomattavasti hiljempaa, kun oikeilla sporttirenkailla.

                  Haluisin nähdä kierrosaikoja samalla autolla esimerkiksi ahvenistolta, nangkangeilla ja ps:lla. Ero on varmasti selvä.
                  Haluaisin nähdä sinulta sen Ahveniston ratakierroksen talvella kostealla jääpinnalla niillä kitkoillasi ja HKPL7.lla
                  Mitä luulet kumpi tuottaa enemmän eroa sekunteina ?

                  Comment

                  • TFV
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2006
                    • 3080
                    • Nurmijärvi

                    Originally posted by Micce///M View Post
                    Huomattavasti hiljempaa, kun oikeilla sporttirenkailla.

                    Haluisin nähdä kierrosaikoja samalla autolla esimerkiksi ahvenistolta, nangkangeilla ja ps:lla. Ero on varmasti selvä.
                    Kaikilta kuitti ohi. Kirjoitit, että niin lujaa kun pingpongeilla pääsee, mä olen aina luullut että se vähän myös kiesistä kiinni. Siis, että kuinka se kulkee.

                    Sitäpaitsi, tässä topickissa kait keskustellaan halparenkaista, joten turha niitä ominaisuuksia(omituisuuksia)on vertailla ns.brändipalloihin. Tai "oikeisiin sporttirenkaisiin".
                    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

                    Comment

                    • Bouma
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2007
                      • 3108
                      • Tampere

                      Originally posted by TFV View Post
                      Kaikilta kuitti ohi. Kirjoitit, että niin lujaa kun pingpongeilla pääsee, mä olen aina luullut että se vähän myös kiesistä kiinni. Siis, että kuinka se kulkee.
                      Ja myös paljon riippuu pääkopasta...
                      MB CLS-12 350CGI AMG

                      MYSTINEN.FI

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8262
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        jos noudattaa nopeusrajoituksia edes "vähä sinnepäin" niin PS3:t on hukkaan heitettyä rahaa

                        en silti lähtisi nankangeilla baanalle koittamaan 300km etappia tuntiin
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • jakeluvesimies
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2010
                          • 2726
                          • On the road @ Laplandia

                          Vaihdoin edestä Goodyear Eaglet 245/40/18 -> Nankang NS2 225/45/18 renkaisiin... Loppui vetely ja ylenpalttinen vitutus. Ei kestä leveää ja matalaa rengasta Suomen maanteillä... Takana näkyy toimivan hyvin leveämpikin vaihtoehto, NS2 tietenkin... Ei sitä vetelyä jaksa, jos maanteitä sahaa tosissaan. Näyttelyautot on sitten asia erikseen.

                          Ei tarvinnut tästäkään setupista paljoa köyhtyä

                          Comment

                          • Hemi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 18880
                            • Pirkanmaa

                            Originally posted by jakeluvesimies View Post
                            Vaihdoin edestä Goodyear Eaglet 245/40/18 -> Nankang NS2 225/45/18 renkaisiin... Loppui vetely ja ylenpalttinen vitutus. Ei kestä leveää ja matalaa rengasta Suomen maanteillä... Takana näkyy toimivan hyvin leveämpikin vaihtoehto, NS2 tietenkin... Ei sitä vetelyä jaksa, jos maanteitä sahaa tosissaan. Näyttelyautot on sitten asia erikseen.

                            Ei tarvinnut tästäkään setupista paljoa köyhtyä
                            Mutta...nythän Ahveniston ratakierroksesi putosi taatusti lähes 2sek?
                            Mitäs nyt?

                            Comment

                            • Kaivo
                              Bimmer Fanatic
                              • Apr 2003
                              • 866
                              • Helsinki/Nurmijärvi

                              /OT/
                              Ei vittu. Tää on paras triidi koko foorumilla!! Tästä eteenpäin lupaan olla vaan sivustaseuraaja. Mahtuisiko laudalle mahdollisesti tosiaan myös triidi, jossa keskustellaan myös muista renkaista kun näistä "halbbiskumeista"
                              /OT/
                              E39 530iA 2001

                              Comment

                              • Ripattila
                                Bimmer Fanatic
                                • Apr 2007
                                • 389
                                • Wonderland

                                tästähän vaikka kirjan kirjoittaisi sivusta seuratessa..

                                Jumalaut, ku on vääntöä..

                                Teenkö siis väärin, jos ostan e39 525iA Touringin alle, alkuperäisille 8x17 ja 9x17 tuumaisille BMW:n style 32 -vanteille, Nankangin NS-2 renkaat kokoa 225/45/17 ja 255/40/17?

                                Jos jollain on tähän jotain sanottavaa tai parempaa ehdotusta, niin otan ilolla kaiken huomioon.

                                ...niin ja vielä muistutukseksi kyse on nyt halparengastopikista...
                                E39 523iA Touring
                                E39 530iA Touring M-sport (nukkumassa)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎