alumiinivanteiden hoito/kunnostus
Collapse
X
-
Originally posted by Newbie View PostKiitos, sinne lähtivät, asiallisesti vastasivat tiedusteluun, eli ainakin asiakaspalvelu toimii
Pulverfix laittoi vanteet tulemaan kunnostettuina takaisin, loistavaa palvelua heillä. Nyt sitten tarvitsee renkaat ostaa, mihin Turun alueella kannattaa viedä renkaat asennukseen, jotta vanteita ei naarmuteta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by truibeli View PostTekno Modulo 10x17 3 osaiset vanteet.
Yksi vanne 5 kohtaa halki sisäkehältä.Kokemusta kun mulla ei ole näistä kasattavista vanteista ylipäätään,niin kysyisinkin että jos hommaan tuon yhden sisäkehän,niin käykö siihen nyt vaan semmonen,jossa pulttien reikämäärä ja tuumakoot natsaa? Reikiä näissä 40.Onko noille pulteille vielä jokin pulttijako?:think Jos joku viitsisi/jaksais linkata varmasti sopivan niin oisin kiitollinen! :jep
tai
Ja ilmoita heille pultinreikien lukumäärä sekä sisäreiän halkaisija ja kysy löytyykö...
Leave a comment:
-
-
Tekno Modulo 10x17 3 osaiset vanteet.
Yksi vanne 5 kohtaa halki sisäkehältä.Kokemusta kun mulla ei ole näistä kasattavista vanteista ylipäätään,niin kysyisinkin että jos hommaan tuon yhden sisäkehän,niin käykö siihen nyt vaan semmonen,jossa pulttien reikämäärä ja tuumakoot natsaa? Reikiä näissä 40.Onko noille pulteille vielä jokin pulttijako?:think Jos joku viitsisi/jaksais linkata varmasti sopivan niin oisin kiitollinen! :jepLast edited by truibeli; 25-06-2020, 19:45.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostItse olin yhteydessä aluweldiin tuossa keväällä kun oli myös lippavanteet jotka kaipasivat kunnostusta ja maalia. Aluweldillä olisi onnistunut lippojen kunnostus, mutta maalaus ei sinänsä kauheasti kiinnostanut - käsitin että teettävät tarvittaessa alihankintana sitten.
Vein lopuksi vanteet Pulverfixille, siellä laittoivat lipat kiiltäväksi ja keskiöiden päälle tuli pulverimaali. Olin tyytyväinen työn jälkeen, mutta ei toki auta sinua jos nimenomaan märkämaalia halusit.
Leave a comment:
-
-
Osaako joku sanoa, että miksi?
Kun kiilloittaa alumiini vannetta, niin kuiva hionnalla saa kirkkaamman peili kiillon, kuin vesissä tulee sellainen matta kiilto/syvempi kiilto
EDIT tämä selvisi, tarvii paaaaaljon enemmän vettä ja todellakin vielä useimmin paperin puhditusta. Kun se hiottu alumiini hiukkanen jää pyörimään sinne väliin, meinasi usko loppua kesken, että vieläkö enemmän vettä ja useimmin paperin huuhteluaLast edited by MikeDry; 25-06-2020, 20:41.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Newbie View PostRimfix taitaa olla juurikin tuo nykyisnen RMX.
Laitoin wheel doctorille kyselyn ja AV Specialille. Sitten löytyi vielä sellainen kuin Aluweld, onko noista kolmesta kelllään kokemusta? Kyseisisssä vanteissa kanttarirupea ja jotain pientä syöpymääkin ja haluaisin niihin oikealal sävyllä märkämaalauksen. Ostin ne "kunnostettuina" no niissä oli rupien päälle vedetty väärällä värillä pulveri.... oma moka.
Vein lopuksi vanteet Pulverfixille, siellä laittoivat lipat kiiltäväksi ja keskiöiden päälle tuli pulverimaali. Olin tyytyväinen työn jälkeen, mutta ei toki auta sinua jos nimenomaan märkämaalia halusit.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Boomster View PostTekikös Rimfix?
Jotenkin sellainen muistikuva...:think
Toinen oli wheeldoctor
Rimfix taitaa olla juurikin tuo nykyisnen RMX.
Laitoin wheel doctorille kyselyn ja AV Specialille. Sitten löytyi vielä sellainen kuin Aluweld, onko noista kolmesta kelllään kokemusta? Kyseisisssä vanteissa kanttarirupea ja jotain pientä syöpymääkin ja haluaisin niihin oikealal sävyllä märkämaalauksen. Ostin ne "kunnostettuina" no niissä oli rupien päälle vedetty väärällä värillä pulveri.... oma moka.
Leave a comment:
-
-
Tekikös Rimfix?
Jotenkin sellainen muistikuva...:think
Toinen oli wheeldoctor
Leave a comment:
-
Leave a comment: