Announcement

Collapse
No announcement yet.

alumiinivanteiden hoito/kunnostus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jakeluvesimies
    replied
    Eikös tuommoinen kiilloitettu pinta kannata todellakin pitää kiilloitettuna eikä peittää. Eli sinolit pesunpäälle ja muutama kerta kesään metal polishilla viimeinenkin kiilto takaisin...
    Last edited by jakeluvesimies; 08-01-2015, 18:45.

Leave a comment:

• khor
    replied
    Onko täällä kokemuksia kenelläkään kestopinnotteiden laittamisesta kiillotetulle vanteelle? Lähinnä mietityttää se, että jos pinnote vaurioituu esim. kiveniskemästä, niin alkaa hapettua pinnotteen alta. :think Taitaa olla oikeasti paras tapa vaan ylläpitokiillotella useasti ja vetää aina Sinol päälle?

Oli tuosta Opti-coatista juttua, niin tuossa käyttöohje sille: http://projectech.fi/pdf/Optimum%20O...2.0%20ohje.pdf

Leave a comment:

• jakeluvesimies
    replied
    Tänään oli vuorossa project rondell kanttarinaarmut veks... viila ja paperia... vanne 2h jälkeen.. Hitto kun ei tiedä jaksaisiko lipit hinkata kiiltoon, kun kuitenkin vain 8,5 leveä setti kyseessä. Tuplaako kiilloitus arvon - työn määrän vähintää triplaa:think
    Last edited by jakeluvesimies; 10-04-2018, 20:55.

Leave a comment:

• Deadbeat111
    replied
    Itselläkin samat projektit tulossa niin tarkennan, että Opti-Coat 2.0 valmistus olisi lopetettu ja korvaava tuote olisi Optimum Gloss-Coat. Jos tuota vanhaa löytyy vielä hyllyn perältä niin se on sitten eri juttu...

Leave a comment:

• Rale
    replied
    Originally posted by Fabsu View Post
    Onko muuten tietoa, että pysyykö tuo Opticoat rosterin pinnassa? Rosterilipat olisi kiva käsitellä jollain autosol-käsittelyn jälkeen. Mikään vaha ei oikein pinnassa pysy.
    Käy rosterille.
    Tosin noi kiillotuspastajäämät pitää luonnollisesti saada pois täydellisesti, muuten ei tartu.
    Tossa vielä juttua.
    Has anyone used opti-coat on metal (Polished SS?) How did it work and any issues using it...looking to use it on my new exhaust tips to keep them clea

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Originally posted by Fabsu View Post
    Onko muuten tietoa, että pysyykö tuo Opticoat rosterin pinnassa? Rosterilipat olisi kiva käsitellä jollain autosol-käsittelyn jälkeen. Mikään vaha ei oikein pinnassa pysy.
    Minä en kyllä tiedä. Joku viisaampi kertokoot.

Leave a comment:

• Fabsu
    replied
    Originally posted by Tomba87 View Post
    Opticoat 2.0 laitettiin minun ex seiskan snitsereihin uuden maalin päälle ja yksi kesä ainakin meni hienosti.

Leave a comment:

• Tomba87
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Oon tainnu joskus kysellä, mutta unohtunut jo. Mikä olisi hyvä kestävä pinnoite tms. uusin vanteisiin ennenku kasailee ja alle laittaa? :think
    Opticoat 2.0 laitettiin minun ex seiskan snitsereihin uuden maalin päälle ja yksi kesä ainakin meni hienosti.

Leave a comment:

• zener
    replied
    Oon tainnu joskus kysellä, mutta unohtunut jo. Mikä olisi hyvä kestävä pinnoite tms. uusin vanteisiin ennenku kasailee ja alle laittaa? :think

Leave a comment:

• khor
    replied
    Se on perhanan kovassa. Itse kevyesti otin neekerintukan tapasella (mikä lie virallinen nimi?), eli tällaisella: http://www.virtasenkauppa.fi/img/kuvat_suuret/60102.jpg

Leave a comment:

• Saleen
    replied
    Milläs kannattaisi BBS RC090 kehistä poistaa toi hapettunut moska tuolta kehän ja keskiön välistä (sisäpuoli), tuntuu olevan ihan tajuttoman kovaa tavaraa.

Leave a comment:

• MikkoJII
    replied
    Originally posted by H3nxu View Post
    Eikös muovitartunta ole kelta-sävyistä? Näin ainakin kuulin joskus maalarilta kun rc autoa maalaili..
    Ei ainakaan se muovitartunta mitä oon ite käyttäny näyttäny mitenkään keltaselta :think

Leave a comment:

• H3nxu
    replied
    Originally posted by MikkoJII View Post
    On jääny vähä vanteiden kunnostus vähemmälle, mutta osaisko kukaan vastata tähän?
    Eikös muovitartunta ole kelta-sävyistä? Näin ainakin kuulin joskus maalarilta kun rc autoa maalaili..

Leave a comment:

• MikkoJII
    replied
    Originally posted by MikkoJII View Post
    Oon kuullut, että vanteen kiillotuksen jälkeen suihkis muovitartuntaa kiillotettuun pintaan ja sen jälkeen lakkaus niin ois toimiva ratkaisu pitkä ikäseen kiiltoon, onko näin? :think
    On jääny vähä vanteiden kunnostus vähemmälle, mutta osaisko kukaan vastata tähän?

Leave a comment:

• Pazi88
    replied
    Originally posted by Eepo View Post
    kerrotko lisää?jättää jäljen huonolla vai hyvällä tavalla?
    Veikkaisin että huonolla tavalla. En kyllä ole kokeillu. Mutta testaisin ensin jollekkin ylimääräselle alumiinin palaselle, että mitä tapahtuu.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎