Originally posted by reekoon
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xenon jälkiasennus valoista!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
BMW E90 330dA 2007
BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da
-
-
Originally posted by reekoon View PostNo kyllä niitä näkee joka ikisessä E30 pommissakin ihan siinä missä muissakin. Ainoa mistä olen huomannut, että häikäisee on oikeastaan Skodan uudet autot. Niissä tahtoo aina osua silmään tuo valo kun tulee vastaan tai ajaa takana. Ei mun silti tee mieli käydä huutelemassa köyhää saati potkia niitä valoja rikki
Kannattaa varmaan alkaa käyttään aurnkolaseja iltaisinkin niin säästyt paljolta mielenpahalta.
Välillä tuntuu joo että automaattisesti himmentyvät peilit olis ollu ihan hyvä varuste Ehkä seuraavaan autoon sitten....eikä noi aurinkolasitkaan mahdottomat oo Ja @Biimerille...tos valojen nuijimisessa on vaan pikku paha probleema, ihan jokaisen ammattikunnan jäsenen ei välttämättä kannata moiseen ryhtyä, siitä on pidemmällä tähtäimellä haittaa Silti saa mieli tehdäLast edited by erese; 16-01-2009, 20:50.F40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJoo, taustapeiliin häikäsee kyllä ihan normi halogeenitki sopivassa tilanteessa. Mutta sitä vartenhan sen saapi käännettyä.Originally posted by erese View PostVälillä tuntuu joo että automaattisesti himmentyvät peilit olis ollu ihan hyvä varuste Ehkä seuraavaan autoon sitten....
Sitten aiheeseen liittyen, harkinnassa olisi xenonit vähän tuorempaan käyttökinneriin (-07 VAGina). Joistain merkeistä kuullut pahoja, että esim. sekoittavat radion syttyessään. Onko jälkiasennus-xenonien häiriönpoistoon jotain hyviä vinkkejä? Onko häiriön aiheuttamisessa eroa eri (xenon-)merkkien välillä?
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82 View PostVieläkö tämänkin vuosituhannen Bemareissa joutuu käsin runkkamaan taustapeiliä? Omassa, kohta 14 vuotta vanhassa, e34:sessa homma hoituu automaattisesti...
Sitten aiheeseen liittyen, harkinnassa olisi xenonit vähän tuorempaan käyttökinneriin (-07 VAGina). Joistain merkeistä kuullut pahoja, että esim. sekoittavat radion syttyessään. Onko jälkiasennus-xenonien häiriönpoistoon jotain hyviä vinkkejä? Onko häiriön aiheuttamisessa eroa eri (xenon-)merkkien välillä?
Huomasin yhdillä halpis ballasteilla, että tietyllä kanavalla otti häiriöö E34:ssa radioon kun oli päällä (nämä siis oli pitkissä valoissa). Ajovaloissa olleet OLLO:n ballastit ei häiriötä antaneet radioon.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostJoo, ei taida E28 olla tämän vuosituhannen autoja?
Huomasin yhdillä halpis ballasteilla, että tietyllä kanavalla otti häiriöö E34:ssa radioon kun oli päällä (nämä siis oli pitkissä valoissa). Ajovaloissa olleet OLLO:n ballastit ei häiriötä antaneet radioon.
Eli siis eroja löytyy merkkien välillä. Olisikohan esim. jostain ferriittipaloista johtojen ympärillä mahdollisesti lisäapua?
Edelleen odottelen kommentteja onko tuoreemmat väylätekniikalla sähköistetyt autot herkempiä jälkiasennusxenonien häiriöille ja onko niillä mahdollista saada kallimpaakin vikaa aikaan?
Comment
-
-
Varoitus kaikille euro1supply nimisestä verkkokaupasta!!
neljä viikkoa sitten tilasin kyseisestä paikasta tuommoset Jälkiasennus xenonit omaan pommiin ja maksoin suoraan ne siinä tilatessa, jotain 90€ oli toimituksineen. Tilauksen valmistuttua ruutuun tuli vain teksti että tilausvahvistus on lähetetty sähköpostiisi, tai jotain sinne päin. Noh ei ole vielä tänäkään päivänä tullut ko. vahvistusta ja nettisivuilla tilaukseni tila on nyt ollut neljä viikkoa jo "käsittelyssä". sähköpostia olen lähettänyt jo useampaan otteeseen ja soittaa yrittänyt ainakin 10 kertaa mutta mitään vastausta ei ole tullut ei maileihin eikä puheluihin. toimitusajaksi muuten oli laitettu 7-14vrk.
Nyt väkiselläänkin tuli mieleen että taisivat kusta silmään! Eihän tuo iso summa rikkaalle ole mutta köyhälle opiskelijalle eli mulle tuo on ihan vitusti liikaa!!
Liikkeellä on helsingissä noutopiste mutta se on siellä!
Comment
-
-
Originally posted by bimmerrlz View PostVaroitus kaikille euro1supply nimisestä verkkokaupasta!!
neljä viikkoa sitten tilasin kyseisestä paikasta tuommoset Jälkiasennus xenonit omaan pommiin ja maksoin suoraan ne siinä tilatessa, jotain 90€ oli toimituksineen. Tilauksen valmistuttua ruutuun tuli vain teksti että tilausvahvistus on lähetetty sähköpostiisi, tai jotain sinne päin. Noh ei ole vielä tänäkään päivänä tullut ko. vahvistusta ja nettisivuilla tilaukseni tila on nyt ollut neljä viikkoa jo "käsittelyssä". sähköpostia olen lähettänyt jo useampaan otteeseen ja soittaa yrittänyt ainakin 10 kertaa mutta mitään vastausta ei ole tullut ei maileihin eikä puheluihin. toimitusajaksi muuten oli laitettu 7-14vrk.
Nyt väkiselläänkin tuli mieleen että taisivat kusta silmään! Eihän tuo iso summa rikkaalle ole mutta köyhälle opiskelijalle eli mulle tuo on ihan vitusti liikaa!!
Liikkeellä on helsingissä noutopiste mutta se on siellä!
Comment
-
-
Auto on E34 ja lähivaloihin asennettu 35w xenonsarja sekä 20w lisävastussarja molemmille puolille kun herjasi palaneista polttimoista niin nyt ollut noin kuukauden kiinni ja toimineet hyvin mutta eilen alkoi polttaa sulakkeen (7,5A) oikeasta lähivalosta. 10A sulakkeella toimii valot eikä polta sulaketta. Eli onko muille käynyt vastaavaa juttua tai onkohan jossain vikaa?
Comment
-
-
Originally posted by Toni 325i View PostAuto on E34 ja lähivaloihin asennettu 35w xenonsarja sekä 20w lisävastussarja molemmille puolille kun herjasi palaneista polttimoista niin nyt ollut noin kuukauden kiinni ja toimineet hyvin mutta eilen alkoi polttaa sulakkeen (7,5A) oikeasta lähivalosta. 10A sulakkeella toimii valot eikä polta sulaketta. Eli onko muille käynyt vastaavaa juttua tai onkohan jossain vikaa?
Asiaan: Todennäköisesti ballasti polttaa käynistyshetkellä sulakkeen. Oletko kokeillut vaihtaa ballasteja ja polttimoita ristiin?Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostÄlä helvetti laita isompaa sulaketta edes kokeillaksesi.
Asiaan: Todennäköisesti ballasti polttaa käynistyshetkellä sulakkeen. Oletko kokeillut vaihtaa ballasteja ja polttimoita ristiin?
Se kun imasee syttyessään eniten virtaa ja myös itellä on poksunu noita 7,5amp sulakkeita... Ilman sen kummempaa vikaa.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostNo kyllähän se yleensä suositellaan isompaa sulaketta xenonien kanssa.
Se kun imasee syttyessään eniten virtaa ja myös itellä on poksunu noita 7,5amp sulakkeita... Ilman sen kummempaa vikaa.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostÄlä helvetti laita isompaa sulaketta edes kokeillaksesi.
Asiaan: Todennäköisesti ballasti polttaa käynistyshetkellä sulakkeen. Oletko kokeillut vaihtaa ballasteja ja polttimoita ristiin?
Originally posted by zener View PostNo kyllähän se yleensä suositellaan isompaa sulaketta xenonien kanssa.
Se kun imasee syttyessään eniten virtaa ja myös itellä on poksunu noita 7,5amp sulakkeita... Ilman sen kummempaa vikaa.
Voikohan toi lisävastus vaikuttaa siihen että sulake palaa. Ei ainakaan ole sellasia ennen ollu kiinni autossa.
Comment
-
-
Originally posted by Toni 325i View PostNäin oon kans ite jostain lukenu et kuuluis vaihtaa isompi sulake xenonien kans.
Voikohan toi lisävastus vaikuttaa siihen että sulake palaa. Ei ainakaan ole sellasia ennen ollu kiinni autossa.
tuo lisävastus ottaa sen ~1,9A virtaa että ei se yksinään sulaketta poltaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Kierrokset kyykähtää kun xenonit päälle
Olen laittanut E34seeni xenonit sekä kauko- että lähivaloihin. Kytkin alunperin ballastit suoraan auton omiin johtoihin, jolloin sekä kierrokset tipahtivat että kiekkamittari heitti toimimasta kun laittoi valot päälle.
Nyt laitoin molemmille sarjoille omat virtajohdot ja auton johdot käskyttämään relettä. Kiekkamittari toimii taas mutta xenonit kyykyttää vieläkin kierroksia. Nyt auto sammuu tyhjäkäynniltä kokonaan jos laittaa lähivalot päälle, ja ajossakin pitkät valot saa aikaan nykäyksen. Onneksi näin käy vain "ekakerralla", ja myös lähivalojen päällelaitto ennen käynnistystä auttaa.
Jos jollakin olisi kokemusta vaivasta ja jotain näkemystä voisiko jotain tehdä kyykyttämisen välttämiseksi, neuvot ovat tervetulleita. Ballastit ovat halpissarjalaisia, yks useamman vuotta vanha, kaks pari vuotta vanhaa ja yksi kaksi päivää käytössä ollut.E34 525
Comment
-
Comment