Originally posted by pazq
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Maalaustopic 3
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oon yrittänyt etsiä, mutta en löydä enää.
Mikäs oli se hyvä spray-maali millä sai mustista muoviosista orkkiksen näköisiä? Jossakin projektissa esim. ilmansuodatinkotelosta tai e30 maskeista tuli kuin uusia, kun se maalattiin tällä maalilla ja pinta oli orkkiksen näköinen. Hämärä muistikuva, että oli Motipin maalia, mutta en mene takuuseen. Muistikuva myös, että sai Motonetistä.
Comment
-
-
Itse käytän Mastonin 121 spray pullosta. Aivan orggis muovipinnan näköinen pinta, mikä kestää aurinkoa, suolakylpyä, vahaa jne.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by MikkoJII View PostOon yrittänyt etsiä, mutta en löydä enää.
Mikäs oli se hyvä spray-maali millä sai mustista muoviosista orkkiksen näköisiä? Jossakin projektissa esim. ilmansuodatinkotelosta tai e30 maskeista tuli kuin uusia, kun se maalattiin tällä maalilla ja pinta oli orkkiksen näköinen. Hämärä muistikuva, että oli Motipin maalia, mutta en mene takuuseen. Muistikuva myös, että sai Motonetistä.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostItse käytän Mastonin 121 spray pullosta. Aivan orggis muovipinnan näköinen pinta, mikä kestää aurinkoa, suolakylpyä, vahaa jne.Originally posted by mikae34 View PostMotipin bumber spray on ainakin tuollaista. Se on todella hyvä tuote paukkupullossa muoviosille. Pinnan struktuuri ei muutu mutta tulee kaunis satiininen pinta.
Okei hyvä, kiitoksia paljon!
Comment
-
-
Mulla olis kysymys noiden muovisten puskurien yms peilien maalaamisesta.
Niissä kun on yleensä jotain rypyä pinnassa eli eivät ole tasaisia, niin oletteko ne vaan kevyesti karhentanut ennen tartuntamaalia ja sitten hioneet pohjamaalin kanssa tasaiseksi vai hioneet itse muoviosan ihan tasaiseksi ja sen päälle sitten tartunta+pohja+päälimaalit?
Olisko antaa jotain hyviä neuvoja (ja tuotteita) näiden muoviosien maalaukselle?2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View PostMulla olis kysymys noiden muovisten puskurien yms peilien maalaamisesta.
Niissä kun on yleensä jotain rypyä pinnassa eli eivät ole tasaisia, niin oletteko ne vaan kevyesti karhentanut ennen tartuntamaalia ja sitten hioneet pohjamaalin kanssa tasaiseksi vai hioneet itse muoviosan ihan tasaiseksi ja sen päälle sitten tartunta+pohja+päälimaalit?
Olisko antaa jotain hyviä neuvoja (ja tuotteita) näiden muoviosien maalaukselle?
Sitten se struktuuri pois ruiskukitin ja hionnan avulla varoen ettei puhkea.
Sitten normaalien käytäntöjen mukainen maalausE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMuoviosaan aina pohjalle muovitartunta-aine
Sitten se struktuuri pois ruiskukitin ja hionnan avulla varoen ettei puhkea.
Sitten normaalien käytäntöjen mukainen maalaus
Noin minäkin sen olin ajatellut mutta hyvä että sain vahvistettua. Pitää kesällä harjotella tuota ruiskumaalausta.2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View PostThanks
Noin minäkin sen olin ajatellut mutta hyvä että sain vahvistettua. Pitää kesällä harjotella tuota ruiskumaalausta.F11 535d xDrive Individual Twilight purple
IG: f11twilight_purple
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View PostMulla olis kysymys noiden muovisten puskurien yms peilien maalaamisesta.
Olisko antaa jotain hyviä neuvoja (ja tuotteita) näiden muoviosien maalaukselle?
Jos taas sileeks haluat niin hiot suurimmat pois ja muutama kerros täyttävää pohjaväriä ja hioo sen sitten suoraks. Muuten sama järjestys käytettävissä aineissa eli aina pesu ja sitten tartunta, ellei saa tartuntaa suoraan väriin sekotettua
Comment
-
-
en tiedä minkä valmistajan wrinkle mulla venakopissa on, mutta sitä on jo sen verran paljon irronnut,
että ois syytä uusia pinta kokonaan, enkä jaksais kuivana raapia pois.
kokemuksia wrinklen poistosta vaikkapa Mastonin maalinpoistospraylla?Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Posten tiedä minkä valmistajan wrinkle mulla venakopissa on, mutta sitä on jo sen verran paljon irronnut,
että ois syytä uusia pinta kokonaan, enkä jaksais kuivana raapia pois.
kokemuksia wrinklen poistosta vaikkapa Mastonin maalinpoistospraylla?VW passat 1.9tdi 4motion
E36 "328" cabrio
Comment
-
Comment