Originally posted by Micce///M
View Post
GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En ole kertaakaan sanonut, etteikö ns-2 ole hyvä valinta hintaansa nähden. Sen takia itsekkin ajan niillä. Vaan sitä olen sanonut, että ns-2 on kaukana oikeasta sporttirenkaasta.Originally posted by Hemi View PostNäillähän kriteereillä NS2 on jo varsinkin omassa hintaluokassaan aivan LOISTAVA!!!
Comment
-
Tottakai loppuu? Kuka niin on väittänyt etteikö loppuisi ja varmasti se loppuu muutama kmh ennen kuin vasaavalla misukalla? Mitä epäselvää tässä nyt on???Originally posted by Micce///M View PostSinulta ei siis pito lopu, kun ajat mutkaan niin kovaa kun nangkangeilla pääsee? Vallan merkillistä.
Comment
-
en kai minäkään ole KOSKAAN väittänyt mitään muuta kuin että hintaansa nähden NS2 on hyvä valinta....vai olenko minä jossain vaiheessa väittänyt NS2:n olevan oikea "sporttirengas"?Originally posted by Micce///M View PostEn ole kertaakaan sanonut, etteikö ns-2 ole hyvä valinta hintaansa nähden. Sen takia itsekkin ajan niillä. Vaan sinä olen sanonut, että ns-2 on kaukana oikeasta sporttirenkaasta.
Missähän kohtaa?
Comment
-
Huomattavasti hiljempaa, kun oikeilla sporttirenkailla.Originally posted by TFV View PostKuinka kovaa nangkangeilla sitten pääsee, jos oikein lujaa, niin mäkin ostan sellaiset.
Haluisin nähdä kierrosaikoja samalla autolla esimerkiksi ahvenistolta, nangkangeilla ja ps:lla. Ero on varmasti selvä.
Comment
-
joo, en aja yleisillä teillä niin kuin ajaisin radalla ja sinne on ihan eri renkaat mutta muut autoilijat kyllä tulee "pakilla vastaan" kun tuolla ajelee..Originally posted by Micce///M View PostSinulta ei siis pito lopu, kun ajat mutkaan niin kovaa kun nangkangeilla pääsee? Vallan merkillistä.
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Originally posted by Micce///M View PostSinulta ei siis pito lopu, kun ajat mutkaan niin kovaa kun nangkangeilla pääsee? Vallan merkillistä.
Ihan itseäni lainaten: tuon verran aiemmin se pito loppuu NS2:sta kuin tuon hetken ykkös testivoittaja Contista. Misukasta sitten varmaan hieman tätä ennen?Originally posted by Micce///M View PostHuomattavasti hiljempaa, kun oikeilla sporttirenkailla.
Haluisin nähdä kierrosaikoja samalla autolla esimerkiksi ahvenistolta, nangkangeilla ja ps:lla. Ero on varmasti selvä.
Originally posted by Hemi View Post
Eli esim: märkä "handling" ratakierros:
Conti 87sek
NS2 91sek
Kuiva pidempi ratakierros:
Conti 108.5sek
NS2 109.5sek
Jarrutus kuivalla:
Conti 37.8m ....
NS2 38.8m..
...Ja sitten se "pahin" eli jarrutus märällä:
Conti 32.2m
NS2 33.8m
Näistä voit nyt tykänäsi laskeskella ne "huimat" ja todella merkittävät erot prosentteina, niin katsellaan sen jälkeen niitä prosentteja kitka ja nastarenkaan välillä vaikkapa märällä jäällä.
Last edited by Hemi; 14-04-2011, 23:20.
Comment
-
Haluaisin nähdä sinulta sen Ahveniston ratakierroksen talvella kostealla jääpinnalla niillä kitkoillasi ja HKPL7.llaOriginally posted by Micce///M View PostHuomattavasti hiljempaa, kun oikeilla sporttirenkailla.
Haluisin nähdä kierrosaikoja samalla autolla esimerkiksi ahvenistolta, nangkangeilla ja ps:lla. Ero on varmasti selvä.
Mitä luulet kumpi tuottaa enemmän eroa sekunteina ?
Comment
-
Kaikilta kuitti ohi. Kirjoitit, että niin lujaa kun pingpongeilla pääsee, mä olen aina luullut että se vähän myös kiesistä kiinni. Siis, että kuinka se kulkee.Originally posted by Micce///M View PostHuomattavasti hiljempaa, kun oikeilla sporttirenkailla.
Haluisin nähdä kierrosaikoja samalla autolla esimerkiksi ahvenistolta, nangkangeilla ja ps:lla. Ero on varmasti selvä.
Sitäpaitsi, tässä topickissa kait keskustellaan halparenkaista, joten turha niitä ominaisuuksia(omituisuuksia)on vertailla ns.brändipalloihin. Tai "oikeisiin sporttirenkaisiin".E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
Ja myös paljon riippuu pääkopasta...Originally posted by TFV View PostKaikilta kuitti ohi. Kirjoitit, että niin lujaa kun pingpongeilla pääsee, mä olen aina luullut että se vähän myös kiesistä kiinni. Siis, että kuinka se kulkee.
Comment
-
jos noudattaa nopeusrajoituksia edes "vähä sinnepäin" niin PS3:t on hukkaan heitettyä rahaa
en silti lähtisi nankangeilla baanalle koittamaan 300km etappia tuntiin
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Vaihdoin edestä Goodyear Eaglet 245/40/18 -> Nankang NS2 225/45/18 renkaisiin... Loppui vetely ja ylenpalttinen vitutus. Ei kestä leveää ja matalaa rengasta Suomen maanteillä... Takana näkyy toimivan hyvin leveämpikin vaihtoehto, NS2 tietenkin... Ei sitä vetelyä jaksa, jos maanteitä sahaa tosissaan. Näyttelyautot on sitten asia erikseen.
Ei tarvinnut tästäkään setupista paljoa köyhtyä
Comment
-
Mutta...nythän Ahveniston ratakierroksesi putosi taatusti lähes 2sek?Originally posted by jakeluvesimies View PostVaihdoin edestä Goodyear Eaglet 245/40/18 -> Nankang NS2 225/45/18 renkaisiin... Loppui vetely ja ylenpalttinen vitutus. Ei kestä leveää ja matalaa rengasta Suomen maanteillä... Takana näkyy toimivan hyvin leveämpikin vaihtoehto, NS2 tietenkin... Ei sitä vetelyä jaksa, jos maanteitä sahaa tosissaan. Näyttelyautot on sitten asia erikseen.
Ei tarvinnut tästäkään setupista paljoa köyhtyä
Mitäs nyt?
Comment
-
/OT/
Ei vittu. Tää on paras triidi koko foorumilla!!
Tästä eteenpäin lupaan olla vaan sivustaseuraaja. Mahtuisiko laudalle mahdollisesti tosiaan myös triidi, jossa keskustellaan myös muista renkaista kun näistä "halbbiskumeista" 
/OT/
Comment
-
tästähän vaikka kirjan kirjoittaisi sivusta seuratessa..
Jumalaut, ku on vääntöä..
Teenkö siis väärin, jos ostan e39 525iA Touringin alle, alkuperäisille 8x17 ja 9x17 tuumaisille BMW:n style 32 -vanteille, Nankangin NS-2 renkaat kokoa 225/45/17 ja 255/40/17?
Jos jollain on tähän jotain sanottavaa tai parempaa ehdotusta, niin otan ilolla kaiken huomioon.
...niin ja vielä muistutukseksi kyse on nyt halparengastopikista...E39 523iA Touring
E39 530iA Touring M-sport (nukkumassa)
Comment
Comment