alumiinivanteiden hoito/kunnostus
Collapse
X
-
Kiillotus ensin hiomalla, sitten tahnalla ja lopuksi kestopinnoite? Tai sitten se lakka :think
-
-
Tässä arponu noitten bbs:n tekemien style 108 kunnostuksen menetelmää.
Muutama kuva
Keskiosat aika hyvät, miten nuo reunat jos vaan vesihiomapaperilla hinkuttelisi ja vetäisi autolakan päälle, onko siinä riski että se lakka kellastuu?
Vinkkejä mistä karkeudesta lähden liikkeelle ja mihin lopetan ennenkun voi suihkia 2k autolakan ruiskulla? Pitääkö olla jotain alumiinille tehtyä lakkaa tai tartunta-ainetta ensin pohjalle..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostEikai rosteria tarvi edes käsitellä mitenkään. Radinox kehät vanteissa on parin kesän jäljiltä ihan priimakunnossa, vaikkei oo tehty muuta kuin pesty. Alumiinikehät samalla pidolla on matat jo kuukauden käytön jälkeen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Fabsu View PostOnko muuten tietoa, että pysyykö tuo Opticoat rosterin pinnassa? Rosterilipat olisi kiva käsitellä jollain autosol-käsittelyn jälkeen. Mikään vaha ei oikein pinnassa pysy.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostEikös tuommoinen kiilloitettu pinta kannata todellakin pitää kiilloitettuna eikä peittää. Eli sinolit pesunpäälle ja muutama kerta kesään metal polishilla viimeinenkin kiilto takaisin...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jakeluvesimies View PostEikös tuommoinen kiilloitettu pinta kannata todellakin pitää kiilloitettuna eikä peittää. Eli sinolit pesunpäälle ja muutama kerta kesään metal polishilla viimeinenkin kiilto takaisin...
Leave a comment:
-
-
Eikös tuommoinen kiilloitettu pinta kannata todellakin pitää kiilloitettuna eikä peittää. Eli sinolit pesunpäälle ja muutama kerta kesään metal polishilla viimeinenkin kiilto takaisin...Last edited by jakeluvesimies; 08-01-2015, 18:45.
Leave a comment:
-
-
Onko täällä kokemuksia kenelläkään kestopinnotteiden laittamisesta kiillotetulle vanteelle? Lähinnä mietityttää se, että jos pinnote vaurioituu esim. kiveniskemästä, niin alkaa hapettua pinnotteen alta. :think Taitaa olla oikeasti paras tapa vaan ylläpitokiillotella useasti ja vetää aina Sinol päälle?
Oli tuosta Opti-coatista juttua, niin tuossa käyttöohje sille: http://projectech.fi/pdf/Optimum%20O...2.0%20ohje.pdf
Leave a comment:
-
-
Tänään oli vuorossa project rondell kanttarinaarmut veks... viila ja paperia... vanne 2h jälkeen.. Hitto kun ei tiedä jaksaisiko lipit hinkata kiiltoon, kun kuitenkin vain 8,5 leveä setti kyseessä. Tuplaako kiilloitus arvon - työn määrän vähintää triplaa:thinkLast edited by jakeluvesimies; 10-04-2018, 20:55.
Leave a comment:
-
-
Itselläkin samat projektit tulossa niin tarkennan, että Opti-Coat 2.0 valmistus olisi lopetettu ja korvaava tuote olisi Optimum Gloss-Coat. Jos tuota vanhaa löytyy vielä hyllyn perältä niin se on sitten eri juttu...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Fabsu View PostOnko muuten tietoa, että pysyykö tuo Opticoat rosterin pinnassa? Rosterilipat olisi kiva käsitellä jollain autosol-käsittelyn jälkeen. Mikään vaha ei oikein pinnassa pysy.
Tosin noi kiillotuspastajäämät pitää luonnollisesti saada pois täydellisesti, muuten ei tartu.
Tossa vielä juttua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tomba87 View PostOpticoat 2.0 laitettiin minun ex seiskan snitsereihin uuden maalin päälle ja yksi kesä ainakin meni hienosti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zener View PostOon tainnu joskus kysellä, mutta unohtunut jo. Mikä olisi hyvä kestävä pinnoite tms. uusin vanteisiin ennenku kasailee ja alle laittaa? :think
Leave a comment:
-
-
Oon tainnu joskus kysellä, mutta unohtunut jo. Mikä olisi hyvä kestävä pinnoite tms. uusin vanteisiin ennenku kasailee ja alle laittaa? :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: